Populært innlegg Christiane_W Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #501 Del Skrevet 11. november 2018 18 minutter siden, anno1 skrev: Imgur? Kort oppsummert er det en i kommentarfeltet som uttrykker at hun er sjokkert og skuffet, da hun trodde AB var en profesjonell blogger og sier hun er spent på tilsvaret fra AB. ABs svar er at hun har sagt det hun ville si og nå er det opp til politiet å gjøre jobben sin. Hun skriver også at hun må leve med at folk velger side, noen støtter mens andre tar "den andre siden". Hun har ikke noe tilsvar å komme med, da hun har gjort det eneste rette og har gått til politiet og fulgt deres anbefalinger. Avslutter med å ønske vedkommende en fin kveld videre. Ny person kommenterer og påpeker at det jo ikke er anmeldt, så skjønner ikke at det er opp til politiet. AB svarer at det at hun ikke har oversendt bekreftelsen på anmeldelsen til en journalist betyr ikke at forholdet ikke er anmeldt. Hun var først hos politiet for to uker siden. Tror hun det var. Alle papirene på bekreftelse av anmeldt forhold ble signert sist uke og hun gjentar at det er opp til politiet. Litt spesielt at hun ikke husker når hun har vært hos politiet? Og hvorfor sendte hun ikke bekreftelse av anmeldelsen samt dokumentasjon på hets eller hva det nå er hun har anmeldt til journalisten for å underbygge sin side av saken? Hmm... 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eksiltronder Skrevet 11. november 2018 #502 Del Skrevet 11. november 2018 Er det noen som har kontaktinformasjon til bedriftene som er nevnt i artikkelen? Jeg ønsker å sende en langt fra anonym mail og si fra hvorfor de aldri vil få meg som kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 11. november 2018 #503 Del Skrevet 11. november 2018 Uff... Er hun sponset av E..os også? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg MissLucy Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #504 Del Skrevet 11. november 2018 det er jo helt revnende likegyldig om hun har anmeldt det eller ikke - det er ingen som har gjort noe ulovlig her, så hva skal hun anmelde? og om hun anmelder det, så er det ikke noe annet for politiet å gjøre enn å henlegge det som intet straffbart forhold. Det er jo ikke ulovlig å bruke forbrukermakten sin til å si fra til en bedrift om hvorfor man ikke vil kjøpe produktene deres. Og om hun skulle mene det er noe som er ærekrenkende her, hvilket det ikke er, for det er jo helt sant at hun blogger om barna sine, så er ikke injurier straffbare lenger uansett. Skivebom. 113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 11. november 2018 #505 Del Skrevet 11. november 2018 3 minutter siden, inalini skrev: Fra kommentarfeltet https://imgur.com/gallery/g5oqbzT Her tviholder man på narrative til siste krampetak. At denne personen har skrevet side opp og side ned om sin egen fortreffelighet som forretningskvinne, mor, partner og menneske er tragisk. At hun mener at alt er oppnåelig bare man jobber hardt nok/vil nok ref 1000 dagers klubben, sier meg at hun muligens definerer hardt arbeid på en måte andre ikke gjør det. Å lyve for å oppnå noe er ikke hardt arbeid. Og at hun i tillegg skal bruke ressursene til politet til sånt tull. er ganske provoserende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 11. november 2018 #506 Del Skrevet 11. november 2018 8 minutter siden, MissLucy skrev: det er jo helt revnende likegyldig om hun har anmeldt det eller ikke - det er ingen som har gjort noe ulovlig her, så hva skal hun anmelde? og om hun anmelder det, så er det ikke noe annet for politiet å gjøre enn å henlegge det som intet straffbart forhold. Det er jo ikke ulovlig å bruke forbrukermakten sin til å si fra til en bedrift om hvorfor man ikke vil kjøpe produktene deres. Og om hun skulle mene det er noe som er ærekrenkende her, hvilket det ikke er, for det er jo helt sant at hun blogger om barna sine, så er ikke injurier straffbare lenger uansett. Skivebom. Helt enig med deg, og jeg har problemer med å forstå både hvorfor hun ikke vil dokumentere egne påstander overfor DN og hvilket grunnlag hun bygger anmeldelsen på. Hun hadde hatt alt å vinne på at journalisten fikk se beviser på «hets og forfølgelse». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xemiliex Skrevet 11. november 2018 #507 Del Skrevet 11. november 2018 1 time siden, idave skrev: Viktig å ikke skjære alle over én kam. Jeg har fått et par veldig gode svar også, av noen andre. Men jeg har forståelse for at de ikke vil bidra i artikkelen, for de har vel ikke noe ytterligere behov for og assosieres med annebrith.as. Tipper det ikke blir lett og finne kjøpere til 30% av bedriften hennes nå. Det har du helt sikkert; jeg henviser ganske enkelt til de av Anne Brith sine sponsorer som blir konfrontert av DN og velger å benytte seg av sin tilsvarsrett. Integritet virker ikke å være mellomnavnet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tranedatter Skrevet 11. november 2018 #508 Del Skrevet 11. november 2018 I egenskap av firma har jeg vært hos Politiet og selv anmeldt saker. Man bruker ikke komme tilbake to uker senere for å underskrive noe som helst. Jeg møtte opp med alle papirer klart, politiet fylte i anmeldelsen, og jeg fikk kvittering på dette til bruk i fht forsikringsselskap. Jeg skrev vel under på "heder og samvittighet", eller hva det nå var. Men det var jo der og da når jeg anmeldte. Men hva vet jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 11. november 2018 #509 Del Skrevet 11. november 2018 Ryddet for spekulasjoner, persondebatt, latterliggjøring og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Justlooking Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #510 Del Skrevet 11. november 2018 2 timer siden, CecilieX skrev: Fy flate! AB kontakter altså arbeidsgiver med antydninger til at Gry skal ha misbrukt sin stilling. Det er så stygt at jeg ikke kan fatte det. Hun har jo ikke noe grunnlag for å påstå det, det er bare for å sverte og for å hevne seg. Flott at journalisten poengterer at de ikke har fått dokumentasjon som de har bedt om fra AB verken på hets eller på politianmeldelse. Jeg gleder meg stort over at AB blir tatt på løgner, hun har jo brukt løgn og usannheter som strategi lenge ut mot naive lesere. Du Gry E. gjorde faktisk både dagen og uka mi! Ja, fy flate! Det er mer enn ille nok å kontakte arbeidsgiver for å ødelegge et arbeidsforhold, men til og med å antyde at hun har misbrukt sin stilling - det er FOR grovt! FYY flate!! Hennes stilling har ingenting å gjøre med at hun sendte en ordentlig mail, på fritiden og fra privatmailen - som ikke hadde NOE med hennes stilling å gjøre! DET var toppen av frekkhet og lavmål! 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idave Skrevet 11. november 2018 #511 Del Skrevet 11. november 2018 6 minutter siden, xemiliex skrev: Det har du helt sikkert; jeg henviser ganske enkelt til de av Anne Brith sine sponsorer som blir konfrontert av DN og velger å benytte seg av sin tilsvarsrett. Integritet virker ikke å være mellomnavnet. Helt enig, det de kom med var bare pinlig! De har nok slukt historien til Anne Brith rått, og 1 (10-15?) mail fra forbrukerene kommer ikke til å rokke ved deres mening. At de er villige til å lyve til DN sier vel sitt om seriøsiteten. Det jeg mente med innlegget mitt var å "trøste" dere med at noen av samarbeidspartnerne hennes faktisk var villige til å ta informasjonen på alvor og så får vi se hva de gjør fremover. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg anmelderen Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #512 Del Skrevet 11. november 2018 Jeg har lagt inn tilbakemeldinger på Slikkepott og Proviants facebooksider. Håper flere vil støtte oppunder disse innleggene, så vises det at det ikke bare er anonyme brukere som reagerer. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 11. november 2018 #513 Del Skrevet 11. november 2018 Fantastisk godt jobba!! Både DN som har tatt tak i saken og Gry som har stått fram og gitt saken et navn og ansikt, samt @FruJohansen , @Asti og BOTB!! Godt jobba!! 👍 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cessa74 Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #514 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Så utrolig bra at dette endlig kom i mediene. Det er så viktig at bloggere forstår at de ikke har makten alene. At de IKKE kan skrive hva de vil, slette og blokkere alt som ikke de selv liker, skjule kritiske spørsmål og, som i dette tilfelle; true blogglesere hyre hackeren Mia og generelt oppføre seg som om man var unntatt lover, regler og etiske prinsipper. Flott artikkel på DN. Men savner at de også skrev om de bedriftene som faktisk tar forbrukere på alvor -slik som en bruker her skrev om tidligere (en markedssjef som ringte henne og ville ha info). Det jeg håper denne saken ender med -det er at forbrukermakten MÅ gjelde mer enn en maktsyk uetisk blogger. At det fremover blir gode bloggere som har etiske gode verdier, god kontakt med lesere og et mer ærlig og åpen kontakt med lesere. Det er DE som fortjener spons og reklameinntekter. Og at bloggere som AB mister sin plass i blogglandia. At de ikke kan tjene penger ved skittent og uærlig spill, ved å fornekte, lyve, slette og blokkere. De SMARTE firmaene håper jeg fremover ser markedsverdien av å bruke de riktige bloggene. Så kan slikkepott og de andre bare bli med toget til AB, som forøvrig definitivt ikke er på vei til suksess -snarere vel full avsporing inn i tunnelen av fiasko. Endret 11. november 2018 av Cessa74 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 11. november 2018 #515 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) 1 minutt siden, Cessa74 skrev: Endret 11. november 2018 av Cessa74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 11. november 2018 #516 Del Skrevet 11. november 2018 30 minutter siden, anmelderen skrev: Jeg har lagt inn tilbakemeldinger på Slikkepott og Proviants facebooksider. Håper flere vil støtte oppunder disse innleggene, så vises det at det ikke bare er anonyme brukere som reagerer. Si meg en ting men har matfirma (firmanavn får vel ikke stå) slettet din kommentar alt? Jeg fant det ikke igjen? 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dikteren Skrevet 11. november 2018 #517 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) 9 minutter siden, terteskjell skrev: Si meg en ting men har matfirma (firmanavn får vel ikke stå) slettet din kommentar alt? Jeg fant det ikke igjen? Mulig. Ser innlegget legger ut på Proviant, men det er ingen innlegg på Slikkepott. Endret 11. november 2018 av Dikteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hellas Skrevet 11. november 2018 #518 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Jeg har lagt inn dette hos E..os og Proviant: Ser dere har et samarbeid med bloggeren Anne Brith og der mistet dere meg som kunde. Denne bloggeren har i årevis utlevert egne barn, hengt ut personer som har sjekket henne i skattelistene med navn på bloggen. merket reklame feil hvis hun i det hele tatt har merket og som dere kan se i linken under fra DN så ringer hun arbeidsgivere samt truer med anmeldelse av personer som har brukt forbrukermakten sin. Takk for meg! https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Endret 11. november 2018 av Hellas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 11. november 2018 #519 Del Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, Skrueløs skrev: Du må trykke på Innlegg -> Se innlegg fra besøkende. Jeg ser innlegget jeg iallefall ☺️ Da beklager jeg.. fant det nå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #520 Del Skrevet 11. november 2018 3 timer siden, Viernes skrev: Proviant sier de har mottatt en anonym henvendelse av samme art. Jeg har vært i kontakt med de et par ganger ang ABD. Er jeg virkelig den eneste? Tvilsomt at du er den eneste. De prøver å dysse det ned. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg