Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Èn ting hvert gjør hun i hvert fall helt klart - hun får rett og slett ikke til å blogge uten å utlevere noen. Og hvis barna skal spares, ja da må eksen ofres.

Og så må det slenges inn en kake eller to innimellom, for å holde på de som måtte være interessert i baking. En merkelig blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest marie_82

Har det i noen av disse 9 innleggene om bruddet faktisk kommet frem hvorfor? Jeg er faktisk litt nysgjerrig, hun skriver det var hun som avslutter det, men samtidig er hun så bitter og passiv aggressiv.. Blir helt forvirret av dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, pøbelsara skrev:

Hun har store barn. Jeg skjønner ikke at hun vil holde på sånn når de kan lese alt.

Du har så inderlig rett.  Det er rett og slett dypt tragisk.  Har muligens sluttet å eksponere barn i ord og bilder på bloggen.  Det som kanskje er enda værre er å lese om sin utagerende mor.  Utleverer mennesker barna har, i alle fall hadde et veldig så positivt forhold til for litt siden.

Dette er indirekte eksponering av barna i aller høyeste grad.  Det er rett og slett uendelig forferdelig.  Det eneste positive er at ingen, absolutt ingen seriøs sponsor vil bli med på den videre "reisen" til denne bloggeren.  Positivt for barna, fordi mors blogg  ikke vil eksistere i 2019,  i denne tragikomiske form.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marie_82
6 minutter siden, Yann skrev:

Du har så inderlig rett.  Det er rett og slett dypt tragisk.  Har muligens sluttet å eksponere barn i ord og bilder på bloggen.  Det som kanskje er enda værre er å lese om sin utagerende mor.  Utleverer mennesker barna har, i alle fall hadde et veldig så positivt forhold til for litt siden.

Dette er indirekte eksponering av barna i aller høyeste grad.  Det er rett og slett uendelig forferdelig.  Det eneste positive er at ingen, absolutt ingen seriøs sponsor vil bli med på den videre "reisen" til denne bloggeren.  Positivt for barna, fordi mors blogg  ikke vil eksistere i 2019,  i denne tragikomiske form.

Det verste synes jeg er at hun lar barna få innblikk i sine voksenproblemer og vanskeligheter. Klart, man skal la barn se at voksne også kan ha det vondt, men man skal skåne de fra hjertesorg og ikke la de gå rundt og bekymre seg for sin mor. Hun skriver at lesere kommenterer at de er bekymret for henne, at hun er blitt så tynn, hun må ta vare på seg selv ect. Det er så egoistisk å la barna få se dette.. 

Endret av marie_82
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Yann skrev:

Jeg er redd dette ikke har noen ende. En som har blitt avhengig av denne type oppmerksomhet, ønsker nok ikke å gi fra seg bloggen, selv om den går med underskudd eller som nå; blitt outet i DN for sin atferd. Kanskje omtalen i DN til og med har fungert som litt ekstra bensin på offerblogg-bålet? Selv om det ikke blir nevnt, er det nok heftig å ha blitt omtalt i en seriøs avis, uavhengig av hva omtalen dreier seg om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, marie_82 skrev:

Det verste synes jeg er at hun lar barna få innblikk i sine voksenproblemer og vanskeligheter. Klart, man skal la barn se at voksne også kan ha det vondt, men man skal skåne de fra hjertesorg og ikke la de gå rundt og bekymre seg for sin mor. Hun skriver at lesere kommenterer at de er bekymret for henne, at hun er blitt så tynn, hun må ta vare på seg selv ect. Det er så egoistisk å la barna få se dette.. 

Det aller verste for barna er at hun deler dette med tusenvis (i prinsipp hele verden).  Skolekamerater, venner, familie, ekser osv.

Dette blir det snakket om rundt kjøkkenbordet i nærmiljøet.  Det er ikke alle voksne som skjønner at barn har "store ører".

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Emmy_H skrev:

Jeg tviler ikke på at det er tåkelegging av DN artiklene. Når det  kommer til «bruddet» så har jeg friskt i minne, eget innlegg om svigermor i kjent ukebladhistorie stil. At hun nå hiver svigermor under bussen, kommer vel ikke som et sjokk. Her skal alt brettes ut. 

Står dette i bloggen eller andre steder?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emmy_H skrev:

Jeg tviler ikke på at det er tåkelegging av DN artiklene. Når det  kommer til «bruddet» så har jeg friskt i minne, eget innlegg om svigermor i kjent ukebladhistorie stil. At hun nå hiver svigermor under bussen, kommer vel ikke som et sjokk. Her skal alt brettes ut. 

Hmm, hvor hives svigermor under bussen?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, marie_82 skrev:

Har det i noen av disse 9 innleggene om bruddet faktisk kommet frem hvorfor? Jeg er faktisk litt nysgjerrig, hun skriver det var hun som avslutter det, men samtidig er hun så bitter og passiv aggressiv.. Blir helt forvirret av dette. 

Hun skriver noe ala dette i siste innlegget

"Jeg trenger at noen kjemper for meg, at noen står sammen med meg. Når urettferdigheten skjer...."

Tenker det sier noe om bruddet, at han ikke støttet henne når ting ble som hetest med anmeldelser, innlegg på BOTB, folk som sto frem med sine historier osv.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzaboy på Snap idag: "Tråkket på en tyggis, hvem kaster tyggis på en rød løper?"

Er det et stikk til AB tro?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Diamant skrev:

Pizzaboy på Snap idag: "Tråkket på en tyggis, hvem kaster tyggis på en rød løper?"

Det har jeg tenkt om flere snapper og instaposter de siste dagene.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Justlooking skrev:

Står dette i bloggen eller andre steder?

Implisit.  Som betyr underforstått.  At det regnes med at det blir forstått selv om det ikke blir sagt direkte. ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Gjentar.  Implisitt.  Som betyr underforstått.  At det regnes med at det blir forstått selv om det ikke sies direkte. ;)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Yann skrev:

Gjentar.  Implisitt.  Som betyr underforstått.  At det regnes med at det blir forstått selv om det ikke sies direkte. ;)

Jeg vet utmerket godt hva implisitt betyr, takk! ;) Jeg kan til og med implisitt derivasjon! :P

Det jeg mente er at jeg har lest innlegget, men får ikke inntrykk av av svigermor svertes - kun pizzaboyen. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, Diamant skrev:

Hvordan er det et stikk til AB?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rubella skrev:

Implisitt her: "Pusset opp, plantet, vasket og ryddet?"

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Flettfrid skrev:

Hun skriver noe ala dette i siste innlegget

"Jeg trenger at noen kjemper for meg, at noen står sammen med meg. Når urettferdigheten skjer...."

Tenker det sier noe om bruddet, at han ikke støttet henne når ting ble som hetest med anmeldelser, innlegg på BOTB, folk som sto frem med sine historier osv.

Ja, nå ”rår” urettferdigheten igjen. ”Det er er mange som spør» og jada, hun er blitt ”tynn” igjen (o’ lykke!) og står ensom og støtt i «stormen»... :ironi:

GUD. HJELPE. MEG.

Endret av Perle
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...