Pottah Skrevet 4. mai 2020 #12421 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 4 timer siden, Zenhouse skrev: Etter over tohundreOgfjørten dager, reklamerer endelig AB for elevene sine i sine kanaler (snap), på en ordentlig måte. Er det de hun har igjen- av over 100 deltagere? Jeg følger henne ikke på snap. Hvor mange reklamerer hun for? Og hva legger du i på en ordentlig måte? Endret 4. mai 2020 av Pottah Skrivefeil 6
enkefru Skrevet 4. mai 2020 #12422 Skrevet 4. mai 2020 51 minutter siden, Zenhouse skrev: Etter over tohundreOgfjørten dager, reklamerer endelig AB for elevene sine i sine kanaler (snap), på en ordentlig måte. Er det de hun har igjen- av over 100 deltagere? Ja, det var 5-6 stk vel? De ble "presentert" til heseblesende musikk. Har utformet gruppen "hverdagschat"... el.n.sånt. Fant de ikke på snap, men på IG 16
Stargaze Skrevet 4. mai 2020 #12423 Skrevet 4. mai 2020 27 minutter siden, Fjugur skrev: Ja, det var 5-6 stk vel? De ble "presentert" til heseblesende musikk. Har utformet gruppen "hverdagschat"... el.n.sånt. Fant de ikke på snap, men på IG Ukens tema; hva har du i veska?😉 16
Gjest Finlay Skrevet 4. mai 2020 #12424 Skrevet 4. mai 2020 34 minutter siden, Stargaze skrev: Ukens tema; hva har du i veska?😉 Med mindre innholdet er særdeles spektakulært (eks.håndjern, dildo, lommelerke med vodka el.)- hvor spennende kan det være å vite hva disse små “influencerne” går rundt og bærer på? Nå antyder jo WL riktignok at hennes “opplegg kan være overraskende”, men likevel...
Hei2016-2 Skrevet 4. mai 2020 #12425 Skrevet 4. mai 2020 24 minutter siden, Finlay skrev: Med mindre innholdet er særdeles spektakulært (eks.håndjern, dildo, lommelerke med vodka el.)- hvor spennende kan det være å vite hva disse små “influencerne” går rundt og bærer på? Nå antyder jo WL riktignok at hennes “opplegg kan være overraskende”, men likevel... Åhhh 😂😂😂 Dagens skratt 😂🙈 18
yamask Skrevet 4. mai 2020 #12426 Skrevet 4. mai 2020 Hvor mange sånne snapkontoer trenger vi egentlig. Det var kanskje litt spennende i starten (hønehjørnet etc). Men nå er det jo et drøss av dem, og det er veldig «totusenogold». Folk med oppmerksomhetsbehov som føler de har det lille ekstra, men som veldig sjeldent har det. Jeg gidder ikke følge ihvertfall. Skulle ønske de kom opp med noe litt mer spennende. 37
Zenhouse Skrevet 4. mai 2020 #12427 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, Pottah skrev: 2 timer siden, Pottah skrev: Jeg føler henne ikke på snap. Hvor mange reklamerer hun for? Og hva legger du i på en ordentlig måte?
Zenhouse Skrevet 4. mai 2020 #12428 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 3 minutter siden, Zenhouse skrev: @Pottah de ble presentert ved navn, var litt musikk til og litt design effekter. AB lovet jo å reklamere for deltakerne sine i sine kanaler. Dette er første gang jeg har sett noe som ligner det. Det så ( bitte litt) proft ut 😄det var det jeg mente med «ordentlig» måte. Hva jeg synes om dem og snapkontoen som blir reklamert er en helt annen sak. Endret 4. mai 2020 av Zenhouse 20
Populært innlegg Felis Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12429 Skrevet 4. mai 2020 (endret) Så bra, da er hun ikke sykemeldt eller permittert eller hva det nå var NAV betalte henne penger for lenger, så da kan hun svare på henvendelsene til de misfornøyde elevene og komme i dialog om hvordan hun skal betale dem tilbake. Endret 4. mai 2020 av Felis 56
Pottah Skrevet 4. mai 2020 #12430 Skrevet 4. mai 2020 1 time siden, Zenhouse skrev: @Pottah de ble presentert ved navn, var litt musikk til og litt design effekter. AB lovet jo å reklamere for deltakerne sine i sine kanaler. Dette er første gang jeg har sett noe som ligner det. Det så ( bitte litt) proft ut 😄det var det jeg mente med «ordentlig» måte. Hva jeg synes om dem og snapkontoen som blir reklamert er en helt annen sak. Takk for svar! Ja det synes jeg høres helt greit ut. Godt å høre at hun er tilbake på jobb, da håper jeg det neste på agendaen er å rydde opp for de misfornøyde deltakerne. 9
Populært innlegg Kollontaj Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12431 Skrevet 4. mai 2020 Slår selskapene konkurs pga korona. Så overraskende. 😏 84
Justlooking Skrevet 4. mai 2020 #12432 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Slår selskapene konkurs pga korona. Så overraskende. 😏 Det var jo som forventet, corona eller ei ... https://www.dagbladet.no/kjendis/gar-for-konkurs-etter-kurs-kritikk/72427638 Så da kan alle se langt etter pengene sine. Endret 4. mai 2020 av Justlooking Tillegg 44
Jodaneida Skrevet 4. mai 2020 #12433 Skrevet 4. mai 2020 11 minutter siden, Kollontaj skrev: Slår selskapene konkurs pga korona. Så overraskende. 😏 God timing 30
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12434 Skrevet 4. mai 2020 9 minutter siden, Kollontaj skrev: Slår selskapene konkurs pga korona. Så overraskende. 😏 Hun skylder på korona, virkelig? Jeg er så glad for at Dagbladet har fulgt denne saken, og viser interesse for å skrive om uredelige bloggere. Det blir vanskelig å fortsette i samme spor når noen følger med... Men trist for de som ikke får oppreisningen de fortjener. Og nei, AB, har lite forståelse for din vanskelige situasjon som du i så stor grad har satt deg selv i! Alle de du har lurt og sviktet opp gjennom derimot, de har jeg virkelig medfølelse med! 83
Gjest Finlay Skrevet 4. mai 2020 #12435 Skrevet 4. mai 2020 (endret) 8 minutter siden, Justlooking skrev: Det var jo som forventet, corona eller ei ... https://www.dagbladet.no/kjendis/gar-for-konkurs-etter-kurs-kritikk/72427638 Så beleilig med denne koronaen...🙄 Kurset, som i stor grad baserer seg på online coaching og veiledninger pr. telefon, burde kunne gå helt fint, uansett korona. Endret 4. mai 2020 av Finlay
Populært innlegg Felis Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12436 Skrevet 4. mai 2020 Endelig en avis som også oppsummerer hennes tidligere konkurser, selv om de ikke fikk med seg at Anne Brith også var på eiersiden i Hilleborgs Hus. Konkurskarantene må da være aktuelt nå? 4 konkurser lovbrudd, grov uaktsomhet og manglende økonomisk forståelse er bare noe av det som preger Anne Briths forretningsdrift. 96
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12437 Skrevet 4. mai 2020 Men kan man bare drive på? Starte opp selskap, ta i mot penger og så slå seg konkurs. Gang på gang på gang? Det er jo økonomisk kriminalitet. 79
Isild Skrevet 4. mai 2020 #12438 Skrevet 4. mai 2020 7 minutter siden, Halle-Palle skrev: Men kan man bare drive på? Starte opp selskap, ta i mot penger og så slå seg konkurs. Gang på gang på gang? Det er jo økonomisk kriminalitet. Som @Felis nevner så har man det som heter konkurskarantene. Aner ikke om det er noe som vil bli gjeldende for AB, men det finnes iallefall - for "konkursgjengangere". "Begrunnelsen for reglene er ifølge lovforarbeidene å stoppe de såkalte "konkursgjengangere", som etter konkurs i ett selskap fortsetter sin virksomhet i nye selskaper inntil også disse går overende, og hvor det er mistanke om mislige forhold i forbindelse med forretningsdriften." https://www.konkursradet.no/konkurskarantene-info-om-formaal-virkning-varighet-med-mer.5304616-300301.html Det har gått ganske lang tid mellom hennes konkurser - det har nok noe å si. 23
Populært innlegg Minipilla Skrevet 4. mai 2020 Populært innlegg #12439 Skrevet 4. mai 2020 At hun tør!! At hun ikke skammer seg herfra til evigheten!!!! Merkelig det der hvordan egenkapitalen til drømmehuset plutselig var et faktum omtrent samtidig med forfallsdato på kurset hun svindlet folk med. Nå slår hun det konkurs uten å ha hatt en eneste utgift på det!! Til og med hun som hadde Instagram delen av det har vel aldri fått betalt. Hun har tjent hundrevis av tusen på dette - ikke hatt en eneste utgift annet enn lønn til seg selv og nå slår hun det konkurs. Og så er hun frekk nok å skylde på korona? Hun må ha røykt sokkene sine!!!!!! Fy faen jeg blir forbanna!!! 129
Halle-Palle Skrevet 4. mai 2020 #12440 Skrevet 4. mai 2020 5 minutter siden, Minipilla skrev: At hun tør!! At hun ikke skammer seg herfra til evigheten!!!! Merkelig det der hvordan egenkapitalen til drømmehuset plutselig var et faktum omtrent samtidig med forfallsdato på kurset hun svindlet folk med. Nå slår hun det konkurs uten å ha hatt en eneste utgift på det!! Til og med hun som hadde Instagram delen av det har vel aldri fått betalt. Hun har tjent hundrevis av tusen på dette - ikke hatt en eneste utgift annet enn lønn til seg selv og nå slår hun det konkurs. Og så er hun frekk nok å skylde på korona? Hun må ha røykt sokkene sine!!!!!! Fy faen jeg blir forbanna!!! Men dette vil jo et regnskapsettersyn vise? Man kan ikke tømme et AS for kapital og så begjære det konkurs? 41
Fremhevede innlegg