Elaine Marley Skrevet 9. juni 2019 #81 Skrevet 9. juni 2019 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.
FruRosa Skrevet 9. juni 2019 #82 Skrevet 9. juni 2019 "Snuten settes hjem"... Hun er virkelig ELENDIG på formulering! https://www.instagram.com/p/Bye-q_DIz-P/?igshid=1pdomfluhj8m2 20
Nussepus Skrevet 9. juni 2019 #83 Skrevet 9. juni 2019 6 minutter siden, FruRosa skrev: "Snuten settes hjem"... Hun er virkelig ELENDIG på formulering! https://www.instagram.com/p/Bye-q_DIz-P/?igshid=1pdomfluhj8m2 For ikke å glemme sør landet... 22
Friluftsdame Skrevet 9. juni 2019 Forfatter #84 Skrevet 9. juni 2019 8 uker ja..det er 56 dager. I løpet av de 56 dagene, er over 50 bilder blitt publisert på Paprikas offentlige IG. 30 av dem med direkte eksponering, dvs de er gjenkjennbare. Grøss for en uforstandig voksenperson. 39
FruRosa Skrevet 9. juni 2019 #85 Skrevet 9. juni 2019 3 minutter siden, Friluftsdame skrev: 8 uker ja..det er 56 dager. I løpet av de 56 dagene, er over 50 bilder blitt publisert på Paprikas offentlige IG. 30 av dem med direkte eksponering, dvs de er gjenkjennbare. Grøss for en uforstandig voksenperson. I tillegg til mengder på Snap og IGstory. Disse "blir jo borte" etterhvert, men ... Gekko er ikke bedre! Masse eksponering hos ham også (ser ham bare på Snap). 17
Miss.Wildfox Skrevet 9. juni 2019 #86 Skrevet 9. juni 2019 Skal ikke veltebøylen på Cybex være i oppreist stilling? 😳 8
Minipilla Skrevet 9. juni 2019 #87 Skrevet 9. juni 2019 Jeg forstår fortsatt ikke trangen til å alltid snappe ølen sin? Jeg fatter det bare ikke! Ingen jeg kjenner snapper så mye alkohol som han der. Jeg lurer på om jeg hele tiden skal begynne å snappe et cola glass eller Imsdal. Det ser like dumt ut! 29
Pollen Skrevet 9. juni 2019 #88 Skrevet 9. juni 2019 Akkurat nå, Minipilla skrev: Jeg forstår fortsatt ikke trangen til å alltid snappe ølen sin? Jeg fatter det bare ikke! Ingen jeg kjenner snapper så mye alkohol som han der. Jeg lurer på om jeg hele tiden skal begynne å snappe et cola glass eller Imsdal. Det ser like dumt ut! Det samme med å forme leppene som rompehull. 20
Birdo Skrevet 9. juni 2019 #89 Skrevet 9. juni 2019 50 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Skal ikke veltebøylen på Cybex være i oppreist stilling? 😳 Jo😩 10
FruRosa Skrevet 9. juni 2019 #90 Skrevet 9. juni 2019 (endret) Hun skrev for en stund siden at hun hadde blitt så økonomisk bevisst... Etter at de flyttet inn på loftet har hun/de vist vanvittig mye spising ute, noe som IKKE er billig. Og løftet om å blogge om matlaging og oppskrifter kokte bort i kålen, som vanlig. Endret 9. juni 2019 av FruRosa Tastetull 23
Samen Skrevet 9. juni 2019 #91 Skrevet 9. juni 2019 2 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Skal ikke veltebøylen på Cybex være i oppreist stilling? 😳 Den bør vel helst være det, ja. Er nok en grunn for at det er nettop en veltebøyle 😮 14
Samen Skrevet 9. juni 2019 #92 Skrevet 9. juni 2019 18 minutter siden, FruRosa skrev: Hun skrev for en stund siden at hun hadde blitt så økonomisk bevisst... Etter at de flyttet inn på loftet har hun/de vist vanvittig mye spising ute, noe som IKKE er billig. Og løftet om å blogge om matlaging og oppskrifter kokte bort i kålen, som vanlig. økonomisk bevisst? Eldste jenta går jo rundt i burberry, ralph lauren og mange andre dyre merker. Til og med minste gecco/paprika er kledd i merkeklær. Skal si hun er økonomisk! 19
marthes Skrevet 9. juni 2019 #93 Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, Samen skrev: økonomisk bevisst? Eldste jenta går jo rundt i burberry, ralph lauren og mange andre dyre merker. Til og med minste gecco/paprika er kledd i merkeklær. Skal si hun er økonomisk! Kan være «merke» klær har jeg tenkt.... 29
monstergospel Skrevet 9. juni 2019 #94 Skrevet 9. juni 2019 21 minutter siden, FruRosa skrev: Hun skrev for en stund siden at hun hadde blitt så økonomisk bevisst... Etter at de flyttet inn på loftet har hun/de vist vanvittig mye spising ute, noe som IKKE er billig. Og løftet om å blogge om matlaging og oppskrifter kokte bort i kålen, som vanlig. Hvorfor bryr du deg om hun holder løftet om matlaging å oppskrifter når det eneste du gjør er å snakke dritt? Akkurat som om du hadde fulgt med på det! Noen her burde få seg et liv. Dere er virkelig sykelig opptatt av denne dama. 16
Samen Skrevet 9. juni 2019 #95 Skrevet 9. juni 2019 1 minutt siden, marthes skrev: Kan være «merke» klær har jeg tenkt.... lol
Clara80 Skrevet 9. juni 2019 #96 Skrevet 9. juni 2019 Kan jo forstå den reisinga og fartinga fra deres perspektiv...det skjer jo overhode ingenting i hverdagslivet ellers. Ofte har man jo jobb og andre ting som gir hverdagen mening og innhold utover det å være mamma og pappa. Disse to trenger jo fri fra frien. 26
GulleGull Skrevet 9. juni 2019 #97 Skrevet 9. juni 2019 2 timer siden, monstergospel skrev: Hvorfor bryr du deg om hun holder løftet om matlaging å oppskrifter når det eneste du gjør er å snakke dritt? Akkurat som om du hadde fulgt med på det! Noen her burde få seg et liv. Dere er virkelig sykelig opptatt av denne dama. Der handler vel om at en blogg man følger kommer med en del «løfter» og «forventninger» til leserne at noe kommer snart...nettopp for å holde på lesere for å selv leve av bløffen -så kommer det ingenting av de de lover og sier. Det er jo å holde folk for narr hele tiden og det blir folk rett og slett veldig og forbanna over -er jo derfor denne bloggeren får så mye «pepper» i tråder som her i kvinneguiden. 17
Klink Skrevet 9. juni 2019 #98 Skrevet 9. juni 2019 15 minutter siden, GulleGull skrev: Der handler vel om at en blogg man følger kommer med en del «løfter» og «forventninger» til leserne at noe kommer snart...nettopp for å holde på lesere for å selv leve av bløffen -så kommer det ingenting av de de lover og sier. Det er jo å holde folk for narr hele tiden og det blir folk rett og slett veldig og forbanna over -er jo derfor denne bloggeren får så mye «pepper» i tråder som her i kvinneguiden. Når man har blitt lurt 1-2-3 ganger så slutter man vel bare å lese bloggen? 6
FruRosa Skrevet 9. juni 2019 #99 Skrevet 9. juni 2019 27 minutter siden, Klink skrev: Når man har blitt lurt 1-2-3 ganger så slutter man vel bare å lese bloggen? Poenget er at hun lover og lyver gang på gang. Det er kjipt at hun tjener penger på dette, uavhengig av hvem som leser bloggen eller ikke. 8
Dollyådi Skrevet 9. juni 2019 #100 Skrevet 9. juni 2019 5 timer siden, Miss.Wildfox skrev: Skal ikke veltebøylen på Cybex være i oppreist stilling? 😳 Alt med måte, si. 12
Anbefalte innlegg