Rubella Skrevet 4. oktober 2019 #121 Del Skrevet 4. oktober 2019 Skjønner ikke helt hvorfor hun bruker slik drag-sminke, hun er så SJUKT mye penere uten! Og de leppene ser ut som de holder på å eksplodere snart... men smak og behag. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 4. oktober 2019 #122 Del Skrevet 4. oktober 2019 27 minutter siden, Rubella skrev: Skjønner ikke helt hvorfor hun bruker slik drag-sminke, hun er så SJUKT mye penere uten! Og de leppene ser ut som de holder på å eksplodere snart... men smak og behag. Jeg hadde tenkt å la være å kommentere utseendet hennes, men jeg må si meg enig med deg. Jeg synes de fleste som bruker fillers, botox eller hva det er alt sammen, ser mye eldre ut enn de egentlig er, og det er vel mot sin hensikt, vil jeg tro. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 4. oktober 2019 #123 Del Skrevet 4. oktober 2019 12 timer siden, Justsaying skrev: Når du får egne barn vil du se det anderledes-man skjemmes ikke over egne barn, og derfor burde man heller ikke skamme seg over sin mor. Jeg vil vel heller påstå at: kanskje denne stormen hadde vært lettere for henne om hennes nærmeste faktisk støttet henne. Jeg skjønner faktisk at familien hennes synes dette er pinlig! Det er vel en grunn til at datteren hennes har kuttet henne ut. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. oktober 2019 #124 Del Skrevet 4. oktober 2019 Hun sa noe om sminken i sommer en gang, at hun mente alle kvinner over 40 år var mye penere med sminke. Hun sminker nok på seg selvtilit. Hun er utrolig flott uten så mye sminke, så jeg skulle ønske hun tonet det ned å selv så hvor flott hun er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 4. oktober 2019 #125 Del Skrevet 4. oktober 2019 10 timer siden, lillesnøfnugg skrev: Hva er det som skjer med denne damen? Har mannen sendt meldinger til andre damer? Det er da ikke utroskap? Hun har lagt ut 2 mld’r en fra juli og en fra august. Som bevis på kommunikasjon med en annen dame, om han har skrevet mld er en annen sak. Han har tross alt prøvd å bryte med henne, tydeligvis. Hun klikket jo I vinkel når han dro til Danmark for å hjelpe sønnen med ny leilighet. Det var da hun satt på kirkegården og var knust. Og så gjør han det slutt, og hva lønner seg da? Jo, spre usannheter om utroskap på snap så hun får økt popularitet og omsyn. Ingen damer liker en utro mann. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 4. oktober 2019 #126 Del Skrevet 4. oktober 2019 (endret) 2 minutter siden, Soniq skrev: Hun har lagt ut 2 mld’r en fra juli og en fra august. Som bevis på kommunikasjon med en annen dame, om han har skrevet mld er en annen sak. Han har tross alt prøvd å bryte med henne, tydeligvis. Hun klikket jo I vinkel når han dro til Danmark for å hjelpe sønnen med ny leilighet. Det var da hun satt på kirkegården og var knust. Og så gjør han det slutt, og hva lønner seg da? Jo, spre usannheter om utroskap på snap så hun får økt popularitet og omsyn. Ingen damer liker en utro mann. Så det med «utroskapen» er ikke bevist men løse rykter? Uff det høres spinnvilt ut. Ser at det funker på IG mye engasjement. Endret 4. oktober 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monna1234 Skrevet 5. oktober 2019 #127 Del Skrevet 5. oktober 2019 Nå vet ikke vi alt her da, så ikke sett ut flere rykter. Om hun vil ta det offentlig, så skal vel dere drite i det, la være å følg henne da. Og til dere som kommenterer utseende hennes, virkelig? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 6. oktober 2019 #128 Del Skrevet 6. oktober 2019 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rettfralevra Skrevet 7. oktober 2019 #129 Del Skrevet 7. oktober 2019 På 9.6.2019 den 0.20, GulleGull skrev: Syntes det er befriende med de som snakker rett fra «levra» og ikke pynter på virkeligheten som en god motsats til en del av de andre jeg har sett/fulgt som lever av å eksponere seg på sosiale medier. Så tommel opp for det! Enig 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 7. oktober 2019 #130 Del Skrevet 7. oktober 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 7. oktober 2019 #131 Del Skrevet 7. oktober 2019 På 2.10.2019 den 9.48, panzerpølsa skrev: Syns ikke dette sirkuset taler til hennes fordel i det heletatt. Dette er en sak mellom dem, ikke "hele verden". Det er nok flere sider av denne saken, og måten hun både fremstiller seg selv og den andre, er helt bak mål. Men som person på ig har det gjort det. Hun har endelig blitt populær og får masse likes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 10. oktober 2019 #132 Del Skrevet 10. oktober 2019 På 9.6.2019 den 0.20, GulleGull skrev: Syntes det er befriende med de som snakker rett fra «levra» og ikke pynter på virkeligheten som en god motsats til en del av de andre jeg har sett/fulgt som lever av å eksponere seg på sosiale medier. Så tommel opp for det! Så du mener instaheidi ikke pynter på virkeligheten? Den hysterisk positive hun vil vise på snap og ig, er ikke akkurat virkeligheten. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 11. oktober 2019 #133 Del Skrevet 11. oktober 2019 Hun burde egentlig beskyttes litt mot seg selv tenker jeg. Enig med de som skriver at hun virkelig ikke kommer godt ut av det. Synes hun fikk vist frem mer av sitt sanne jeg på Charterfeber. 😂 Og så er det jo helt krise med den enorme mengden lipfillers, som er skjev og klumpete. Blir man helt blind selv av å bruke sånt? 😳😳 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorinord Skrevet 13. oktober 2019 #134 Del Skrevet 13. oktober 2019 Vet dere om Instaheidi har slettet snappen sin nå? Jeg finner henne ikke igjen på snaplista mi🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 13. oktober 2019 #135 Del Skrevet 13. oktober 2019 3 minutter siden, Lillemorinord skrev: Vet dere om Instaheidi har slettet snappen sin nå? Jeg finner henne ikke igjen på snaplista mi🧐 Hun er der hun☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soniq Skrevet 13. oktober 2019 #136 Del Skrevet 13. oktober 2019 1 time siden, Lillemorinord skrev: Vet dere om Instaheidi har slettet snappen sin nå? Jeg finner henne ikke igjen på snaplista mi🧐 Da har du nok blitt blokka, og bort bort bort 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorinord Skrevet 15. oktober 2019 #137 Del Skrevet 15. oktober 2019 Har nok blitt blokka ja, og skjønner ikke hvorfor🤔Ble blokka på instagram også, og eneste jeg har gjort er å også følge ex’n hennes siden det ble slutt.. Likte å følge henne, hun er en sprudlende dame. Men hvis hun blokkerer meg fra alt kun pga at jeg også følger ex’n hennes på insta.. da går d for langt synes jeg😬 Hun har dessverre mistet respekten min etter dette:/ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 15. oktober 2019 #138 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hun blokkerer folk raskt, det kan holde med en smiley som hun tolker «feil» på Insta det! 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. oktober 2019 #139 Del Skrevet 15. oktober 2019 1 time siden, Lillemorinord skrev: Har nok blitt blokka ja, og skjønner ikke hvorfor🤔Ble blokka på instagram også, og eneste jeg har gjort er å også følge ex’n hennes siden det ble slutt.. Likte å følge henne, hun er en sprudlende dame. Men hvis hun blokkerer meg fra alt kun pga at jeg også følger ex’n hennes på insta.. da går d for langt synes jeg😬 Hun har dessverre mistet respekten min etter dette:/ Tror hun sa før helga at hun blokka folk som fulgte de begge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma123 Skrevet 15. oktober 2019 #140 Del Skrevet 15. oktober 2019 15 minutter siden, Flettfrid skrev: Tror hun sa før helga at hun blokka folk som fulgte de begge. Det er i overkant «hårsårt» 😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå