Anita321 Skrevet 12. april #3661 Del Skrevet 12. april M.H85 skrev (På 5.4.2024 den 13.28): Hun husker jeg fra snap for flere år siden etter jeg så henne på chartertur?! Hun med sminken og de store leppene. Hun behandlet typen dårlig. Kontrollerte han. Og snakket på innpust og utpust høyt. Virket veldig ustabil🙄 Har hun ny mann nå eller er han stakkars med henne enda? Han var dansk tror jeg. Vært slutt i flere måneder også. Hun "kringkastet" alt på snap... La ut om hvor fælt han behandlet henne, og blant hvor mange ganger han hadde satt henne av på bilturer. Det var midt i skogen også, ifølge henne. Alikevel tok hun han tilbake. Hun skulle fortelle hvorfor hun tok han tilbake , men det gjorde hun aldri.... 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anita321 Skrevet 12. april #3662 Del Skrevet 12. april Xmasclovn skrev (På 9.4.2024 den 10.41): Lurer på hva hun byr på som gjør det hans synes det er verdt det? Han er en kjekk mann med bra jobb og virker allright så ærlig talt kunne han fått bedre. Kan bare være en ting det. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 12. april #3663 Del Skrevet 12. april Carmen67 skrev (18 timer siden): I dag fikk vi skikkelig voksenkjeft pga ranten om snap. Jeg satt flere ganger og skvatt til når hun pekte i kameraet og sa ; «du ja, akkurat dæ» skaill sløtt med slik mainnshit å tro at æ itj skjønne nån ting æ e intellegent sjø and you name it nå må dåkk pinadøøøh skjærp dokker å sluitj å trå æ e idiot jeg fikk skikkelig frysninger etterhvert som hun gradvis gikk i oppløsning utover kvelden grunnet snap der håret ble mer og mer tufsåt , mørket bakom og selveste blikket mot oss idiotene som hadde sendt melding fordi vi trodde vi skjønte noe, men oh my goood vi er idioter💩💩💩 Følte meg plutselig som stand in for Tom med all denne voksenkjeften kokt godt sammen med snapabstinenser Jeg gikk helt i oppløsning og klemtet frem et pipete; unnskyld alt min feil, først før jeg slo av snap…. 😅😅😅 Nå måtte jeg flire assa😅 Morsomt og levende skrevet😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 12. april #3664 Del Skrevet 12. april Skogstrolle skrev (22 timer siden): Bare så synd at dem krangler for åpen SnapChat og kaster dritt om hverandre når det er slutt. Voksenpoeng! Joda… litt dumt det.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 12. april #3665 Del Skrevet 12. april Blue Sky skrev (6 timer siden): Fra det dypeste mørke på grunn av en endring i funksjonaliteten i Snapchat til gjallende latter og kauking inne på en butikk som fører erotiske artikler 😳 😅😅 hun trengte sikkert å dra av seg litt overskuddsenergi i frustrasjonen😅 Tøft å dele det da😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 13. april #3666 Del Skrevet 13. april Hvorfor har hun blitt så opphengt i å kunne svare følgere? Har ikke hun sagt før at hun ikke svarer de som sender henne melding? At hun kun svarer på det som hun selv velger å snakke om/svare på på Snap? 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 13. april #3667 Del Skrevet 13. april baremeg skrev (11 minutter siden): Hvorfor har hun blitt så opphengt i å kunne svare følgere? Har ikke hun sagt før at hun ikke svarer de som sender henne melding? At hun kun svarer på det som hun selv velger å snakke om/svare på på Snap? Heidi svarer, bare ikke dem som skriver om hvor fæle opplevelser dem selv har/har hatt. Det er hun ikke interessert i å få meldinger om, da hun har mer enn nok med seg selv og sitt. Likes og skryt, derimot, det får hun aldri nok av, så det må vi følgere gi henne mer av. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 13. april #3668 Del Skrevet 13. april Skogstrolle skrev (49 minutter siden): Heidi svarer, bare ikke dem som skriver om hvor fæle opplevelser dem selv har/har hatt. Det er hun ikke interessert i å få meldinger om, da hun har mer enn nok med seg selv og sitt. Likes og skryt, derimot, det får hun aldri nok av, så det må vi følgere gi henne mer av. Og nåde deg hvis du er kritisk eller kommer med innspill! Da må du regne med å bli klubba! Dvs sletta og kanskje også sperra som følger. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaMums Skrevet 13. april #3669 Del Skrevet 13. april Skogstrolle skrev (7 timer siden): Heidi svarer, bare ikke dem som skriver om hvor fæle opplevelser dem selv har/har hatt. Det er hun ikke interessert i å få meldinger om, da hun har mer enn nok med seg selv og sitt. Likes og skryt, derimot, det får hun aldri nok av, så det må vi følgere gi henne mer av. Er ikke det en ærlig sak det da? Å si ifra hva man velger å svare på og ikke? Det hun har sagt om akkurat det, når følgere skriver om egne tunge opplevelser, er at hun syns det er så tøft å gå inn i det materialet og sidene av alles opplevelser. Husk; hun får maaaange innspill via snap. Såpass tøft at hun heller sier at: « jeg leser, tenker på dere- mwn kan ikke gå inn på hver og en sine greier» Og dessuten, så tror jeg ikke hun er alene om å like å få støtte og skryt. Det er da meget menneskelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. april #3670 Del Skrevet 13. april MammaMums skrev (1 time siden): Er ikke det en ærlig sak det da? Å si ifra hva man velger å svare på og ikke? Det hun har sagt om akkurat det, når følgere skriver om egne tunge opplevelser, er at hun syns det er så tøft å gå inn i det materialet og sidene av alles opplevelser. Husk; hun får maaaange innspill via snap. Såpass tøft at hun heller sier at: « jeg leser, tenker på dere- mwn kan ikke gå inn på hver og en sine greier» Og dessuten, så tror jeg ikke hun er alene om å like å få støtte og skryt. Det er da meget menneskelig. Hun trenger ikke å blokkere disse. Hun kan svare dem på en ordentlig måte. F eks at det blir for vanskelig for henne å gå inn på akkurat dette og hun er ikke komfortabel med å komme med råd til dem. Å blokkere dem, er ondskapsfullt og kaldt. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Sky Skrevet 13. april #3671 Del Skrevet 13. april Min erfaring er at jeg kom med et konkret innspill vedr forslag til aktivitet på et konkret sted i «syden», hvorpå jeg får et skarpt og nærmest frekt svar tilbake med beskjed om at hun skulle ha seg frabedt gode råd. Hun var fullt ut i stand til å finne ut «ting og tang» selv. Foranledningen til at jeg sendte et innspill var at hun hadde postet en snap om at de lurte litt på hva de skulle finne på den dagen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. april #3672 Del Skrevet 13. april (endret) Blue Sky skrev (46 minutter siden): Min erfaring er at jeg kom med et konkret innspill vedr forslag til aktivitet på et konkret sted i «syden», hvorpå jeg får et skarpt og nærmest frekt svar tilbake med beskjed om at hun skulle ha seg frabedt gode råd. Hun var fullt ut i stand til å finne ut «ting og tang» selv. Foranledningen til at jeg sendte et innspill var at hun hadde postet en snap om at de lurte litt på hva de skulle finne på den dagen. Det skal ikke mye til før hun eksploderer. Endret 13. april av Honey Dew 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 18. april #3673 Del Skrevet 18. april Tråden er ryddet for avsporing og krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 23. april #3674 Del Skrevet 23. april Det er Toms bursdag, og det eneste hun babler om er hvor fortreffelig HUN er som har kjøpt så fin gave, laget deeeeeen fine frokosten og nå tatt han med ut til lunsj. Meg meg meg😅 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. april #3675 Del Skrevet 23. april hippyskippy skrev (2 timer siden): Det er Toms bursdag, og det eneste hun babler om er hvor fortreffelig HUN er som har kjøpt så fin gave, laget deeeeeen fine frokosten og nå tatt han med ut til lunsj. Meg meg meg😅 Overrasket? Neppe! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 23. april #3676 Del Skrevet 23. april Jeg er mest overrasket over at Heidi fortsatt henger med på en positiv tralt og ikke har falt helt av det positive lasset og smiler , godtar Tom uten å himle med øyer og fortelle oss hvor irriterende han er . Trodde det skulle være over i helgen men neida ! Denne gangen er jeg positivt overrasket gitt . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tippsi Skrevet 24. april #3677 Del Skrevet 24. april Å bevares🙈, tom kommer jo ikke til ordet engang🙄.. snakk om overkjøring.. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JojoMoyes Skrevet 24. april #3678 Del Skrevet 24. april Tippsi skrev (30 minutter siden): Å bevares🙈, tom kommer jo ikke til ordet engang🙄.. snakk om overkjøring.. Tom har noe viktig han skal si !! Men det får han ikke gjort for hver gang han prøver så kjører hun over og hever stemmen for å overdøve han 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 25. april #3679 Del Skrevet 25. april JojoMoyes skrev (På 23.4.2024 den 23.35): Jeg er mest overrasket over at Heidi fortsatt henger med på en positiv tralt og ikke har falt helt av det positive lasset og smiler , godtar Tom uten å himle med øyer og fortelle oss hvor irriterende han er . Trodde det skulle være over i helgen men neida ! Denne gangen er jeg positivt overrasket gitt . Det er det slutt på nå når Tom ikke hadde fortalt (spurt om) at sønn (kunne komme) kom for å se fotball på lørdag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. april #3680 Del Skrevet 25. april JojoMoyes skrev (På 23.4.2024 den 23.35): Jeg er mest overrasket over at Heidi fortsatt henger med på en positiv tralt og ikke har falt helt av det positive lasset og smiler , godtar Tom uten å himle med øyer og fortelle oss hvor irriterende han er . Trodde det skulle være over i helgen men neida ! Denne gangen er jeg positivt overrasket gitt . Forstår ikke at Tom holder ut i det forholdet. Er han helt hjernevasket eller har han bare gitt opp? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå