Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

På 27.7.2019 den 9.44, Minipilla skrev:

De burde vel heller reise til leiligheten «sin» i Spania eller Bulgaria - ikke chartertur som nok koster endel nå i fellesferien. Men det står ikke på pengene i huset der si.....

Det gir absolutt ingen mening å reise på chartertur til Mallorca midt i fellesferien om de har egen leilighet i Bulgaria. Det er jo ren skjær idioti, rett og slett. De burde jo reist tilbake til Byala, de er jo såååå forelsket i stedet og Camilla har jo selv skrevet at det er mye billigere å leve der enn i Spania, så en uke eller to i egen leilighet der koster vel en brøkdel av en chartertur til Mallorca. At de allikevel velger Mallorca sier for meg sitt om at de ikke har egen leilighet i Bulgaria.

At de ikke reiser til leiligheten i Spania kan vel være fordi andre bruker den, for den tilhører vel foreldrene til Camilla? Jeg vil jo tro at søsknene hennes også får låne den om de vil.

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg reiser aldri på charterferie etter at pappa kjøpte leilighet i Spania. Ser ingen grunn til å bruke masse mer penger på så og si «det samme». Har fått fri tilgang til den leiligheten, med noen ytterst få unntak hvis han skal dit med masse venner og sånt. Og disse to skal jo visstnok ha sin helt egen leilighet så da burde det iallefall ikke være noe problem å bruke den. Om de velger å legge pengene på andre lignende turer så er det jo å kaste bort de pengene man betaler på leiligheten

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Klink skrev:

Hvorfor burde de det? De har allerede vært i Bulgaria. 

Ja hvorfor burde de det? *jeg rister på hodet* 

Kunne kommet med mange grunner til det, men tenker at det er helt logisk rett og slett, og tenker at «at de allerede har vært der» er en usedvanlig ulogisk grunn til og ikke reise dit igjen når de har kjøpt et ferieparadis der. Men det er meg om det. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Konabakmannen skrev:

Ja hvorfor burde de det? *jeg rister på hodet* 

Kunne kommet med mange grunner til det, men tenker at det er helt logisk rett og slett, og tenker at «at de allerede har vært der» er en usedvanlig ulogisk grunn til og ikke reise dit igjen når de har kjøpt et ferieparadis der. Men det er meg om det. 

Det kan hende det er logisk, men nå skal de jo et annet sted? Gjør det noe? De bestemmer selv, hvor, når og sin egen pengebruk. 

Muligens går det nedenunder og hjem. Men de er voksne mennesker (til tider kan man vel si dessverre) og gjør som de vil. Drit nå i hvor de drar. Kanskje de ikke eier den leiligheten i Bulgaria. Eller så er det sånn timeshare eller noe? Samme det. De har jo vært der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klages på at de ikke er bereist , å når de velger ett annet sted så klager dere på det også.

kanskje leiligheten er leid ut , kanskje er det billigere med pakkereise enn å bestille flybilletter eller så eier de ikke sin egen leilighet.

spiller det noen rolle hvor de drar?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg synes er merkelig med Mallorca-reisen er tidspunktet. Det er vanvittig dyrt i skoleferien ift å vente feks til siste uken før skolestart eller ukene etter skolestart. Disse har jo ikke den type «arbeid» som jeg har forstått det, som tvinger dem til å kun feriere i fellesferien 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Klink skrev:

Det kan hende det er logisk, men nå skal de jo et annet sted? Gjør det noe? De bestemmer selv, hvor, når og sin egen pengebruk. 

Muligens går det nedenunder og hjem. Men de er voksne mennesker (til tider kan man vel si dessverre) og gjør som de vil. Drit nå i hvor de drar. Kanskje de ikke eier den leiligheten i Bulgaria. Eller så er det sånn timeshare eller noe? Samme det. De har jo vært der. 

 

2 timer siden, Orly skrev:

Det klages på at de ikke er bereist , å når de velger ett annet sted så klager dere på det også.

kanskje leiligheten er leid ut , kanskje er det billigere med pakkereise enn å bestille flybilletter eller så eier de ikke sin egen leilighet.

spiller det noen rolle hvor de drar?

Dere overser poenget!

De må gjerne reise til månen om de vil, det er ikke reisemålet i seg selv "vi" reagerer på! Det er det faktum at hun gikk ut i hundre og proklamerte at de hadde fått seg leilighet i Bulgaria som de skulle reise masse til. I år var de der EN UKE, for så å velge et annet reisemål på neste tur.

Hvorfor ikke heller fortelle ting som de er? Hvorfor skal alt pyntes på? 

Det har vel heller ikke blitt reagert på at de ikke er bereiste? HUN påsto hun var bereist, og noen brukere her mente det ikke stemte helt siden hun ikke har vært så mange forskjellige steder. Ergo var det at kart og terreng ikke stemmer som ble kommentert. 

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ingen leilighet i Bulgaria. Ingen som eier en leilighet bruker den ÉN uke i året. De låner den vel bare som en slags visningsleilighet i reklameøyemed. At de da ikke drar tilbake er jo forsåvidt logisk siden de ikke kan disponere den gratis mer. Men skjønner ikke helt at de velger et såpass dyrt reisemål hvis de elsker Bulgaria og alt det har å by på. Det finnes jo andre hoteller der og.

Endret av Clara80
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de skal gifte seg igjen i Spania, de påsto jo at de hadde giftet seg der for ett par år siden... men det var jo bare jug det og...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hun skriver nå er bare pinlig. Veldig pinlig!

Og at hun ikke skjønner det selv er nesten enda mer pinlig!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Klink skrev:

Men de har barn som går i barnehage og på skole? 

Ja, men de skal kun ha med en som går i barnehage og en som ikke gjør det. Meg bekjent er det ikke akkurat et krav at man må være i barnehage bestemte uker.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Det hun skriver nå er bare pinlig. Veldig pinlig!

Og at hun ikke skjønner det selv er nesten enda mer pinlig!

Finner ikke ord...

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Wenda skrev:

Jeg reiser aldri på charterferie etter at pappa kjøpte leilighet i Spania. Ser ingen grunn til å bruke masse mer penger på så og si «det samme». Har fått fri tilgang til den leiligheten, med noen ytterst få unntak hvis han skal dit med masse venner og sånt. Og disse to skal jo visstnok ha sin helt egen leilighet så da burde det iallefall ikke være noe problem å bruke den. Om de velger å legge pengene på andre lignende turer så er det jo å kaste bort de pengene man betaler på leiligheten

Enig. 

Jeg kommer til å reise til storbyer og lignende for opplevelsens skyld, men om en sydentur skulle friste sier det seg selv at jeg reiser til egen leilighet. Noe annet er virkelig ikke til å fatte, særlig når man har små barn og dermed kan reise til eget feriested med absolutt alt du trenger, fremfor å leie noe. Da må det være noe svært spesifikt å oppleve på Mallorca, altså. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, CMarie skrev:

Det eneste jeg synes er merkelig med Mallorca-reisen er tidspunktet. Det er vanvittig dyrt i skoleferien ift å vente feks til siste uken før skolestart eller ukene etter skolestart. Disse har jo ikke den type «arbeid» som jeg har forstått det, som tvinger dem til å kun feriere i fellesferien 

Her bør det legges til at det jo egentlig bare er fint at hun ikke tar barna ut av skolen i tide og utide, da 🙂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Kristine79 skrev:

Sjokkert over slutten på dagens blogginnlegg. Sjokkert!

 

Hva skrev hun? Har ikke lyst til å gå inn på bloggen.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cookie123 skrev:

Hva skrev hun? Har ikke lyst til å gå inn på bloggen.....

Hun skriver at det ville tatt livet av henne å ha 3 tette små permanent.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, lillemy02 skrev:

😱😱 ok så hun gikk fra redningen som kun var HENNES og ingen andre siiiiiiin ( selv om vi vet at far ønsket å ha henne) til å si at limet nå er den eneste omtrent. For ikke å snakk om de tre andre da 🤬🤬🤬🤯🤯🤯

Hun mente vel bare at hun var sliten av å ha 3 små hjemme og at det ville vært tøft å ha de der hele tiden. Hun ga all cred til de som får 3 tette. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Klink skrev:

Hun skriver at det ville tatt livet av henne å ha 3 tette små permanent.

Whaaaat??? 😱

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...