Syrinia Skrevet 9. juli 2021 #1321 Del Skrevet 9. juli 2021 Saywhat skrev (59 minutter siden): Jeg forstår ikke hvem Restylantør i Trondheim som fyller så voldsomt med filler. Ref bilde idag. Skjønner faktisk ikke at de vil ødelegge ryktet sitt fullstendig. «Heidi kommer inn i sjappa» Kosmetologen: vil du ha en liten oppfriskning? i ansiktet. Heidi: det blir konge, bare 1-2 liter ida da sjø Ja,nå var det voldsomt med påfylling. Hun klarte jo nesten ikke prate. Ser ikke bra ut! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 9. juli 2021 #1322 Del Skrevet 9. juli 2021 (endret) Syrinia skrev (4 timer siden): Ja,nå var det voldsomt med påfylling. Hun klarte jo nesten ikke prate. Ser ikke bra ut! Har ikke sett henne etter siste påfylling, men hun blir nok "blind" i sin iver etter å oppnå et ungdommelig utseende. Noen sitter fast i 20-årene med langt bleket hår og masse sminke. Det er bare det at den looken gjør at man ser eldre ut enn man er hvis man fortsetter med den etter en viss alder. Har sett et par mer nedtonede bilder av Heidi og hun er jo en vakker dame uten all den sminken og de oppblåste leppene. Endret 9. juli 2021 av Isild 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 9. juli 2021 #1323 Del Skrevet 9. juli 2021 Saywhat skrev (6 timer siden): Jeg forstår ikke hvem Restylantør i Trondheim som fyller så voldsomt med filler. Ref bilde idag. Skjønner faktisk ikke at de vil ødelegge ryktet sitt fullstendig. «Heidi kommer inn i sjappa» Kosmetologen: vil du ha en liten oppfriskning? i ansiktet. Heidi: det blir konge, bare 1-2 liter ida da sjø Er det ikke søsteren hennes som gjør det på henne? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 9. juli 2021 #1324 Del Skrevet 9. juli 2021 Helt grusom fylling nå. Skjønner ikke hva folk kan se i dette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. juli 2021 #1325 Del Skrevet 9. juli 2021 Lunabelle skrev (6 timer siden): Er det ikke søsteren hennes som gjør det på henne? Det har vært det, men de er kanskje ikke venner nå? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 9. juli 2021 #1326 Del Skrevet 9. juli 2021 Isild skrev (10 timer siden): Har ikke sett henne etter siste påfylling, men hun blir nok "blind" i sin iver etter å oppnå et ungdommelig utseende. Noen sitter fast i 20-årene med langt bleket hår og masse sminke. Det er bare det at den looken gjør at man ser eldre ut enn man er hvis man fortsetter med den etter en viss alder. Har sett et par mer nedtonede bilder av Heidi og hun er jo en vakker dame uten all den sminken og de oppblåste leppene. Sjekk snap idag så syns det veldig godt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 10. juli 2021 #1327 Del Skrevet 10. juli 2021 Saywhat skrev (13 timer siden): Sjekk snap idag så syns det veldig godt. Jeg er en av de som ikke har snapchat. Har du mulighet til å legge bildet i en imgur-link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 10. juli 2021 #1328 Del Skrevet 10. juli 2021 Honey Dew skrev (14 minutter siden): Jeg er en av de som ikke har snapchat. Har du mulighet til å legge bildet i en imgur-link? Det er veldig tydelig på siste instagramposten hennes også. Det siste av serien på åtte bilder hvis ikke jeg husker feil. Hun har åpen instagram. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. juli 2021 #1329 Del Skrevet 10. juli 2021 Honey Dew skrev (6 timer siden): Jeg er en av de som ikke har snapchat. Har du mulighet til å legge bildet i en imgur-link? Ser det godt på de siste ig bildene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 10. juli 2021 #1330 Del Skrevet 10. juli 2021 Forstår ikke at folk tørr å sette inn slike sprøyter med gift, må da heller gå ann å spare de pengene og heller ta facelift eller noe annet?🧐 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 10. juli 2021 #1331 Del Skrevet 10. juli 2021 Skrukketroll skrev (24 minutter siden): Forstår ikke at folk tørr å sette inn slike sprøyter med gift, må da heller gå ann å spare de pengene og heller ta facelift eller noe annet?🧐 Når det blir så overdrevet blir alderen veldig tydelig, og så mye eldre utseende. Uansett filler eller facelift så går det vel ikke å rømme fra hvilken alder man er. Det tilkommer holdning og sett&sinn også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snowflakes Skrevet 10. juli 2021 #1332 Del Skrevet 10. juli 2021 Saywhat skrev (13 minutter siden): Når det blir så overdrevet blir alderen veldig tydelig, og så mye eldre utseende. Uansett filler eller facelift så går det vel ikke å rømme fra hvilken alder man er. Det tilkommer holdning og sett&sinn også. Viktigst er trening. Godt kosthold og holde seg unna sol og røyk. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 11. juli 2021 #1333 Del Skrevet 11. juli 2021 (endret) Ser ut som at Restylanen har spredt seg til godt ovenfor leppekanten 😱Det ser veldig ubehagelig ut! Men men, folk må nå få være som de vil. Hun posta et bilde uten sminke på Instagram 7. juni, og må si jeg personlig synes hun ser bedre og yngre ut uten enn med! Veldig harde linjer i sminken hennes, og hard, sort eyeliner under nedre vippekant gjør øynene veldig «aggressive». Men igjen. Hver sin smak! Endret 11. juli 2021 av Rubella 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 11. juli 2021 #1334 Del Skrevet 11. juli 2021 Rubella skrev (3 timer siden): Ser ut som at Restylanen har spredt seg til godt ovenfor leppekanten 😱Det ser veldig ubehagelig ut! Men men, folk må nå få være som de vil. Hun posta et bilde uten sminke på Instagram 7. juni, og må si jeg personlig synes hun ser bedre og yngre ut uten enn med! Veldig harde linjer i sminken hennes, og hard, sort eyeliner under nedre vippekant gjør øynene veldig «aggressive». Men igjen. Hver sin smak! Litt overdose med restylanen der. Når det gjelder sminke, har IH selv gitt sterkt uttrykk for at hun ikke vil ha kommentarer på at hun ser bedre ut uten sminke. Hun liker best å være sminket slik vi ser henne på bilder hver dag. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. juli 2021 #1335 Del Skrevet 11. juli 2021 Tråden er ryddet for avsporing, brukerdebatt, bilder uten kildehenvisning og svar til dette. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. juli 2021 #1336 Del Skrevet 16. juli 2021 Disse snappene fra senga orker jeg ikke 🤣🤣 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 16. juli 2021 #1337 Del Skrevet 16. juli 2021 Bikini topp som er 5 nr for liten🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 18. juli 2021 #1338 Del Skrevet 18. juli 2021 Fra filmene hun legger ut er jeg faktisk mer beskymret for at hun kan få problemer med å puste gjennom nesa. For nå er det så mye fillers at det er like før overleppa dekker neseborene på ene siden. Er det virkelig sånn at de på salongen ikke sier i fra til henne, eller nekter å få det gjennomført når det holder på å gå galt slik som nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. juli 2021 #1339 Del Skrevet 18. juli 2021 Anonym2019 skrev (8 minutter siden): Fra filmene hun legger ut er jeg faktisk mer beskymret for at hun kan få problemer med å puste gjennom nesa. For nå er det så mye fillers at det er like før overleppa dekker neseborene på ene siden. Er det virkelig sånn at de på salongen ikke sier i fra til henne, eller nekter å få det gjennomført når det holder på å gå galt slik som nå? Eh. Overfylte lepper gir ikke pusteproblemer/dårlig oksygenopptak og det går ikke galt på annen måte enn at salongen taper kunder på å utføre injeksjoner som får kundene til å se lettere framtunge ut i fjeset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 18. juli 2021 #1340 Del Skrevet 18. juli 2021 Revenge o'Cavatina skrev (25 minutter siden): Eh. Overfylte lepper gir ikke pusteproblemer/dårlig oksygenopptak og det går ikke galt på annen måte enn at salongen taper kunder på å utføre injeksjoner som får kundene til å se lettere framtunge ut i fjeset. Overfylte lepper/kinn etc kan føre til at huden dør. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå