Gjest Tannbein Skrevet 17. april 2020 #12321 Skrevet 17. april 2020 På 16.4.2020 den 9.32, Nor skrev: Da blir vel KG «ekspertene» lykkelige og tar på seg «æren» for å ha ødelagt hennes karriere. De har jo vært ivrig og kontakte de hun reklamerer for, og truet med å boikotte de om de gir oppdrag til AB. Jeg personlig driter i hvordan hun tjener pengene sine, men det sier jo mye om enkelte i denne tråden. Tenk og bruke så myr av tiden sin for å prøve gjøre livet surt for en som vil forsørge seg... og nei, jeg er ikke AB 😎 Man klarer ikke å bli uvenner med så mange mennesker opp i gjennom tidene og havne oppi så mange konflikter, anmeldelser, søksmål og konkurser i år etter år etter år, dersom ikke fellesnevneren er en selv. Og det er jo kjempetrist da hun har fire barn å oppdra og forsørge.
Gjest Finlay Skrevet 17. april 2020 #12322 Skrevet 17. april 2020 54 minutter siden, Tannbein skrev: Man klarer ikke å bli uvenner med så mange mennesker opp i gjennom tidene og havne oppi så mange konflikter, anmeldelser, søksmål og konkurser i år etter år etter år, dersom ikke fellesnevneren er en selv. Og det er jo kjempetrist da hun har fire barn å oppdra og forsørge. Dessuten har hun vel hatt mange “karrierer” i årenes løp som hun har greid å ødelegge helt uten KGs hjelp, og lenge før hun fikk noen tråd her inne. Man kan jo ikke annet enn å synes litt synd på henne. Nå er hun 45 år, og har ikke lyktes over tid med noe profesjonelt i hele sitt yrkesaktive liv. Hun vil så gjerne være gründer og vellykket, men det går altså bare ikke.
Gjest Lin11 Skrevet 17. april 2020 #12323 Skrevet 17. april 2020 På 16.4.2020 den 9.32, Nor skrev: Da blir vel KG «ekspertene» lykkelige og tar på seg «æren» for å ha ødelagt hennes karriere. De har jo vært ivrig og kontakte de hun reklamerer for, og truet med å boikotte de om de gir oppdrag til AB. Jeg personlig driter i hvordan hun tjener pengene sine, men det sier jo mye om enkelte i denne tråden. Tenk og bruke så myr av tiden sin for å prøve gjøre livet surt for en som vil forsørge seg... og nei, jeg er ikke AB 😎 Hvordan kan man drite i at andre blir utsatt for urett? Hva slags logikk er det? At noen tjener penger ved å være uredelig og løgn er ikke ok!
spirå12 Skrevet 17. april 2020 #12324 Skrevet 17. april 2020 På 16.4.2020 den 14.50, Stargaze skrev: @frujohansen bra skrevet. Det å utgi livet sitt og alt rundt, for å være noe helt annet enn det faktisk er, gjør at følgere reagerer. Å fyke rundt og se på hus i 10-15 mill klassen, fortelle om svømmebasseng og andre ting som aldri blir noe. Hun er blitt gjennomskuet bit for bit. Ærlighet varer lengst. Og å gjøre seg bedre, rikere, mer vellykket, mer hardtarbeidende ++ enn det som er realiteten.. klart det kommer frem til slutt. Og vi har jo nå fått bekreftet at det ikke var et riktige bilde. Livet er flest hverdager, for alle - det tåler vi å se og kan relatere oss til. 👏👏👏 11
Skrottefar Skrevet 18. april 2020 #12325 Skrevet 18. april 2020 Ny sak hos Romerikes Blad, men bak betalingsmur, er vel allikevel noen som har RB+ regner jeg med https://www.rb.no/kursdeltakere-raser-mot-eks-blogger-eneste-losningen-jeg-ser-er-at-vi-far-pengene-tilbake/s/5-43-1291747?access=granted 44
Populært innlegg Jobbermedbarn Skrevet 18. april 2020 Populært innlegg #12326 Skrevet 18. april 2020 Jeg synes det er så bra at journalister nå har begynt å ta for seg denne uredelige bransjen, jmf Sofie Elise i Dagbladet i dag, også! De tjener penger på løgner og bedrag, endelig kommer det frem og blir tatt på alvor! Jeg håper virkelig disse som er blitt lurt av AB får tilbake pengene sine! 64
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 18. april 2020 Populært innlegg #12327 Skrevet 18. april 2020 Veldig bra artikkel i RB og nå har altså 7 ABIP deltagere tatt det videre til forbrukerrådet for å få tilbake pengene sine -og flere er klare på at de ikke kommer til å gi seg (heldigvis!). AnneBrith velger som vanlig å gjemme seg. Hun svarer ikke på henvendelser fra journalisten, advokaten vet ingenting og hun har allerede bedt om utsettelse i forbrukerrådet. Håper bare flere enn disse 7 damene står på sin rett og krever penger tilbake. hele kurset var jo bare svindel, løgner og AB brukte penger på huskjøp, champagne og byturer mens deltagere satt igjen med absolutt ingenting.. Nå for faen meg AnneBrith for en eneste gangs skyld være voksen nok til å ta ansvar for alle sine løgner og elendig arbeid -betal tilbake det du skylder. Og innse at du kanskje (for lengst) er ferdig i denne bransjen.. 81
elien Skrevet 18. april 2020 #12328 Skrevet 18. april 2020 14 minutter siden, Skrottefar skrev: Ny sak hos Romerikes Blad, men bak betalingsmur, er vel allikevel noen som har RB+ regner jeg med https://www.rb.no/kursdeltakere-raser-mot-eks-blogger-eneste-losningen-jeg-ser-er-at-vi-far-pengene-tilbake/s/5-43-1291747?access=granted Alle som har lokal avis abonoment, har nå tilgang i alle andre lokal aviser med aID innloging 22
Skrottefar Skrevet 18. april 2020 #12329 Skrevet 18. april 2020 2 minutter siden, Cessa74 skrev: være voksen nok til å ta ansvar for alle sine løgner og elendig arbeid -betal tilbake det du skylder. Og innse at du kanskje (for lengst) er ferdig i denne bransjen Og det tror du hun gjør? Jeg har mine absolutte tvil, for etter så mange år uten å i det hele tatt vise noen form for selvinnsikt eller evnen til å innrømme noe som helst så skal det nok mye til for at AB klarer det, men trenger hun noen som hun kan ringe og skrike til i tlf før så skjer så kan jeg sikkert stille opp 🤣 19
loffen Skrevet 18. april 2020 #12330 Skrevet 18. april 2020 7 minutter siden, elien skrev: Alle som har lokal avis abonoment, har nå tilgang i alle andre lokal aviser med aID innloging Nei, jeg kommer ikke inn. 6
elien Skrevet 18. april 2020 #12331 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, loffen skrev: Nei, jeg kommer ikke inn. Merkelig, det gjør jeg. Mulig du må logge eg inn, tror jeg gjorde det første gangen. 2
Nobile Skrevet 18. april 2020 #12332 Skrevet 18. april 2020 Flere har klagd saken inn til Forbrukerrådet, advokaten til AB er usikker på om hun ønsker en løsning på saken og AB har bedt om en utsettelse fra Forbrukerrådet. 23
Tia Maria Skrevet 18. april 2020 #12333 Skrevet 18. april 2020 Tror du må gå inn på lokalavisa du abonnerer på og siden hvor de annonserer gratis tilgang og bekrefte først. Det måtte iallefall jeg og da fikk jeg tilgang til artikkelen. 5
elien Skrevet 18. april 2020 #12334 Skrevet 18. april 2020 5 minutter siden, loffen skrev: Nei, jeg kommer ikke inn. Slenger med en link på en avis som jeg har tilgang på, se om du kommer inn der https://www.gbnett.no/to-barnehageansatte-testes-for-barnehagestart-dette-skjer-dersom-det-blir-pavist-koronasmitte-i-barnehagene/s/5-102-237062 3
elien Skrevet 18. april 2020 #12335 Skrevet 18. april 2020 Akkurat nå, Tia Maria skrev: Tror du må gå inn på lokalavisa du abonnerer på og siden hvor de annonserer gratis tilgang og bekrefte først. Det måtte iallefall jeg og da fikk jeg tilgang til artikkelen. Ja, tror det var sånn jeg logget meg inn 2
Skrottefar Skrevet 18. april 2020 #12336 Skrevet 18. april 2020 9 minutter siden, Nobile skrev: Flere har klagd saken inn til Forbrukerrådet, advokaten til AB er usikker på om hun ønsker en løsning på saken og AB har bedt om en utsettelse fra Forbrukerrådet. Når advokaten er så vag som det der så skjønner jeg ingenting, han er usikker? Og så ber AB om en utsettelse.......Jeg tror nok at advokaten mer eller mindre har gitt opp, det holdt nok med å være en veske-bærer, for han skjønner nok at dette er en lost case 🤣 45
Lunabelle Skrevet 18. april 2020 #12337 Skrevet 18. april 2020 54 minutter siden, elien skrev: Alle som har lokal avis abonoment, har nå tilgang i alle andre lokal aviser med aID innloging Bare de som har lokalaviser som er eiet av aMedia. 6
Gjest Lin11 Skrevet 18. april 2020 #12338 Skrevet 18. april 2020 34 minutter siden, Skrottefar skrev: Når advokaten er så vag som det der så skjønner jeg ingenting, han er usikker? Og så ber AB om en utsettelse.......Jeg tror nok at advokaten mer eller mindre har gitt opp, det holdt nok med å være en veske-bærer, for han skjønner nok at dette er en lost case 🤣 Sa ikke ABD at de skulle få pengene igjen?
Nobile Skrevet 18. april 2020 #12339 Skrevet 18. april 2020 37 minutter siden, Skrottefar skrev: Når advokaten er så vag som det der så skjønner jeg ingenting, han er usikker? Og så ber AB om en utsettelse.......Jeg tror nok at advokaten mer eller mindre har gitt opp, det holdt nok med å være en veske-bærer, for han skjønner nok at dette er en lost case 🤣 2 minutter siden, Lin11 skrev: Sa ikke ABD at de skulle få pengene igjen? “Heller ikke hennes advokat Tony A. Vangen kan svare på om Davidsen nå ønsker å finne en løsning i saken.” 39
elien Skrevet 18. april 2020 #12340 Skrevet 18. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Lunabelle skrev: Bare de som har lokalaviser som er eiet av aMedia. Kan ikke se noe om aMedia sjå meg, bare aID står det her Endret 18. april 2020 av elien 3
Fremhevede innlegg