Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Trua skrev:

Kan du forklare?

Dette er et skjermbilde med utdrag fra en offentlig tekst på facebook fra gruppen "100 dager prosjektet"

Screenshot_20200512-194514_Facebook.jpg

• Liker 25
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, DianaV skrev:

Dette er et skjermbilde med utdrag fra en offentlig tekst på facebook fra gruppen "100 dager prosjektet"

Screenshot_20200512-194514_Facebook.jpg

Dette er vel noe hun droppet ut av?

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Trua skrev:

Dette er vel noe hun droppet ut av?

Nei, tydeligvis ikke. Jeg ble med i gruppa nå bare av ren nysgjerrighet... Ser folk  lovprise konseptet, ei har fått gratis hjelp av AB med en gruppe på instragram og  er strålende fornøyd...  Ab har et innlegg der for bare to dager siden. 

• Liker 15
Skrevet (endret)
1 time siden, Måneskinn skrev:

Nei, tydeligvis ikke. Jeg ble med i gruppa nå bare av ren nysgjerrighet... Ser folk  lovprise konseptet, ei har fått gratis hjelp av AB med en gruppe på instragram og  er strålende fornøyd...  Ab har et innlegg der for bare to dager siden. 

Jo. Første omgangen av 100 dagers prosjektet droppet hun ut av. Den er startet opp igjen på nytt nå. Så får vi se. (Holder IKKE pusten i spenning av om hun fullfører noe).

Endret av Illusen
  • Liker 23
Gjest pop up bruker
Skrevet

Burde ikke siden med influenser programmet legges ned? Informasjonen som står der er feil, og selskapet bak forsøker konkurs. Nå kan du ikke melde deg dirkete på gudselov, men virrer villedende at informasjonen fortsatt ligger der. 

Ellers håper jeg det ikke er noen som har meldt seg på denne sesongen og nå mistet pengene sine 

Skrevet (endret)

Jeg tenker litt sånn jeg nå, at vi vet at AB alltid vi komme med nye prosjekter og ideèr. Aner ikke om dette 100 -dagers prosjektet koster penger, men hvis noen blir med på det  -tror på det - blir inspirert av det - så værsegod og be my guest, det er nok av stoff på google nå til å gjøre seg opp en mening . De som ikke bryr seg om det aviser skriver, de får kose seg med 100 dagers-opplegg ++. 

Sjaman Durek har også en fanskare .. (for å ta en sammenligning) 

Endret av Isild
  • Liker 41
Skrevet
På 6.5.2020 den 9.59, Littlewoman skrev:

Jeg er ikke uenig i at ABD har gjort mye som hun ikke burde, men jeg synes det er på tide å la hu få fred. Hun har det nok garantert ikke lett og er helt borte fra sosiale medier. Omtrent. Den stormen hun har stått i unner jeg ingen, uansett om den er selvforskyldt, så er det ikke lett. 

Jeg synes hun skal få lov til å hente seg inn igjen og la henne være i fred. Jeg forstår alle meningene men synes det er nok nå. Bare min mening. Vi er ingen mer enn mennesker og en tåler bare så mye......tenker jeg

Enig i at det er bare så mye en tåler men ikke helt enig i at en skal la henne være i fred.

Hun er en con artist og bør straffes på lik linje med andre som gjør ulovligheter.

• Liker 38
Skrevet (endret)
På 11.5.2020 den 19.33, Skureguri skrev:

Så hvis ABIP AS ender med å ikke «gå for konkurs», hvilke rettigheter har kreditorer? Noen må vel be om en konkursbegjæring hvis de ikke mottar pengene sine?

Om hun melder oppbud/konkurs er det gratis (for henne evt penger går fra as'et) men om andre gjør det koster det såpass mye at det vil f.eks ikke lønne seg for en av kursdeltakerne å gjøre det

Endret av Imperfectionibus
  • Liker 9
Skrevet
15 timer siden, fotballjenta skrev:

Ved et konkurs, er det sånn at noen utenfra må se over regnskapet i firmaet det siste året? Og hvis de ser at penger i firmaet har blitt brukt til personlige ting, hva skjer da? Kan hun anmeldes? 

Jeg sier ikke at det HAR skjedd, men det er jo rimelig å anta, i og med at AB hadde et vanvittig forbruk i tiden rundt innbetalingene til ABIP. Ikke skjønner jeg helt hvordan utgiftene til et internettbasert kurs er høyere enn inntektene heller. Da har hun jo priset helt feil isåfall, noe som også er betenkelig siden prisen var såpass høy og vi vet hun «ikke har tatt ut lønn», samtidig som kostnaden til IG-kurset var mye lavere enn det hun markedsførte det som. 

Jeg lurer også fortsatt på hva de 30.000 hun samlet inn før Tromsøturen gikk til, men kan ikke tenke meg dette ble loggført i firmaet iom at hun aldri har svart deltakerne på det. 

Det kommer en bobestyrer inn og gjennomgår bla regnskapstall.

Er det AS snusk og fanteri kan de velge å gå videre med det.

Hun må møte i retten sammen med bobestyrer og da vil bobestyrer informere dommer om hen mener det er grunnlag for karantene eller ei.

• Liker 29
Skrevet
13 timer siden, Stargaze skrev:

Medeier i 9 ulike selskaper/prosjekter?😅

På Proff er hun oppført som daglig leder for: Anne-Brith AS, Influencer Program AS og Anne-Brith Holding AS.

I tillegg står hun som styreleder i de samme selskapene. Altså 6 roller i 3 selskap, hvorav et (Influencer Program) visstnok er konkurs. Og et, Anne-Brith AS, ved sist godkjente regnskap hadde en lønnsomhet på minus 38% (ikke tilfredstillende) 

Ikke så vellykket som websiden viser, håper ikke flere blir lurt til å betale henne noe som helst for et luftslott av et kurs.

Det å stå som styreleder og dl i egne firmaer er ikke uvanlig, spesielt ikke i så små firmaer som ABD har/har hatt

• Liker 3
Skrevet
6 timer siden, DianaV skrev:

Omg. For en beskrivelse da! Søk på "100 dager prosjektet" på grupper på facebook. Dama eier ikke skam. 

Dere må nesten lese det selv. Vet ikke om det er lov å legge ut bilder, virker som moderatorene er særs selektive med hva som er greit eller ikke. 

Det er en lukket gruppe

• Liker 2
Gjest Kritt
Skrevet
7 timer siden, Imperfectionibus skrev:

Det er en lukket gruppe

Gruppen er lukket, men dette ligger åpent for alle (også lagt her tidligere). Hun er visstnok en racer i å sette seg mål og nå dem. ABIP var nok en pengemaskin, så lenge det varte:

"Velkommen til gruppen 100 dager prosjektet. I løpet av 100 dager skal DU oppnå DITT mål. Du skal nå få være med på en reise med oss. Hver dag får du en ny oppgave. Her inne er det KUN plass til mennesker som vil forandre livet sitt og som er positive. Er du negativ her inne blir du slettet UTEN advarsel. Her gjelder ikke janteloven. Konseptet er at du skal nå dine mål på 100 dager. Peter og jeg startet denne reisen for 4 mnd siden og 5. august satte jeg meg et mål som gjelder omsetning. Jeg nådde mitt mål på 50 dager, og jeg skal de neste 100 dagene dele alt det jeg gjorde med dere. Ikke bli skremt av at jeg nådde mitt mål på 50 dager, jeg har lest mange bøker og har jobbet non stop med et stort press om at jeg MÅ nå målet pga min hussituasjon. Prosjektet tar i en normal setting 100 dager. Jeg valgte et omsetningsmål, men dette kan du implementere i hvilken som helst side av ditt liv. Det kan like gjerne være trening, jobb, familie eller noe annet. Du bestemmer ditt mål, jeg skal fortelle deg hvordan jeg gjorde det. Så blir det opp til deg å bruke det du blir inspirert av. Og la det du ikke trigges av ligge. Vi gleder oss. Hilsen Anne Brith og Peter (coach) "

Skrevet
41 minutter siden, Kritt skrev:

Gruppen er lukket, men dette ligger åpent for alle (også lagt her tidligere). Hun er visstnok en racer i å sette seg mål og nå dem. ABIP var nok en pengemaskin, så lenge det varte:

"Velkommen til gruppen 100 dager prosjektet. I løpet av 100 dager skal DU oppnå DITT mål. Du skal nå få være med på en reise med oss. Hver dag får du en ny oppgave. Her inne er det KUN plass til mennesker som vil forandre livet sitt og som er positive. Er du negativ her inne blir du slettet UTEN advarsel. Her gjelder ikke janteloven. Konseptet er at du skal nå dine mål på 100 dager. Peter og jeg startet denne reisen for 4 mnd siden og 5. august satte jeg meg et mål som gjelder omsetning. Jeg nådde mitt mål på 50 dager, og jeg skal de neste 100 dagene dele alt det jeg gjorde med dere. Ikke bli skremt av at jeg nådde mitt mål på 50 dager, jeg har lest mange bøker og har jobbet non stop med et stort press om at jeg MÅ nå målet pga min hussituasjon. Prosjektet tar i en normal setting 100 dager. Jeg valgte et omsetningsmål, men dette kan du implementere i hvilken som helst side av ditt liv. Det kan like gjerne være trening, jobb, familie eller noe annet. Du bestemmer ditt mål, jeg skal fortelle deg hvordan jeg gjorde det. Så blir det opp til deg å bruke det du blir inspirert av. Og la det du ikke trigges av ligge. Vi gleder oss. Hilsen Anne Brith og Peter (coach) "

Lurer på hvilket omsetningsmål hun tenker at hun nådde på 50 dager. 

Dette må føles veldig provoserende for de misfornøyde deltagerne på kurset som ikke vil få igjen pengene sine. 

Jeg tenker også som jeg skrev lenger opp at vi VET at AB alltid vil dukke opp med nye prosjekter - uavhengig av hvordan de forrige gikk. Og jeg ser at det nok en gang handler om å få andre til å se opp til henne fordi hun er en racer på å nå mål. 

• Liker 39
Skrevet (endret)
1 time siden, Kritt skrev:

Jeg reagerer litt på det innlegget. For det første, hvorfor endrer de det ikke? Dette har stått siden 2018 og alle vet nå at det ikke er sant. Anne Brith er en mester i å vri på fakta for å få det til å passe inn i hennes narrativ, så hvorfor ikke komme opp med et nytt, fantastisk mål hun har nådd? (Jeg aner ikke hva det skulle vært, jeg er ikke blogger. Men hun leser her inne, så hvis noen har noen forslag...)

Det er kun plass til positive mennesker. Er du negativ er det rett ut, janteloven gjelder ikke. Når vi kjenner Anne Briths definisjon på negativ og hvordan hun tolker janteloven, er det ikke rom for et lite spørsmål en gang. ALT tolkes i verste mening, så enten er det hjerter og "flinke du", eller så får du finne noe annet å gjøre. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være konstruktivt?

Hun nådde målet på 50 dager, men la ikke det ta fra deg motet. Anne Brith er tross alt flinkere enn alle andre. På ALT! Utrolig hvor ofte hun får flettet inn selvskryt...

Hvis du IKKE når målet innen 100 dager er det ingen vits i å klage, det løfte, det er "normalen". Hvis du ikke når målet etter normert tid er du bare litt sendrektig, det har ingenting med Anne Briths formidlingsevne å gjøre. Alle kan ikke være like flinke som henne. Litt mer selvskryt der altså...

Og til slutt: Hvorfor gidder han Peter å ha henne med? Hun gjorde vel ikke så mye nytte av seg sist gang og hun droppet ut halvvegs.

Endret av Felis
  • Liker 48
Skrevet
7 minutter siden, Felis skrev:

Jeg reagerer litt på det innlegget. For det første, hvorfor endrer de det ikke? Dette har stått siden 2018 og alle vet nå at det ikke er sant. Anne Brith er en mester i å vri på fakta for å få det til å passe inn i hennes narrativ, så hvorfor ikke komme opp med et nytt, fantastisk mål hun har nådd? (Jeg aner ikke hva det skulle vært, jeg er ikke blogger. Men hun leser her inne, så hvis noen har noen forslag...)

Det er kun plass til positive mennesker. Er du negativ er det rett ut, janteloven gjelder ikke. Når vi kjenner Anne Briths definisjon på negativ og hvordan hun tolker janteloven, er det ikke rom for et lite spørsmål en gang. ALT tolkes i verste mening, så enten er det hjerter og "flinke du", eller så får du finne noe annet å gjøre. Jeg skjønner ikke hvordan det kan være konstruktivt?

Hun nådde målet på 50 dager, men la ikke det ta fra deg motet. Anne Brith er tross alt flinkere enn alle andre. På ALT! Utrolig hvor ofte, hun får flettet inn selvskryt...

Hvis du IKKE når målet innen 100 dager er det ingen vits i å klage, det løfte, det er "normalen". Hvis du ikke når målet etter normert tid er du bare litt sendrektig, det har ingenting med Anne Briths formidlingsevne å gjøre. Alle kan ikke være like flinke som henne. Litt mer selvskryt der altså...

Og til slutt: Hvorfor gidder han Peter å ha henne med? Hun gjorde vel ikke så mye nytte av seg sist gang og hun droppet ut halvvegs.

Så teksten er gammel altså? (jeg har ikke fulgt helt med) - da vil jeg si at den teksten er overmoden for å oppdateres nå ja, hvis de skal blåse nytt liv i denne "klubben". 

Noe malplassert å reklamere på siden med at andre ikke skal bli lei seg for at hun nådde sitt omsetningsmål på bare 50 dager  - det er bare en kort uke siden Dagbladet informerte om at kurs-rotet ender i konkurs. 

• Liker 40
Skrevet
2 timer siden, Kritt skrev:

Kom meg inn med en av fb brukerene mine.

Er en gruppe full av nada

• Liker 19
Skrevet

Jeg må bare spørre litt dumt (beklager hvis jeg ikke har fått med meg alt som har vært skrevet om dette fra før.. ) 

AB er altså nå igang med denne gruppen/klubben på FB? Igjen? Den ble "nedlagt" sist? Selger hun og han Peter et eller annet opplegg, eller er det gratis ? Jeg håper iallefall ikke dette også koster mange tusen kroner for å få gode råd fra AB om hvordan man skal lykkes med "hva det måtte være". 

• Liker 24
Skrevet
7 minutter siden, Isild skrev:

Jeg må bare spørre litt dumt (beklager hvis jeg ikke har fått med meg alt som har vært skrevet om dette fra før.. ) 

AB er altså nå igang med denne gruppen/klubben på FB? Igjen? Den ble "nedlagt" sist? Selger hun og han Peter et eller annet opplegg, eller er det gratis ? Jeg håper iallefall ikke dette også koster mange tusen kroner for å få gode råd fra AB om hvordan man skal lykkes med "hva det måtte være". 

Er gratis men kan ikke skjønne at noen får utbytte av det er 99% svada og 1% piss

• Liker 26
Skrevet
2 minutter siden, Imperfectionibus skrev:

Er gratis men kan ikke skjønne at noen får utbytte av det er 99% svada og 1% piss

Bra det er gratis iallefall, ville ikke sett videre bra ut å selge nye dyre råd rett etter fadesen med ABIP. 

• Liker 12
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...