Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Jeg har jobbet som reiseleder på Mallorca og jeg har sett mitt av familier på tur. Det er bare trist det veldige fokuset på den alkoholholdige drikken på en familietur. Siste før man legger seg og første om morgenen. Og jeg skjønner det bare ikke - hvorfor må man snappe det!! Er det noe man er stolt av? Skikkelig fjortis oppførsel. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De reiser bort penger som sikkert hadde kommet godt med den dagen de skal kjøpe huset av hennes foreldre. Det er gallskap med all den reisinga, prøver å fremstå som rike og vellykkede. Dessverre for dem er det mye som tyder på de ikke er det.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et kavete liv. Misunner de ikke en plass om det er målet deres. Bedre å ha roen i seg selv og sitt eget hjem. Tør ikke tenke på hvor høy gjeld det blir med det overforbruket der. Å reklamere for nestlé er og bare helt forkastelig. Nei nå må disse influensarammede ta seg ei kraftig bolle! Stopp å vise en fake verden som ikke finnes!

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tittet gjennom IG igår. De flyttet sammen etter få uker, men det skal jeg ikke si noe på siden jeg gjorde det samme med min mann for ti år siden.

Men det jeg synes virker trist er at i starten av forholdet virket det som paprika hadde mange venner. Ser mange bilder fra den tiden hvor de møtte hennes venninner osv. Nå er de aldri sammen noen andre lenger. Grunnen til at vi kan si at de aldri er sammen noen andre er jo fordi bilder legges ut hele dagen og dokumenter alt som skjer. Forstår at barna tar mye tid, men har man så mye tid til å reise har man tid til å treffe andre også?

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Panna skrev:

Jeg tittet gjennom IG igår. De flyttet sammen etter få uker, men det skal jeg ikke si noe på siden jeg gjorde det samme med min mann for ti år siden.

Men det jeg synes virker trist er at i starten av forholdet virket det som paprika hadde mange venner. Ser mange bilder fra den tiden hvor de møtte hennes venninner osv. Nå er de aldri sammen noen andre lenger. Grunnen til at vi kan si at de aldri er sammen noen andre er jo fordi bilder legges ut hele dagen og dokumenter alt som skjer. Forstår at barna tar mye tid, men har man så mye tid til å reise har man tid til å treffe andre også?

Hadde du 3 barn, hvorav en nyfødt, da dere flyttet sammen?

Og hadde den du flyttet sammen med fått samfunnsstraff for noe vedkommende hadde gjort mot sin eks etter en øl for mye?

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, FruRosa skrev:

Hadde du 3 barn, hvorav en nyfødt, da dere flyttet sammen?

Og hadde den du flyttet sammen med fått samfunnsstraff for noe vedkommende hadde gjort mot sin eks etter en øl for mye?

Absolutt ikke! Unge og barnløse begge to. Så stor forskjell var det forsåvidt

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Panna skrev:

Absolutt ikke! Unge og barnløse begge to. Så stor forskjell var det forsåvidt

Nemlig!...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at de har bodd der i over 4 mnd, er det litt rart at de ikke står registrert med adresse i Manstad alle 22 der hun selv har proklamert at de flyttet inn og har en plan om å overta. Sånt er jo kjapt å registrere i folkeregisteret. 

Det hele virker veldig merkelig, og det må være en utrolig stressende barseltid å stort sett være på tur et eller annet sted. 

Denne Paprika som stadig «lander» kretser visst hvileløst i ring for tiden. 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Med tanke på at de har bodd der i over 4 mnd, er det litt rart at de ikke står registrert med adresse i Manstad alle 22 der hun selv har proklamert at de flyttet inn og har en plan om å overta. Sånt er jo kjapt å registrere i folkeregisteret. 

Det hele virker veldig merkelig, og det må være en utrolig stressende barseltid å stort sett være på tur et eller annet sted. 

Denne Paprika som stadig «lander» kretser visst hvileløst i ring for tiden. 

Hvor har de folkeregistrert adresse, da, om de ikke har det der de bor?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvor har de folkeregistrert adresse, da, om de ikke har det der de bor?

Aner ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twinkle~ skrev:

«Det å få en ferie nå skal bli utrolig godt!»

:murvegg:

Nettopp. Hva trenger de ferie fra? Seg selv høres det ut som.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Xstrella skrev:

Nettopp. Hva trenger de ferie fra? Seg selv høres det ut som.

Virkelighetsflukt. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Panna skrev:

Jeg tittet gjennom IG igår. De flyttet sammen etter få uker, men det skal jeg ikke si noe på siden jeg gjorde det samme med min mann for ti år siden.

Men det jeg synes virker trist er at i starten av forholdet virket det som paprika hadde mange venner. Ser mange bilder fra den tiden hvor de møtte hennes venninner osv. Nå er de aldri sammen noen andre lenger. Grunnen til at vi kan si at de aldri er sammen noen andre er jo fordi bilder legges ut hele dagen og dokumenter alt som skjer. Forstår at barna tar mye tid, men har man så mye tid til å reise har man tid til å treffe andre også?

Hun har alltid "bytta" ut venninner som andre bytter sokker. Bytta eller mista. Kjenner selv flere som har vært supervenninne med henne oppigjennom. Da mest i ungdommen. 

Hun viser da stadig at hun er sammen med diverse venninner. Hyttetur med eks til K (som ble stort kritisert fordi at det de underholdt seg selv meg ikke var sofistikert nok for folk her), hun snappa nylig fra bursdag til barnet til Sabrina, som var bestis i svangerskapet med L, forrige uke var det "date" med ei anna venninne på snap osvosv. 

Det er bare det at det er forskjellige "bestevenninner" hver måned omtrent. Nå er der vel eksen til K som gjelder og går mest. 

Endret av neiognei
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, FruRosa skrev:

Hadde du 3 barn, hvorav en nyfødt, da dere flyttet sammen?

Og hadde den du flyttet sammen med fått samfunnsstraff for noe vedkommende hadde gjort mot sin eks etter en øl for mye?

Den var jo mer kompleks den situasjonen, det var ikke "bare" at han hadde tatt en øl for mye. Sier ikke at det skal unnskyldes på noen måte, men det får vel være grenser for hvor lenge det skal nevnes her inne. Og om man ikke forstår at det ikke skjedde utelukkende pga en øl.... Vel. 

Ser jo ut til at han og hun det gjelder har lagt det bak seg, men ikke KG, nei. Der skal det dras opp igjen og igjen. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

@neiognei Jeg vet hva du sikter til, men det ser ut som du hinter om at offeret hadde litt av skylden. Det var ikke tilfelle.

(Ville bare oppklare det for dem som ikke kjenner til hendelsen.)

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Xstrella skrev:

For et kavete liv. Misunner de ikke en plass om det er målet deres. Bedre å ha roen i seg selv og sitt eget hjem. Tør ikke tenke på hvor høy gjeld det blir med det overforbruket der. Å reklamere for nestlé er og bare helt forkastelig. Nei nå må disse influensarammede ta seg ei kraftig bolle! Stopp å vise en fake verden som ikke finnes!

Må bare spørre fordi jeg ikke har peiling: hvorfor kan man ikke reklamere for Nestlé? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Heisannheisann skrev:

Må bare spørre fordi jeg ikke har peiling: hvorfor kan man ikke reklamere for Nestlé? 

Tror det er fordi de en gang kastet ut morsmelkserstatning over et utsultet land. Problemet var bare at befolkningen ikke hadde tilgang til reint vann og veldig mange spedbarn døde. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Heisannheisann skrev:

Må bare spørre fordi jeg ikke har peiling: hvorfor kan man ikke reklamere for Nestlé? 

 

9 minutter siden, Pås skrev:

Tror det er fordi de en gang kastet ut morsmelkserstatning over et utsultet land. Problemet var bare at befolkningen ikke hadde tilgang til reint vann og veldig mange spedbarn døde. 

Det er veldig, veldig mange grunner til å ikke ville assosieres med Nestlé. Mye av det de driver med er så grovt horribelt at jeg nesten ikke tror det. Det er bare å google.

Link til noe av det de driver med

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...