Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Å skrive at hun ikke føler seg vel med vekten, og at hun i det siste har fått i seg 3500 kalorier daglig, er en fin måte å fiske etter kommentarer om hvor flott hun ser ut...

Leve sunt? På Mallorcaturen også, tro?

"Spise sunt" koker vel bort i kålen sammen med "spare penger". Kart og terreng stemmer jo aldri der i gården.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Friluftsdame said:

Paprika skal begynne å leve sunt igjen. Og ønsker tips.

Vel Paprika, det er ikke så mange måneder siden du skrev at det var nettopp økonomisk og sunn mat DU skulle dele oppskrifter og innkjøp av på bloggen din. Ja altså, det var like før du proklamerte at dere skulle selge huset. Og solgte alle de nye møblene som kom i hus måneden før. Den gang du fortalte om hvor sinnsykt uøkonomisk du hadde levd fram til nå hva matinnkjøp/spise ute gjaldt. Herfra skulle det bli andre boller!

Har ikke sett snurten av den nye retningen på bloggen. Der gikk rett over i rå eksponering og utespising. 

Hjemmelagde hvitløksbaguetter lagde du i går, sier du? Etter bildet å dømme, har du til nød lagt hvitløkssmør inn i en halvstekt en og så stekt den. Det er ikke hjemmelagd, you see.

Aldri hatt det så bra som nå. Det er jo gledelig. Men er du langt inne i ammetåka? Tror jeg ville slitt med en slik uttalelse kombinert med offentlige kunngjøringer om tvangsavvikling/konkurs i Breg, avis osv. 

Er ikke hun influencere da. Er vel leserne som skal få tips av henne?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, MoKath skrev:

Er ikke hun influencere da. Er vel leserne som skal få tips av henne?

Alle influencere fisker etter "tips" innimellom. Kanskje hun håper på noe spons fra er sted. Grete Roede, Adams matkasse osv...

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som føler at språket og skrivingen hennes blir dårligere og dårligere? Det har aldri vært bra, men nå er det jo helt krise!

Det virker som hun prøver å være veltalende (om man kan si det om skriftlig fremføring), men det faller helt gjennom og fremstår stikk motsatt.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På meg virker det som blogging er blitt et ork, men hun må vel prøve å få til litt pga. inntekten bloggen gir. Når språket ikke er hennes sterkeste side, blir det enda vanskeligere å få det til når det blir et nødvendig onde å skrive.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et slik slaraffenliv er ikke vanlig. Å reise hit og dit koster. Greit om de ikke betaler på huslån, men ingen vanlige folk holder på slikt. Hvordan de brødfør seg er det ingen som vet. Kun at de blogger. Og det utleveres og skrives om alt. Tjenes det virkelig så godt på blogging? Hvem sponser dette overfladiske livet?

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Et slik slaraffenliv er ikke vanlig. Å reise hit og dit koster. Greit om de ikke betaler på huslån, men ingen vanlige folk holder på slikt. Hvordan de brødfør seg er det ingen som vet. Kun at de blogger. Og det utleveres og skrives om alt. Tjenes det virkelig så godt på blogging? Hvem sponser dette overfladiske livet?

Helt enig. Tror hun dette er normalt?? Hvem henvender hun seg til egentlig? Ingen jeg kjenner eller vet om kan leve på denne måten. Den ene turen avløser den andre. Selv om noe er sponset så gir det heller ingen mening. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Wenda skrev:

Så hennes fravær skal ikke være like slapt? 🤔 hun skal altså bli litt mer rutinert på fraværet sitt og være mer borte fra bloggen da? 😆

Så hun vet ikke  forskjell på fravær og nervær  😳

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Frøken_ida skrev:

10 poeng til den som skrev roede! 😄

Det var meg! Har hun fått spons?? 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så sier hun på snap men hun filmer den eldste ,Heele verden tror du sjeder deg hos meg . Kom ikke som noen overraskelse at hun ikke kan uttale KJ da. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev:

Å så sier hun på snap men hun filmer den eldste ,Heele verden tror du sjeder deg hos meg . Kom ikke som noen overraskelse at hun ikke kan uttale KJ da. 

Nei, hun skriver jo også «skinn» når hun mener «kinn». Også «hamsterskinn» 😶

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvilken livssituasjon hun mener de er så heldige å befinne seg i....

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Clara80 skrev:

Det var meg! Har hun fått spons?? 😂

Nei, men hun så hva du skrev 😂😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...