Gå til innhold

Insta Heidi

galmamma

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for krenkende innlegg.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Honey Dew skrev (På 25.4.2024 den 13.26):

Forstår ikke at Tom holder ut i det forholdet. Er han helt hjernevasket eller har han bare gitt opp?

Nå måtte han selge billetter til Rosenborgkamp ! Han kunne vel fått gå alene om hun velger konsert , han må vel stå bak i skyggen i morgen uansett når hun skal filme alle kjendisene sammen med seg selv ! Billetter solgte ja Tom da skal du vel betale skoene mine ? Altså mæ mæ mæ . Grusomt og oppleve den egoismen hennes i deg forholdet så tydelig på snap . 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Nå måtte han selge billetter til Rosenborgkamp ! Han kunne vel fått gå alene om hun velger konsert , han må vel stå bak i skyggen i morgen uansett når hun skal filme alle kjendisene sammen med seg selv ! Billetter solgte ja Tom da skal du vel betale skoene mine ? Altså mæ mæ mæ . Grusomt og oppleve den egoismen hennes i deg forholdet så tydelig på snap . 

Stakkars. Har så vondt av han.

Har han ingen familie og venner som kunne fortalt han et sannhetens ord?

Endret av Honey Dew
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (1 time siden):

De har nok prøvd alle som en ! 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Så rart at du ikke ser den interne humoren de har? Eller - det er ho sånn at man set det man vil se? Jeg ser at de fleiper, finner ut hva de skal og ikke skal- og jeg ser IKKE at det er synd på stakkars Tom. 
Jeg set at han har det fint, har glimt i øyet og trives med kjæresten sin

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (2 timer siden):

Jeg skjønner ikke at du skal ha det så vondt? 

Tom er happy han, null tvil. Når de er skikkelig uenig, så sier han da i fra! Og går seg en tur, får litt space.. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MammaMums skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke at du skal ha det så vondt? 

Tom er happy han, null tvil. Når de er skikkelig uenig, så sier han da i fra! Og går seg en tur, får litt space.. 

Er du Heidi? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (26 minutter siden):

Er du Heidi? 

Ja…. Må jo være henne for å klarer se at ikke alt er bare rævva med henne og Tom👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (30 minutter siden):

Så rart at du ikke ser den interne humoren de har? Eller - det er ho sånn at man set det man vil se? Jeg ser at de fleiper, finner ut hva de skal og ikke skal- og jeg ser IKKE at det er synd på stakkars Tom. 

Jeg har ikke sagt at det er synd på stakkars Tom ! Han er voksen og er frivillig i dette forholdet merkelig nok ! Og vi har alle fått med oss din positive holdning til alt på den snappen ! Jeg er nok ikke alene her om å synes det at hun sier høyt skal du betale skoene mine nå da var usmakelig å høre på ! At ikke du ser den egoismen og selvopptattheten hennes er ikke min skyld ..

• Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaMums skrev (1 time siden):

Vil ikke si at alt hun sier til Tom er intern humor.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Honey Dew skrev (36 minutter siden):

Vil ikke si at alt hun sier til Tom er intern humor.

Ikke alt som blir sagt til enhver tid, det er jeg enig i.

Men, i dag, i den konteksten kommentarene kom fra enkelte- så mener jeg at de ikke helt fikk med seg bildet. 

Merkelig hvor surmaget mange av kommentarene her er? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Digg å slippe å gå på Rosenborgkamp da 🤮 Men forstår hva du mener og er helt enig at IH sine ønsker trumfer det meste i forholdet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K_mb skrev (3 timer siden):

Digg å slippe å gå på Rosenborgkamp da 🤮 Men forstår hva du mener og er helt enig at IH sine ønsker trumfer det meste i forholdet.

Ja jeg hadde aldri gått på en Rosenborg kamp selv .. men heller det enn å måtte gå på en konsert og stå flau i bakgrunnen å se fruen oppfører seg pinlig og tror hun er kjendis osv ..

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K_mb skrev (17 timer siden):

Men nå er han glad i sport, og å gå på ishockey og fotballkamp, skulle også ta med seg sønn på kamp idag, og overraske spetakkelet med en hyggelig dag. 
-men koselig å se at hun livnet til og ble blid igjen når kamp og møte med sønn ble avlyst, og hun kan skinne i en gjennomsiktig overdel på konsert idag, med Tom på slep. Blirbradetsjø

Endret av Saywhat
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et normalt forhold så kunne Tom tatt sønnen (og 2 til)  med på kampen mens Heidi dro på konserten

• Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager igjen på Tom som spiller golfspill, men tenker ikke selv på hvor besatt hun selv er av å spille seg selv ut på sosiale medier. Og så så heldig han er som får servert mat og greier da 😅

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blue Sky skrev (8 timer siden):

Klager igjen på Tom som spiller golfspill, men tenker ikke selv på hvor besatt hun selv er av å spille seg selv ut på sosiale medier. Og så så heldig han er som får servert mat og greier da 😅

Men så stygg hun er. «Ikke har du no hår heller», MEN DET HAR JO IKKE DU HELLER INSTAHEIDI. Ikke kast stein i glasshus a

Endret av Saywhat
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (Akkurat nå):

Men så stygg hun er. Ikke har du no hår heller, MEN DET HAR JO IKKE DU HELLER INSTAHEIDI. Ikke kast stein i glasshus a

Huff 😆😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blue Sky skrev (Akkurat nå):

Huff 😆😂

Tenk så kult det hadde vært hadde han svart det😂 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saywhat skrev (16 minutter siden):

Tenk så kult det hadde vært hadde han svart det😂 

Jeg synes det er rart han ikke tar igjen med henne, men det ville nok straffe seg hardt. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...