Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Gjest Tannbein
Skrevet
På 16.4.2020 den 9.32, Nor skrev:

Da blir vel KG «ekspertene» lykkelige og tar på seg «æren» for å ha ødelagt hennes karriere. De har jo vært ivrig og kontakte de hun reklamerer for, og truet med å boikotte de om de gir oppdrag til AB. Jeg personlig driter i hvordan hun tjener pengene sine, men det sier jo mye om enkelte i denne tråden. Tenk og bruke så myr av tiden sin for å prøve gjøre livet surt for en som vil forsørge seg... og nei, jeg er ikke AB 😎

Man klarer ikke å bli uvenner med så mange mennesker opp i gjennom tidene og havne oppi så mange konflikter, anmeldelser, søksmål og konkurser i år etter år etter år, dersom ikke fellesnevneren er en selv. Og det er jo kjempetrist da hun har fire barn å oppdra og forsørge. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Finlay
Skrevet
54 minutter siden, Tannbein skrev:

Man klarer ikke å bli uvenner med så mange mennesker opp i gjennom tidene og havne oppi så mange konflikter, anmeldelser, søksmål og konkurser i år etter år etter år, dersom ikke fellesnevneren er en selv. Og det er jo kjempetrist da hun har fire barn å oppdra og forsørge. 

Dessuten har hun vel hatt mange “karrierer” i årenes løp som hun har greid å ødelegge helt uten KGs hjelp, og lenge før hun fikk noen tråd her inne.

Man kan jo ikke annet enn å synes litt synd på henne. Nå er hun 45 år, og har ikke lyktes over tid med noe profesjonelt i hele sitt yrkesaktive liv. Hun vil så gjerne være gründer og vellykket, men det går altså bare ikke. 

Skrevet
På 16.4.2020 den 9.32, Nor skrev:

Da blir vel KG «ekspertene» lykkelige og tar på seg «æren» for å ha ødelagt hennes karriere. De har jo vært ivrig og kontakte de hun reklamerer for, og truet med å boikotte de om de gir oppdrag til AB. Jeg personlig driter i hvordan hun tjener pengene sine, men det sier jo mye om enkelte i denne tråden. Tenk og bruke så myr av tiden sin for å prøve gjøre livet surt for en som vil forsørge seg... og nei, jeg er ikke AB 😎

Hvordan kan man drite i at andre blir utsatt for urett? Hva slags logikk er det? At noen tjener penger ved å være uredelig og løgn er ikke ok!

Skrevet
På 16.4.2020 den 14.50, Stargaze skrev:

@frujohansen bra skrevet. Det å utgi livet sitt og alt rundt, for å være noe helt annet enn det faktisk er, gjør at følgere reagerer. Å fyke rundt og se på hus i 10-15 mill klassen, fortelle om svømmebasseng og andre ting som aldri blir noe. Hun er blitt gjennomskuet bit for bit.

Ærlighet varer lengst. Og å gjøre seg bedre, rikere, mer vellykket, mer hardtarbeidende ++ enn det som er realiteten.. klart det kommer frem til slutt. Og vi har jo nå fått bekreftet at det ikke var et riktige bilde.

Livet er flest hverdager, for alle - det tåler vi å se og kan relatere oss til.

👏👏👏

• Liker 11
Skrevet
2 minutter siden, Cessa74 skrev:

være voksen nok til å ta ansvar for alle sine løgner og elendig arbeid -betal tilbake det du skylder. Og innse at du kanskje (for lengst) er ferdig i denne bransjen

Og det tror du hun gjør? Jeg har mine absolutte tvil, for etter så mange år uten å i det hele tatt vise noen form for selvinnsikt eller evnen til å innrømme noe som helst så skal det nok mye til for at AB klarer det, men trenger hun noen som hun kan ringe og skrike til i tlf før så skjer så kan jeg sikkert stille opp 🤣

• Liker 19
Skrevet
7 minutter siden, elien skrev:

Alle som har lokal avis abonoment, har nå  tilgang i alle andre lokal aviser med aID innloging

Nei, jeg kommer ikke inn.

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, loffen skrev:

Nei, jeg kommer ikke inn.

Merkelig, det gjør jeg. Mulig du må logge eg inn, tror jeg gjorde det første gangen. 

• Liker 2
Skrevet

Flere har klagd saken inn til Forbrukerrådet, advokaten til AB er usikker på om hun ønsker en løsning på saken og AB har bedt om en utsettelse fra Forbrukerrådet. 

• Liker 23
Skrevet

Tror du må gå inn på lokalavisa du abonnerer på og siden hvor de annonserer gratis tilgang og bekrefte først. Det måtte iallefall jeg og da fikk jeg tilgang til artikkelen.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, Tia Maria skrev:

Tror du må gå inn på lokalavisa du abonnerer på og siden hvor de annonserer gratis tilgang og bekrefte først. Det måtte iallefall jeg og da fikk jeg tilgang til artikkelen.

Ja, tror det var sånn jeg logget meg inn

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Nobile skrev:

Flere har klagd saken inn til Forbrukerrådet, advokaten til AB er usikker på om hun ønsker en løsning på saken og AB har bedt om en utsettelse fra Forbrukerrådet. 

Når advokaten er så vag som det der så skjønner jeg ingenting, han er usikker? Og så ber AB om en utsettelse.......Jeg tror nok at advokaten mer eller mindre har gitt opp, det holdt nok med å være en veske-bærer, for han skjønner nok at dette er en lost case 🤣

• Liker 45
Skrevet
54 minutter siden, elien skrev:

Alle som har lokal avis abonoment, har nå  tilgang i alle andre lokal aviser med aID innloging

Bare de som har lokalaviser som er eiet av aMedia. 

• Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, Skrottefar skrev:

Når advokaten er så vag som det der så skjønner jeg ingenting, han er usikker? Og så ber AB om en utsettelse.......Jeg tror nok at advokaten mer eller mindre har gitt opp, det holdt nok med å være en veske-bærer, for han skjønner nok at dette er en lost case 🤣

Sa ikke ABD at de skulle få pengene igjen? 

Skrevet
37 minutter siden, Skrottefar skrev:

2 minutter siden, Lin11 skrev:

Sa ikke ABD at de skulle få pengene igjen? 

“Heller ikke hennes advokat Tony A. Vangen kan svare på om Davidsen nå ønsker å finne en løsning i saken.”

• Liker 39
Skrevet (endret)
5 minutter siden, Lunabelle skrev:

Bare de som har lokalaviser som er eiet av aMedia. 

Kan  ikke se noe om aMedia sjå meg, bare aID står det her

Endret av elien
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...