Dame 67 Skrevet 23. februar 2020 #301 Del Skrevet 23. februar 2020 Men hun vil jo ikke ha tilbake meldinger på det hun snakker om på snap. Men virkeligheten er ikke sånn at det er enveis kommunikasjon , hun må rekne med og få tilbake meldinger på godt og vondt på det hun legger ut på en offentlig snapkonto Greit hun forteller om livet sitt, men ikke heng ut andre, som kanskje ikke har mulighet til og forsvare seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. februar 2020 #302 Del Skrevet 23. februar 2020 1 time siden, Jotun skrev: Ok igjen, men hva handlet dette temaet med datingapp om? Slik hun la det ut så var eksen på samme dating sol som henne. Imens andre som tok kontakt med henne mente at han var i et nytt forhold etc. Dermed bestemt hun seg visst for å holde et øye med han på den dating appen for å bevise at hun ikke løy. Men her er saken; hun har aldri lagt ut noe bevis på hun fant han på dating appen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 23. februar 2020 #303 Del Skrevet 23. februar 2020 59 minutter siden, Jegserdeg skrev: Amen! Hun er nå kjent for den gamle galne dama på snapchat, som er negativ og tar opp skittentøyvasken der. Man skulle tro at følgerene hennes er psykologer, hvor hun bretter ut alt. Tror det heller ligger mer i at folk vil se sannheten om henne. Og det er nå noe vi som følger henne har fått servert. Så når vi har sett hvordan hun opptrer på snapchat om det selv å andre, så danner vi følgere oss et bildet av forholdet hun var i forholdet med danskeren. Samtidig så gikk vi se litt av det når de var med på Charterfeber. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 25. februar 2020 #304 Del Skrevet 25. februar 2020 På 23.2.2020 den 15.46, Jegserdeg skrev: Amen! Hun er nå kjent for den gamle galne dama på snapchat, som er negativ og tar opp skittentøyvasken der. Man skulle tro at følgerene hennes er psykologer, hvor hun bretter ut alt. Svært unødvendig å kalle Heidi for den galne dama på Snap. Kjærlighetssorg gjør vondt. Ekstra vondt hvis man har blitt ført bak lyset slik jeg har forstått som hun har blitt. Sikkert godt å «blåse ut av bæljen» til sine følgere. Jeg ser en kvinne som prøver å komme seg videre, men at hun får tilsendt mye sladder om eksen, noe hun innstendig hsr bedt flere ganger om at folk må slutte med. hadde jeg sett Kim med en ny dame eller lign så hadde jeg da IKKE tatt bilder i smug og sendt til Heidi! Det er bra mange dumme damer der ute i verden som nyter andres sinne og sorger. Dessverre. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #305 Del Skrevet 25. februar 2020 2 timer siden, Viking-girl skrev: Svært unødvendig å kalle Heidi for den galne dama på Snap. Kjærlighetssorg gjør vondt. Ekstra vondt hvis man har blitt ført bak lyset slik jeg har forstått som hun har blitt. Sikkert godt å «blåse ut av bæljen» til sine følgere. Jeg ser en kvinne som prøver å komme seg videre, men at hun får tilsendt mye sladder om eksen, noe hun innstendig hsr bedt flere ganger om at folk må slutte med. hadde jeg sett Kim med en ny dame eller lign så hadde jeg da IKKE tatt bilder i smug og sendt til Heidi! Det er bra mange dumme damer der ute i verden som nyter andres sinne og sorger. Dessverre. Hva tenker du så når hun har full oversikt på at eksen ikke lengre er på samme dating som som henne? Dette kunne hun fortelle for noen dager siden på snapstory. Kjærlighetssorg er noe jævelig greier, men det går fint ant å filter seg selv slik at man ikke skriker høyere å høyere for hver gang noe "nytt" skjer rundt seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 25. februar 2020 #306 Del Skrevet 25. februar 2020 8 timer siden, MaleficentAurora skrev: Hva tenker du så når hun har full oversikt på at eksen ikke lengre er på samme dating som som henne? Dette kunne hun fortelle for noen dager siden på snapstory. Kjærlighetssorg er noe jævelig greier, men det går fint ant å filter seg selv slik at man ikke skriker høyere å høyere for hver gang noe "nytt" skjer rundt seg. Noen av følgerene hadde helt sikkert sjekket datingsiden/appen å funnet ut at han hadde slettet seg etter Heidi la ut om at han var der. Så hadde de sendt henne pm om det. Å da bekreftet Heidi at hun visste det på snappen for å slippe å få tilsendt flere pm'er om det. Han hadde sikkert fått beskjed fra en av sin "spioner" om at Heidi visste han hadde profil, å skyntet seg å slette den for å ikke bli avslørt på det. En mann som har drevet å chattet med mange damer mens han var sammen med H, har nok ikke mye renere mel i posen om han har ny dame. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 25. februar 2020 #307 Del Skrevet 25. februar 2020 52 minutter siden, Flettfrid skrev: Noen av følgerene hadde helt sikkert sjekket datingsiden/appen å funnet ut at han hadde slettet seg etter Heidi la ut om at han var der. Så hadde de sendt henne pm om det. Å da bekreftet Heidi at hun visste det på snappen for å slippe å få tilsendt flere pm'er om det. Han hadde sikkert fått beskjed fra en av sin "spioner" om at Heidi visste han hadde profil, å skyntet seg å slette den for å ikke bli avslørt på det. En mann som har drevet å chattet med mange damer mens han var sammen med H, har nok ikke mye renere mel i posen om han har ny dame. Beklageligvis så var det ikke slik hun la det fram selv. Hun sa ord riktig selv at hun hadde sjekket opp dating profilen hans før noen rakk å gi henne beskjed at han hadde slettet seg. Den beskjeden kom etterpå. For hun gikk rett på appen da hun fikk vite at han hadde fått seg ei ny dama. Da skulle hun legge bevis til denne personen for gjøre denne nye dama oppmerksom på hva han bedriv på med . Men han kom henne i forkjøpet slik at hun ikke hadde noe å ta han på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 25. februar 2020 #308 Del Skrevet 25. februar 2020 16 timer siden, Viking-girl skrev: Svært unødvendig å kalle Heidi for den galne dama på Snap. Kjærlighetssorg gjør vondt. Ekstra vondt hvis man har blitt ført bak lyset slik jeg har forstått som hun har blitt. Sikkert godt å «blåse ut av bæljen» til sine følgere. Jeg ser en kvinne som prøver å komme seg videre, men at hun får tilsendt mye sladder om eksen, noe hun innstendig hsr bedt flere ganger om at folk må slutte med. hadde jeg sett Kim med en ny dame eller lign så hadde jeg da IKKE tatt bilder i smug og sendt til Heidi! Det er bra mange dumme damer der ute i verden som nyter andres sinne og sorger. Dessverre. Men hun var altså mye værre før. Da hadde hun ikke kjærlighetssorg. Nå har hun skjerpet seg utad fordi hun vet vi ser det. Tror ingen damer sender noe til henne om dansken. Hun er da såpass at hun vet hvordan hun skal få følgerne sine sin empati og likes. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 26. februar 2020 #309 Del Skrevet 26. februar 2020 Jeg liker InstaHeidi jeg. Håper hun ikke slutter å snappe. Og jeg synst faktisk hun er motiverende i forhold til å trene når man er langt nede. En annen ting, hun svarer da meg når jeg spør henne om noe en sjelden gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boralis Skrevet 26. februar 2020 #310 Del Skrevet 26. februar 2020 Liker også Heidi godt, hun er seg selv, på godt og vondt ☺️ Hun sier selv at hun bruker snappen som litt terapi, noe jeg kan forstår. Hun er mye alene og ensom.. Det å få ventilert seg litt, om det så er i en monolog, er sunt 😉 Hun viser en hverdag som mange kan kjenne seg igjen i, dessverre... Er ikke alle som har et stort nettverk, er ikke alle som blir godtatt som en er.. Og det er fryktelig trist og vondt for den det gjelder 💓 Håper ting løsner for henne snart, for når hun ler så blir jeg oppriktig gla inni meg, hun har en så fin og smittende latter 🤩 Stå på Heidi, du er helt topp som du er!😀💖 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 26. februar 2020 #311 Del Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Boralis skrev: Liker også Heidi godt, hun er seg selv, på godt og vondt ☺️ Hun sier selv at hun bruker snappen som litt terapi, noe jeg kan forstår. Hun er mye alene og ensom.. Det å få ventilert seg litt, om det så er i en monolog, er sunt 😉 Hun viser en hverdag som mange kan kjenne seg igjen i, dessverre... Er ikke alle som har et stort nettverk, er ikke alle som blir godtatt som en er.. Og det er fryktelig trist og vondt for den det gjelder 💓 Håper ting løsner for henne snart, for når hun ler så blir jeg oppriktig gla inni meg, hun har en så fin og smittende latter 🤩 Stå på Heidi, du er helt topp som du er!😀💖 Så fint og riktig skrevet 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2020 #312 Del Skrevet 26. februar 2020 20 timer siden, MaleficentAurora skrev: Beklageligvis så var det ikke slik hun la det fram selv. Hun sa ord riktig selv at hun hadde sjekket opp dating profilen hans før noen rakk å gi henne beskjed at han hadde slettet seg. Den beskjeden kom etterpå. For hun gikk rett på appen da hun fikk vite at han hadde fått seg ei ny dama. Da skulle hun legge bevis til denne personen for gjøre denne nye dama oppmerksom på hva han bedriv på med . Men han kom henne i forkjøpet slik at hun ikke hadde noe å ta han på. Du bruker litt vanskelig skriftspråk, er du dansk?»Bedriv på med» Jaja, uansett -ingen tvil om hvem troverdigheten ligger hos, alle vet og ser at dansken er uærlig med både det ene og det andre. Selv om hun har svært sære meninger og snakker på en tidvis umoden ukledelig måte så er hun morsom å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. februar 2020 #313 Del Skrevet 26. februar 2020 46 minutter siden, Justsaying skrev: Du bruker litt vanskelig skriftspråk, er du dansk?»Bedriv på med» Jaja, uansett -ingen tvil om hvem troverdigheten ligger hos, alle vet og ser at dansken er uærlig med både det ene og det andre. Selv om hun har svært sære meninger og snakker på en tidvis umoden ukledelig måte så er hun morsom å følge. Hva jeg er eller ikke er har null betyninger for tråden her. Så ikke benytt deg av brukerdebatt! At hun omsider har tatt seg en pause fra snapchat var virkelig på tide. Det var noe hun skulle ha gjort mye tidligere. Da ville kanskje ikke ting ha blitt blåst så jævesk opp og hun selv blitt fullstendig sausa av utmattelse av alt sammen. Når man sliter pysisk så er kjærlighetssorg og rykter om den andre personen veldig tungt å håndtere. Håndteringen hennes kan man si mye om. Men nå vet vi ikke hans versjon av dette. Vi har kun hørt hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 26. februar 2020 #314 Del Skrevet 26. februar 2020 43 minutter siden, MaleficentAurora skrev: Hva jeg er eller ikke er har null betyninger for tråden her. Så ikke benytt deg av brukerdebatt! At hun omsider har tatt seg en pause fra snapchat var virkelig på tide. Det var noe hun skulle ha gjort mye tidligere. Da ville kanskje ikke ting ha blitt blåst så jævesk opp og hun selv blitt fullstendig sausa av utmattelse av alt sammen. Når man sliter pysisk så er kjærlighetssorg og rykter om den andre personen veldig tungt å håndtere. Håndteringen hennes kan man si mye om. Men nå vet vi ikke hans versjon av dette. Vi har kun hørt hennes. Hva vet du om hvilke versjoner «vi» har hørt? Syns hun takler likt mange vanlige folk, at hun velger å gjøre det offentlig er hennes valg. Tror hun får det bedre snart når hun får han helt på avstand. Når hun ser at hun ikke har mistet noe som helst 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. februar 2020 #315 Del Skrevet 26. februar 2020 3 minutter siden, Justsaying skrev: Hva vet du om hvilke versjoner «vi» har hørt? Syns hun takler likt mange vanlige folk, at hun velger å gjøre det offentlig er hennes valg. Tror hun får det bedre snart når hun får han helt på avstand. Når hun ser at hun ikke har mistet noe som helst 😇 Jeg snakket utfra hva hun har lagt ut på snapchat. Hva folk rundt henne får høre fra henne kan jeg ikke uttale meg om. Så enkelt er den saken egentlig. Først og fremst så må disse "hjernedøde damene" slutte med å sende henne om det ene å andre om han. Jo forterer slik folk klare å la henne være i fred, jo kjappere klare hun og komme seg til hektene igjen. For hun er utgangspunktet ei knall bra dama med masse selvironi og humor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 26. februar 2020 #316 Del Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, MaleficentAurora skrev: Jeg snakket utfra hva hun har lagt ut på snapchat. Hva folk rundt henne får høre fra henne kan jeg ikke uttale meg om. Så enkelt er den saken egentlig. Først og fremst så må disse "hjernedøde damene" slutte med å sende henne om det ene å andre om han. Jo forterer slik folk klare å la henne være i fred, jo kjappere klare hun og komme seg til hektene igjen. For hun er utgangspunktet ei knall bra dama med masse selvironi og humor. Ja, det så vi på charterfeber. Tror dere virkelig på det tullet med de «nobrain» damene? Hun vet å utnytte damer ass. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. februar 2020 #317 Del Skrevet 26. februar 2020 14 minutter siden, Snowflakes skrev: Ja, det så vi på charterfeber. Tror dere virkelig på det tullet med de «nobrain» damene? Hun vet å utnytte damer ass. For å være helt ærlig så er det nesten sånn at jeg ikke tror på en brøkdel av det hun serverer. For det er gang på gang det samme. Det lille "nytt" som kommer fram pakkes så kraftig inn i det gamle at det ikke synes når hun skal legge fram på story. Så man vet jo aldri. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drivhus Skrevet 26. februar 2020 #318 Del Skrevet 26. februar 2020 42 minutter siden, MaleficentAurora skrev: For å være helt ærlig så er det nesten sånn at jeg ikke tror på en brøkdel av det hun serverer. For det er gang på gang det samme. Det lille "nytt" som kommer fram pakkes så kraftig inn i det gamle at det ikke synes når hun skal legge fram på story. Så man vet jo aldri. «Det lille nytt»? Hun jobber jo tross alt ikke i en profesjonell TV- kanal. Bare en vanlig dame som snakker løst og fast om det hun vil, og vi følger henne frivillig. Uten å betale. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 26. februar 2020 #319 Del Skrevet 26. februar 2020 50 minutter siden, Jotun skrev: «Det lille nytt»? Hun jobber jo tross alt ikke i en profesjonell TV- kanal. Bare en vanlig dame som snakker løst og fast om det hun vil, og vi følger henne frivillig. Uten å betale. Det er ingen poeng for deg å pirke på det jeg kommenterer. For det er faktisk ikke feil det jeg sier heller. Jada jada, vi har skjønt det alle sammen. Men likevel så er det en tråden om henne og hver enkelte kommenterer det de måtte ønske utfra det de ser fra hennes plattformer på SOME. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 26. februar 2020 #320 Del Skrevet 26. februar 2020 1 time siden, Jotun skrev: «Det lille nytt»? Hun jobber jo tross alt ikke i en profesjonell TV- kanal. Bare en vanlig dame som snakker løst og fast om det hun vil, og vi følger henne frivillig. Uten å betale. Enig! Jeg skjønner for øvrig godt at bruddet var traumatisk. Det hun la frem av meldinger han hadde sendt, kunne jo ta knekken på hvem som helst. Jeg er veldig ulik henne, men jeg hadde nok også mistet fotfestet en stund der. Om ikke på samme måten. Av nysgjerrighet la jeg ham til på snap etter bruddet, og han har sendt meg flere meldinger. Ikke flørtende, men han har spurt og kommentert på ting jeg ikke fatter er interessant for ham som ikke kjenner meg, og jeg svarte bare kort. Jeg slettet ham ganske kjapt, jeg var jo som sagt bare nysgjerrig og ønsket egentlig ikke bruke noe tid på hans snapkonto. Jeg tenker at om man synes IH er så fryktelig eller uinteressant, kan man vel bare slutte å følge henne? Hvorfor bruke tid på noe som irriterer til de grader at man føler for å skrive på et forum om ei ensom dame i Trondheim som sliter psykisk? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå