kanakass Skrevet 11. februar 2021 #1081 Del Skrevet 11. februar 2021 Men hvis hun drar på treningssenter på Brekstad - da håper jeg de nekter hu. For hu er vel ikke helt ukjent for Trondheim og omegn som «snapkjendis». 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 11. februar 2021 #1082 Del Skrevet 11. februar 2021 kanakass skrev (2 minutter siden): Men hvis hun drar på treningssenter på Brekstad - da håper jeg de nekter hu. For hu er vel ikke helt ukjent for Trondheim og omegn som «snapkjendis». Med tanke på hvor lite seriøst hun tar covid og forholdsregler, er hun en fare for at treningssenter der også må stenge. Det er i så fall fryktelig urettferdig for medlemmer som bor og bruker senteret der. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 11. februar 2021 #1083 Del Skrevet 11. februar 2021 Er hun ikke redd for å smitte moren sin? Noe så egoistisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 11. februar 2021 #1084 Del Skrevet 11. februar 2021 hippyskippy skrev (2 minutter siden): Er hun ikke redd for å smitte moren sin? Noe så egoistisk. Hun er vel en en de som er så forsiktig, så de blir ikke smittet. Jeg kjenner 2 som ble smittet. De vet ikke fra hvor. De var også forsiktige 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. februar 2021 #1085 Del Skrevet 11. februar 2021 Tråden er ryddet for personangrep. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 12. februar 2021 #1086 Del Skrevet 12. februar 2021 Ingen på Brekstad som bryr seg🙄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame 67 Skrevet 12. februar 2021 #1087 Del Skrevet 12. februar 2021 På treningssentrene her jeg bor i Trøndelag.Får bare de som er medlemer trene nå. Og bruke bassengene Og du må bo i kommune her. Rart Ørland kommune ikke har samme reglene som de andre kommunene rundt Trondheim. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Marie Skrevet 12. februar 2021 #1088 Del Skrevet 12. februar 2021 Dame 67 skrev (2 minutter siden): På treningssentrene her jeg bor i Trøndelag.Får bare de som er medlemer trene nå. Og bruke bassengene Og du må bo i kommune her. Rart Ørland kommune ikke har samme reglene som de andre kommunene rundt Trondheim. Hun er sikkert medlem der også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babypus Skrevet 12. februar 2021 #1089 Del Skrevet 12. februar 2021 Hønemor74 skrev (På 6.1.2021 den 19.10): Ja det gjorde hun , bikkja var i flexibånd å hun la det ut på snap . Å filma mens bikkja pissa der . Haha 😹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurumheiti Skrevet 12. februar 2021 #1090 Del Skrevet 12. februar 2021 kanakass skrev (1 time siden): Ingen på Brekstad som bryr seg🙄 At hun ikke var spesielt smart har man jo forstått - men at hun skulle være så ufin og respektløs, nærmest slem, overrasker. Det Brekstad nå risikerer er å måtte stenge ned for alle pga en person som turer frem og gjør som hun vil. En skikkelig bot burde hun fått. Tror cash er det eneste språket hun forstår. Utrolig dårlig gjort!! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 12. februar 2021 #1091 Del Skrevet 12. februar 2021 Håper det renner inn med negative tilbakemeldinger til henne. Blir nok en tirade i morgen tipper jeg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 12. februar 2021 #1092 Del Skrevet 12. februar 2021 hippyskippy skrev (1 minutt siden): Håper det renner inn med negative tilbakemeldinger til henne. Blir nok en tirade i morgen tipper jeg. Hun sletter vel de som sier imot henne? 😆 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saywhat Skrevet 12. februar 2021 #1093 Del Skrevet 12. februar 2021 Hun klager sånn på vann i kroppen. Ja, når du har hendene, brystet, halsen og ansiktet fylt med Restylane så blir det sånn. Filler tiltrekker vann. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fartina8 Skrevet 12. februar 2021 #1094 Del Skrevet 12. februar 2021 Hurumheiti skrev (1 time siden): At hun ikke var spesielt smart har man jo forstått - men at hun skulle være så ufin og respektløs, nærmest slem, overrasker. Det Brekstad nå risikerer er å måtte stenge ned for alle pga en person som turer frem og gjør som hun vil. En skikkelig bot burde hun fått. Tror cash er det eneste språket hun forstår. Utrolig dårlig gjort!! Hun har jo til å med dratt innom orkanger på shopping også.. Også shopping på senterer i brekstad🤦♀️. Hun er utrolig respektløs som drar fra kommune til kommune😳 jeg har nesten ikke ord😳🤦♀️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. februar 2021 #1095 Del Skrevet 12. februar 2021 Mæ, mæ, mæ, mæ, mæ, mæ, mæ ... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axa Skrevet 12. februar 2021 #1096 Del Skrevet 12. februar 2021 Hun sier at hun håper at korona er over snart. Det er vel pga sånne som hun at det ikke går over. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 12. februar 2021 #1097 Del Skrevet 12. februar 2021 Axa skrev (4 minutter siden): Hun sier at hun håper at korona er over snart. Det er vel pga sånne som hun at det ikke går over. Den tanken tror jeg ikke har falt henne inn at hun er av de som kan bidra til at koronaen ikke snart er over. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 12. februar 2021 #1098 Del Skrevet 12. februar 2021 Noe så fullstendig blottet for selvinnsikt. Det er jo pga sånne som henne, og det hun gjør, som er grunnen til at det er lockdown på lockdown. Folk som forflytter seg rundt, er innom masse forskjellige steder og er potensielle superspredere. Men nei, der er det kun tanke for seg selv og sin situasjon. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 12. februar 2021 #1099 Del Skrevet 12. februar 2021 Fælt kvinnfolk.. At noen virkelig GIDDER å følge henne på Instagram ol er ufattelig 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 12. februar 2021 #1100 Del Skrevet 12. februar 2021 Er folk med på å sende en melding til treningssenteret hvor Heidi trener og gi dem beskjed at ho kommer fra Trondheim? Om de får mange klager, tar de nok kontakt med ho. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå