Felis Skrevet 27. juni 2020 #12861 Del Skrevet 27. juni 2020 57 minutter siden, Antisvindleren skrev: Man har ikke "influencere" på Twitter hvertfall... Slik jeg forstår det er det ikke influencer hun prøver å bli, men manager for Fortnite-spillere. Jeg gikk kjapt gjennom kontoen hennes og det ser ut til at følgerne hennes stort sett er tenåringer og en og annen mamma. Jeg skjønner jo nå hvorfor hun nektet å svare TV2 på hvilke planer hun hadde, for hvis folk fikk vite at den nye kundemassen er mindreårige, hadde det blitt ramaskrik. Hun har nok håpet å gå under radaren på ny plattform, avsløringen var en hump i veien. Men jeg tror ikke følgerne hennes leser verken Kvinneguiden eller aviser, så hun fortsetter nok uforstyrret. Jeg aner ikke hva en gaming-manager gjør. På Twitter ser det ut til å gå i å servere pannekaker og tigge spons. Og selvfølgelig alle de inspirerende ordtakene hun klarer å Google. Hvem vet, kanskje hun er dritflink... 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinnsvin Skrevet 27. juni 2020 #12862 Del Skrevet 27. juni 2020 Begynte å følge henne i går, i dag får jeg opp dette: 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viking-girl Skrevet 27. juni 2020 #12863 Del Skrevet 27. juni 2020 (endret) 😂😂😂 Ikke uventa. Hun har kvitta seg med mange følgere over natten. Hun har ikke lært en dritt. Om man googler annebrithno Twitter kommer kontoen opp. Endret 27. juni 2020 av Viking-girl 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oransjesjel Skrevet 27. juni 2020 #12864 Del Skrevet 27. juni 2020 Så hun tror hun kan «gjemme» seg på Twitter? Hvordan skal det bli noen følgere igjen der da - hvis hun skal ta ut alle de hun tror kan «sladre» enten her eller til media. Og hvordan vil hun da få spons? 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Antisvindleren Skrevet 27. juni 2020 Populært innlegg #12865 Del Skrevet 27. juni 2020 Jeg som er interessert i alt IT-relatert opplever Twitter som en plattform hvor man diskuterer politikk, nyheter o.l. Maksgrense på antall ord, og en svært uegnet plattform for reklame. De som er på Twitter er gjerne "nerder" som vil diskutere diverse saker, eller kjendiser (og deres fans). Derfor ler jeg litt når folk forsøker å tjene penger på Twitter. Om hun som manager bruker plattformen til å skaffe sponsorer osv. skjønner jeg ikke helt. Sponsorer kommer via eksponering, og eksponering kommer gjennom gode resultater i store turneringer (i gaming-verdenen) 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 27. juni 2020 #12866 Del Skrevet 27. juni 2020 På 26.6.2020 den 15.58, Centimeteren skrev: Ser ut som det går så det ljomer for Anne Brith. Eier en gamingorganisasjon. Såkalt profesjonell, så spillerne får betalt går jeg utifra. Nylig kjøpte hun også ny PC til yngstesønnen, til rundt 10 000 kr. Denne tweeten må jeg innrømme at jeg lo av, fryktelig ironisk at det kommer fra henne: En digresjon: 10 000 er ikke mye penger om man skal kjøre litt heftig grafikk ol, og spille tyngre spill.. jeg ser at Shark Gaming har tilbud nå på en Tiny Shark nå til 15 999.. her i huset ble det nokså nylig kjøpt en PC til CAD bruk, og den kostet rundt 20’.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 27. juni 2020 #12867 Del Skrevet 27. juni 2020 8 minutter siden, Fruktninja skrev: En digresjon: 10 000 er ikke mye penger om man skal kjøre litt heftig grafikk ol, og spille tyngre spill.. jeg ser at Shark Gaming har tilbud nå på en Tiny Shark nå til 15 999.. her i huset ble det nokså nylig kjøpt en PC til CAD bruk, og den kostet rundt 20’.... Poenget er vel at hun ser seg råd til sånne ting, og ikke minst - offentliggjør det - all den tid hun skylder penger i øst og vest. Da kan vi kanskje gå ut fra at hun har gjort opp for seg?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 27. juni 2020 #12868 Del Skrevet 27. juni 2020 Ang pris på PC. Den var til yngstesønnen. Altså neppe en gaming-PC. Og DA er 10.000 mye for en vanlig PC. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 27. juni 2020 #12869 Del Skrevet 27. juni 2020 5 minutter siden, Zenhouse skrev: Ang pris på PC. Den var til yngstesønnen. Altså neppe en gaming-PC. Og DA er 10.000 mye for en vanlig PC. Beklager! Da misforstod jeg! Jeg forstod det som at det var pc’n til sønnen som spiller Fortnite!! Men da er jeg hjertens enig!! 10.000 for en PC til skolebruk/casual gaming er mye. Spesielt om hun har utestående gjeld hun ikke kan betjene... 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giggi Skrevet 27. juni 2020 #12870 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Antisvindleren skrev: Derfor ler jeg litt når folk forsøker å tjene penger på Twitter. Om hun som manager bruker plattformen til å skaffe sponsorer osv. skjønner jeg ikke helt. Sponsorer kommer via eksponering, og eksponering kommer gjennom gode resultater i store turneringer (i gaming-verdenen) Med en tenåring som tjener penger på dette så vet jeg du har rett, her nytter det ikke at mor prøver å brøyte sønnen fremover. Det kryr av ungdom som vil bli neste verdensmester i gaming og konkurransen er hard. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. juni 2020 #12871 Del Skrevet 27. juni 2020 11 minutter siden, Giggi skrev: Med en tenåring som tjener penger på dette så vet jeg du har rett, her nytter det ikke at mor prøver å brøyte sønnen fremover. Det kryr av ungdom som vil bli neste verdensmester i gaming og konkurransen er hard. Anne Brith har allerede gitt skolen beskjed om at barnet dessverre ikke har tid til lekser, for tiden må brukes på gaming. Hun skrev også på Twitter at man må regne med å game 10 timer i døgnet. Så det står ikke på innsatsen. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giggi Skrevet 27. juni 2020 #12872 Del Skrevet 27. juni 2020 2 minutter siden, Felis skrev: Anne Brith har allerede gitt skolen beskjed om at barnet dessverre ikke har tid til lekser, for tiden må brukes på gaming. Hun skrev også på Twitter at man må regne med å game 10 timer i døgnet. Så det står ikke på innsatsen. Dette er jo bare reinspikka tull ... Å bli god i gaming inneholder langt mer enn å sitte foran pc i mange timer. Gode gud .... 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oransjesjel Skrevet 27. juni 2020 #12873 Del Skrevet 27. juni 2020 Hun ser for seg penger - mye penger. Ingen tvil om det. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FjellFrua Skrevet 27. juni 2020 #12874 Del Skrevet 27. juni 2020 38 minutter siden, Felis skrev: Anne Brith har allerede gitt skolen beskjed om at barnet dessverre ikke har tid til lekser, for tiden må brukes på gaming. Hun skrev også på Twitter at man må regne med å game 10 timer i døgnet. Så det står ikke på innsatsen. Seriøst? Hun ødelegger jo bare mer og mer for barna.. men å skulle skaffe spons og sånn via en lukket Twitter, det sier seg selv at det ikke går. 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruktninja Skrevet 27. juni 2020 #12875 Del Skrevet 27. juni 2020 I hvilket alderssegment er dette barnet?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 27. juni 2020 #12876 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Oransjesjel skrev: Hun ser for seg penger - mye penger. Ingen tvil om det. Håper sponsorene googler ABD før de i det hele tatt vurderer å sponse ABD junior, for er det ABD som får pengene så er det ingen garanti for at junior nyter godt av det 🤣 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 27. juni 2020 #12877 Del Skrevet 27. juni 2020 1 time siden, Fruktninja skrev: I hvilket alderssegment er dette barnet?? Videregående-alder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adc Skrevet 27. juni 2020 #12878 Del Skrevet 27. juni 2020 2 timer siden, Felis skrev: Anne Brith har allerede gitt skolen beskjed om at barnet dessverre ikke har tid til lekser, for tiden må brukes på gaming. Hun skrev også på Twitter at man må regne med å game 10 timer i døgnet. Så det står ikke på innsatsen. Har hun annonsert det på Twitter? For det er jo litt spesielt. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 28. juni 2020 #12879 Del Skrevet 28. juni 2020 Hva med de andra unga? var det ikke en som drev med gymnastik på høyt nivå? eller er det ikke like inntektsbringende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 28. juni 2020 #12880 Del Skrevet 28. juni 2020 18 minutter siden, tranedatter skrev: Hva med de andra unga? var det ikke en som drev med gymnastik på høyt nivå? eller er det ikke like inntektsbringende? Dattera driver med cheerleading på relativt høyt nivå (i norsk målestokk i alle fall). Her i Norge er det vel en relativt liten sport, mens det er stort i USA. Hvorvidt det er penger i det vet jeg ikke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg