Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Ok... ingenting vi skriver er tydeligvis lov å skrive, så jeg velger å applaudere mine meddebattanter for saklighet og et utrolig godt debattmiljø, uten trakassering og hets ! 👏

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun på noen sosialemedier nå? Har ikke sett henne på lenge, men vet ikke lengre hvor jeg finner henne.? Hva jobber hun med nå? Fortsatt mentorkurs, kakebakekurs, kake-kokebok, podcast, magasinet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun hadde lagt ut en snap i går, reklame for en bok og forfatter. Det er det eneste, bortsett fra denne reklamen for Mon Platin eller hva det heter som hun holder på med noen ganger. Ellers veldig stille.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Regine. skrev:

Er hun på noen sosialemedier nå? Har ikke sett henne på lenge, men vet ikke lengre hvor jeg finner henne.? Hva jobber hun med nå? Fortsatt mentorkurs, kakebakekurs, kake-kokebok, podcast, magasinet?

Snapchat og IG vet jeg ingenting om. Men vet et kjapt søk, så ser man at sidene til magasinet, influencerprogrammet og blogghuset er uforandret og oppe og går iallefall. ABIP selges fortsatt til 9 990,- ser det ut til, og Blogghuset ligger med kontaktinfo hvis man vil ha en uforpliktende prat med de. Magasinet har nye innlegg fra de som skriver der. 

Men hvor innbringende og aktivt kurset, "huset" og magasinet er vet nok bare de som driver det. 

Etter et par utsettelser så er vel også kakeboken på gang 14. April leste jeg (leste det her) 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, Isild skrev:

Snapchat og IG vet jeg ingenting om. Men vet et kjapt søk, så ser man at sidene til magasinet, influencerprogrammet og blogghuset er uforandret og oppe og går iallefall. ABIP selges fortsatt til 9 990,- ser det ut til, og Blogghuset ligger med kontaktinfo hvis man vil ha en uforpliktende prat med de. Magasinet har nye innlegg fra de som skriver der. 

Men hvor innbringende og aktivt kurset, "huset" og magasinet er vet nok bare de som driver det. 

Etter et par utsettelser så er vel også kakeboken på gang 14. April leste jeg (leste det her) 

Jeg ser at Alt Asiatisk ikke har publisert siden 10. mars. Hun leverer som vanlig i egne kanaler. Alt Asiatisk er forøvrig veldig flink og jeg har alltid synes hun holdt et nivå milevis over de andre skribentene i Magazinet. Jeg tror hun tjener på å stå på egne ben.

Anne Brith har levert et bakeinnlegg på Magazinet. Hun har bakt boller som selvfølgelig så gode ut, men hvor i all verden fikk hun tak i gjær?? Jeg tror de som har lyst til å prøve oppskriften må smøre seg med tålmodighet #hamstring 🙄 

Det gleder meg å se at Anne Brith skriver om noe hun kan og jeg håper at hun klarer å bygge seg opp som bakeblogger igjen, selv om hun ikke tjener millioner på det. Hun ble dessverre forbigått da hun valgte å være glamorøs mammablogger fremfor bakeblogger. Men baking kan hun! Og hun tar skikkelig gode bilder, legger seg på et nivå som også favner nybegynnere og har tilsynelatende bedre hygiene enn de andre livsstilbloggerne som leverer matinnlegg. Jeg har tro på at hun kan gjøre bakingen til en grei biinntekt, hvis hun ikke roter det til.

(det med hygiene baserer jeg på at hun brukte engangshansker da hun bakte på Bloggerne)

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper kakeboken kommer ut. Kanskje det er den hun har jobbet med i det siste. Jeg syns som flere har nevnt at hun burde gå tilbake til å bake og pynte kaker -  og å ta bilder av de. Gjør hun det, så skal jeg heie. 

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Isild skrev:

Jeg håper kakeboken kommer ut. Kanskje det er den hun har jobbet med i det siste. Jeg syns som flere har nevnt at hun burde gå tilbake til å bake og pynte kaker -  og å ta bilder av de. Gjør hun det, så skal jeg heie. 

Har det kommet ut noe ? Er boken lansert ?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Gro12 skrev:

Har det kommet ut noe ? Er boken lansert ?

På nettsiden til Ark ligger boken, men uten dato. Jeg forsøkte finne den på nettsiden til Pantagruel forlag, men den ser ut til å ligge nede?

Endret av Pust
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo lagt et coverløst produkt i handlekurven hos både Ark og Norli, men det er nok ikke noe å sende ut da der er null info ellers. Mulig de har glemt å utsette eller fjerne den, så er det automatikk at den går over til mulighet å kjøpe siden datoen sto i dag. Skulle det vært en bok lansert i dag hadde den nok vært markedsført hos minimum forfatter og forlag. 

Endret av Moonwalker
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
20 timer siden, Isild skrev:

Jeg også. Kakene ser fristende ut 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, PallePalle skrev:

Boken kommer ikke ut. Info fra forlaget 

Ser ut som siden til forlaget ligger nede, men det var kanskje ikke der det står?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 timer siden, PallePalle skrev:

Boken kommer ikke ut. Info fra forlaget 

Hvor ser du det ? Jeg finner ingenting på forlaget sin side...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de har ikke publisert noe ennå. Vet ikke noe mer om hvorfor, men fikk vite fra noen i forlaget i dag at det ikke blir bok 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruJohansen skrev:

Skulle det ikke egentlig komme ut fem bøker? Og tv - program? Hun solgte seg jo inn som "programleder på TV" eller hva det var da de promoterte skandalekurset. 

Skjønner ingenting !

Som @Felis ville jeg også gjerne heiet på kokebøker og kakeblogg og det hun faktisk kan.

Nå kan man bare begynne å spekulere på om hun sitter helt i ro, for å så plutselig gi ut bok/blogg etc der hun forteller at hun er blitt mobbet bort fra yrket sitt. 

Ja, dette er bare spekulasjon og blir sikkert slettet. Men merk mine ord, dere få som får lest dem.

• Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...