CMarie Skrevet 10. februar 2019 #2761 Del Skrevet 10. februar 2019 2 minutter siden, ServiceManagerFrue skrev: Hvis hun faktisk har vært på denne merkelige daten, så hadde det vært veldig interessant å høre hans versjon av det som skjedde. Meeeen, jeg tror dette bare skjedde i fantasien hennes.. Risky å fabrikere en sånn historie hvis han kanskje leser det og forteller at det ikke akkurat var sånn han opplevde det. At noen i det hele tatt tør å gå på date med henne er jo ganske utrolig i seg selv. De fleste Googler tindermatchen sin før man møtes. Kan hende daten aldri fant sted, bare i hennes hode og på blogg, for å ha noe "interessant" skrive om, som igjen setter henne i et glorifisert lys. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 10. februar 2019 #2762 Del Skrevet 10. februar 2019 Det var vel elleville tilstander når hun viste fram smørkremen sin på Bryn senter lørdag , her var nok livvakter på plass når en så populær kjendis i forkant annonserer sin «opptreden» 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 10. februar 2019 Populært innlegg #2763 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) Herrefred! 🤣🤣 Jeg tilbragte en hel dag sammen med en langt mer allment kjent tv- personlighet i fjor, i min lille hjemby hvor folk ikke nødvendigvis er vant til Oslo - kjendiser. Vi gikk omkring i gatene, var på cafe og ute på restaurant. Nå er muligens ålesundere litt kjent for å gå inn for å være blaserte, men det var virkelig ingen som leet på et øyelokk! Og i hvertfall ingen som tok fram mobilene og snikfilmet! 🤣🤣 Nei, Anne Brith, dette tror jeg ingenting på!! Endret 10. februar 2019 av FruJohansen Skrivefeil 72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 10. februar 2019 #2764 Del Skrevet 10. februar 2019 Det står også at neste gang skal hun lette litt på sløret når det gjelder HUS. Fikk litt sånn dejavu nå, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 10. februar 2019 #2765 Del Skrevet 10. februar 2019 På blogghuset sin IG side så står 4 eiere oppført. Alle har eierskap i samme firma. Vital tannhelse, spraytanhuset og nå blogghuset. Får de noen utenom dette tro? Om jeg var en ung blogger som vil gå inn i dette selskapet så ville jeg gjerne sett at alt var på stell.. Om ikke annet så burde hjemmesiden på internett vært i full drift. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 10. februar 2019 #2766 Del Skrevet 10. februar 2019 Må vel opprette en egen ring av selskaperman kan hente spons og annonser av, for det er vel snart ikke noen orntlig aktør som tørr å ta i henne håper jeg! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 10. februar 2019 #2767 Del Skrevet 10. februar 2019 55 minutter siden, Lkk skrev: Det var vel elleville tilstander når hun viste fram smørkremen sin på Bryn senter lørdag , her var nok livvakter på plass når en så populær kjendis i forkant annonserer sin «opptreden» Ja, om hun ble snikfilmet og forfulgt av fans som tilfeldigvis så henne da hun var på date så var det vel kaoset komplett på Bryn senter i går, der var de jo tross alt forhåndsannonsert at hun skulle komme. "Pussig" nok har jeg ikke sett overskrifter at typen "Kaos da bakeblogger besøkte Bryn senter" i noen av avisene verken i går ettermiddag eller idag. Merkelig det der... I følge reklamen for besøket på Bryn senters nettside er hun aktuell med ny sesong av bloggerne i disse dager - det stemmer vel ikke? Hun er da ikke med i denne sesongen? http://brynsenter.no/tilbud-nyheter/bake-blogger-kommer-til-bryn-senter 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 10. februar 2019 #2768 Del Skrevet 10. februar 2019 Herlighet😂 det er noe i måten hun skriver på, fatter bare ikke at noen kan tjene penger på sånt tull! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 10. februar 2019 #2769 Del Skrevet 10. februar 2019 Lurer på hvordan hun skal jobbe for nye bloggere når hun selv ikke klarer å følge de samme reglene; Innlegg bør ikke fjernes 🙄 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elhaym Skrevet 10. februar 2019 #2770 Del Skrevet 10. februar 2019 1 time siden, Blubird skrev: Lurer på hvordan hun skal jobbe for nye bloggere når hun selv ikke klarer å følge de samme reglene; Innlegg bør ikke fjernes 🙄 Denne reagerte jeg på. Snakk om å tale med to tunger, hun er jo dronningen av opprydding i innlegg Leste forøvrig innlegget om daten, dette høres helt merkelig ut. Samboeren min og jeg støtte på david duchovny på en benk i Florida, og det var ingen som oppførte seg som dette. Så at det skjer innerst på en sti i en park med en G-kjendis er tvilsomt gitt 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 10. februar 2019 #2771 Del Skrevet 10. februar 2019 Tråden er ryddet for ryktespredning og persondebatt. Perelandra, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg SjokoLine Skrevet 10. februar 2019 Populært innlegg #2772 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) For å ta en sammenligning: Sharon Stone var i Oslo for en del år siden i forbindelse med Nobel-konserten. Jeg var så heldig å få møte henne (tilfeldig) og utveksle noen få ord - ja, det var selvfølgelig kjempestas å møte henne, men ingen gikk bananas selv om det var en superstjerne som plutselig stod der. Men så klart...det er jo litt annerledes med sjølvaste Anne Brith...blir jo selvfølgelig kaos og stor pågang fra fansen når hun viser seg....😂 Bør nok vurdere livvakt snart. Herlighet. For et grandiost selvbilde. Endret 10. februar 2019 av SjokoLine 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ServiceManagerFrue Skrevet 10. februar 2019 #2773 Del Skrevet 10. februar 2019 Jeg viste både mann og eldste datter på 19 år bilde av AB, ingen av dem visste hvem hun er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 10. februar 2019 #2774 Del Skrevet 10. februar 2019 Det er bare så flaut hvordan hun avslutter annenhver setning med «haha». 😯 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 10. februar 2019 #2775 Del Skrevet 10. februar 2019 Men om dere virkelig vil at hun skal slutte å blogge, så er det jo bare å slutte å gi henne oppmerksomhet. Hun lever jo for denne tråden bla. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annihilator Skrevet 10. februar 2019 #2776 Del Skrevet 10. februar 2019 8 minutter siden, Jodaneida skrev: Men om dere virkelig vil at hun skal slutte å blogge, så er det jo bare å slutte å gi henne oppmerksomhet. Hun lever jo for denne tråden bla. Innvendinger som dette gir jo også tråden oppmerksomhet da. Selv om jeg ser du skriver "dere" og skjønner det ikke gjelder deg og ditt ønske. Men man har vel lov å kommentere kritisk om mennesker som blogger, på samme vis som man har lov å rose bloggere. Betyr ikke at ytterpunktene enten er at man kun liker alt noen skriver eller at man ønsker de bort. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 10. februar 2019 #2777 Del Skrevet 10. februar 2019 Hva skjedde med bestevenn Stina? Er det ikke veldig lenge siden hun har nevnt henne? Før snakket de jo daglig på telefonen, og hun var omtrent som en datter for henne. Er hun også kuttet ut nå? 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 10. februar 2019 #2778 Del Skrevet 10. februar 2019 Paranoia much? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 10. februar 2019 #2779 Del Skrevet 10. februar 2019 (endret) 4 timer siden, Jodaneida skrev: Men om dere virkelig vil at hun skal slutte å blogge, så er det jo bare å slutte å gi henne oppmerksomhet. Hun lever jo for denne tråden bla. Tror du virkelig at det er det som skal til for at hun skal legge ned bloggen ? Jeg tror isteden mange har blitt oppmerksomme på juks med premier , trusler mot uskyldige og grunnløse andmeldser takket være folk her inne som har brukt sin forbrukermakt . Endret 10. februar 2019 av Lkk 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 10. februar 2019 #2780 Del Skrevet 10. februar 2019 Eneste grunnen jeg kan se for meg for at noen filmet AB, er at de ville dokumentere hvordan hun ser ut irl... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg