loffen Skrevet 15. februar 2021 #1121 Del Skrevet 15. februar 2021 Hurumheiti skrev (4 timer siden): Litt vondt i vilja også 😉 Man får ikke uføretrygd pga. vondt i vilja. 🙄 Dette er en sånn typisk kommentar som gjør at mange tror uføre er late snyltere. Om du blir syk selv, hadde du likt å bli mistenkeliggjort? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 16. februar 2021 #1122 Del Skrevet 16. februar 2021 loffen skrev (5 timer siden): Man får ikke uføretrygd pga. vondt i vilja. 🙄 Dette er en sånn typisk kommentar som gjør at mange tror uføre er late snyltere. Om du blir syk selv, hadde du likt å bli mistenkeliggjort? Nja. Jeg er syk, leddgikt. Er i jobb - fordi jeg vil. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. februar 2021 #1123 Del Skrevet 16. februar 2021 Hurumheiti skrev (3 timer siden): Nja. Jeg er syk, leddgikt. Er i jobb - fordi jeg vil. Så fantastisk heldig du er som greier det! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 16. februar 2021 #1124 Del Skrevet 16. februar 2021 loffen skrev (2 minutter siden): Så fantastisk heldig du er som greier det! Er mange som klarer det. Og så er det mange som ikke klarer det. Vi er forskjellige 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 16. februar 2021 #1125 Del Skrevet 16. februar 2021 Heidi er tilbake til sitt gamle jeg på snap ja... Skvetter skikkelig om man åpner storyen hennes med litt høy lyd. Ingen skal kritisere henne for å dra til Brekstad for å få trent, nei. Så det, så! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. februar 2021 #1126 Del Skrevet 16. februar 2021 hvermerjeg skrev (2 minutter siden): Heidi er tilbake til sitt gamle jeg på snap ja... Skvetter skikkelig om man åpner storyen hennes med litt høy lyd. Ingen skal kritisere henne for å dra til Brekstad for å få trent, nei. Så det, så! Har hun noensinne tatt selvkritikk? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvermerjeg Skrevet 16. februar 2021 #1127 Del Skrevet 16. februar 2021 FruRosa skrev (9 minutter siden): Har hun noensinne tatt selvkritikk? Nei... Hun sier jo at alle slike kommentarer blir slettet. Hun velger jo selv å være en offentlig person og å legge ut at hun reiser til Brekstad for å kunne trene. Da bør man tåle litt kritikk spør du meg. Sånn er det tydelig ikke i hennes verden. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. februar 2021 #1128 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Hun snakker KUN om hva som er det beste for HENNE. At covid 19 er "vi", ikke "MÆ", har hun ikke forstått. Endret 16. februar 2021 av FruRosa Tastefeil 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
June_1 Skrevet 16. februar 2021 #1129 Del Skrevet 16. februar 2021 "Hvis du lurer på hvorfor... kan du sende meg en privat melding, der du er saklig og respektfull", sier Heidi på snap. Etterfulgt (med pekefingeren hissende mot kamera) "Hva jeg gjør, har du faen ikke noe med!!". Ja ok.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 16. februar 2021 #1130 Del Skrevet 16. februar 2021 June_1 skrev (22 minutter siden): "Hvis du lurer på hvorfor... kan du sende meg en privat melding, der du er saklig og respektfull", sier Heidi på snap. Etterfulgt (med pekefingeren hissende mot kamera) "Hva jeg gjør, har du faen ikke noe med!!". Ja ok.. Vi har faktisk noe med hva hun gjør når hun gir blaffen i alle anbefalinger midt i en pandemi! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 16. februar 2021 #1131 Del Skrevet 16. februar 2021 (endret) Hvis der er flere som tenker som Heidi, når skal vi bli kvitt pandemien da? Det er ikke mæ men oss, kan hun ikke snart forstå det? Kjenner jeg blir oppgitt ! Hun sier hun har lest reglene for Trondheim og Ørlandet. Og sier det er opp til hver enkel til og tolke reglene. Det er vel ikke det🙈Unødvendige reiser ut av kommunen, det betyr at det er unødvendig å besøke mora si og treningsentre i en annen kommune ! jeg personlig har truffet barnebarn og sønnen min to ganger i fjor. Når vi kan treffes igjen vet vi ikke. Men vi tolker ikke reglen i våres favør heller da.... Endret 16. februar 2021 av Dame 67 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16. februar 2021 #1132 Del Skrevet 16. februar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 16. februar 2021 #1133 Del Skrevet 16. februar 2021 Hadde gitt mye for å se ho en dag på snap, uten sminke. Må være tungt å ha på 20kg sminke hver dag. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøyamor Skrevet 16. februar 2021 #1134 Del Skrevet 16. februar 2021 Svennis skrev (6 minutter siden): Hadde gitt mye for å se ho en dag på snap, uten sminke. Må være tungt å ha på 20kg sminke hver dag. Hadde aldri orket dra på trening så sminka hvertfall.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loppekasse Skrevet 16. februar 2021 #1135 Del Skrevet 16. februar 2021 For en ukes tid siden var hun ikke like tungt sminket, og hadde håret opp i en hestehale/dult. Syns hun så sååå mye flottere ut med mindre sminke! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 16. februar 2021 #1136 Del Skrevet 16. februar 2021 Svennis skrev (1 time siden): Hadde gitt mye for å se ho en dag på snap, uten sminke. Må være tungt å ha på 20kg sminke hver dag. Hun legger jo ut bilde på ig en gang i året for likes. Hvor hun viser seg usminket med det overfylte ansiktet sitt. Med en eller annen tekst. Clean&fresh «naturlige meg» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 18. februar 2021 #1137 Del Skrevet 18. februar 2021 Instaheidi er flink å da, til å klage! Uansett hvem og hvor så er det klaging. Hun er så heldig å ha en mor, ikke alle har det i en alder av 55, men klager. Det er vel bare 1 ting hun ikke klager på, og det er lite og avlangt, og kan stikkes inn en terminal. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjerringrokk Skrevet 18. februar 2021 #1138 Del Skrevet 18. februar 2021 Svennis skrev (På 12.2.2021 den 18.20): Er folk med på å sende en melding til treningssenteret hvor Heidi trener og gi dem beskjed at ho kommer fra Trondheim? Om de får mange klager, tar de nok kontakt med ho. gikk ikke så bra med svertekampanjen deres eller...? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stine85 Skrevet 19. februar 2021 #1139 Del Skrevet 19. februar 2021 Altså, den sminka er helt krise i dag.. Det er nesten så jeg kunne ønske at hun ble stylet av en «proff» en dag, slik at hun kunne se hvor fin hun kunne blitt med så mye mindre sminke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solatilola Skrevet 23. februar 2021 #1140 Del Skrevet 23. februar 2021 Snowflakes skrev (På 11.2.2021 den 14.23): Leppene er nå helt lik The Joker faktisk. Hun skulle hatt prisen for mest fylte Restylaneansikt i Norge. Nå er det helt krise på bildet idag. Værre en Jan Thomas, jo. Skjønner ikke hvordan huden tar imot all den fillern i kinna, jeg. Hadde vært spennende å sett instaheidi uten filler. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå