Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Pollen skrev:

Idag, Imorgen🙄

Med stor D. IDag 🙈

Og fra IGstory "ikveld".

Endret av FruRosa
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal de reise til Mallorca?

Jeg forstår at de måtte hjem pga samvær, men hvorfor reiser de ikke tilbake til leiligheten "sin" i Bulgaria? Det må jo være mer økonomisk å bo i leiligheten de "eier", og de har jo skrytt voldsomt av Bulgaria og det lave prisnivået.

 

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer igrunnen på en ting jeg: 

Hva var det Paprika tyllet i seg tidligere? Det usunne kostholdet? 

Den nye, sunne linjen hun promoterer er igrunnen det jeg tror folk flest ser på som et normalt og noenlunde sunt kosthold. Hun har lagt ut 4 bilder som beskriver det hun spiser: knekkebrød med brunost og hvitost/skinke, fruktsalat med kesam og to middager med kjøtt/pølse/kylling, grønnsaker, dressing/saus og poteter. 

Så Paprika: Hva er det du vanligvis spiser? 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Jeg lurer igrunnen på en ting jeg: 

Hva var det Paprika tyllet i seg tidligere? Det usunne kostholdet? 

Den nye, sunne linjen hun promoterer er igrunnen det jeg tror folk flest ser på som et normalt og noenlunde sunt kosthold. Hun har lagt ut 4 bilder som beskriver det hun spiser: knekkebrød med brunost og hvitost/skinke, fruktsalat med kesam og to middager med kjøtt/pølse/kylling, grønnsaker, dressing/saus og poteter. 

Så Paprika: Hva er det du vanligvis spiser? 

Egon? 😇

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De burde vel heller reise til leiligheten «sin» i Spania eller Bulgaria - ikke chartertur som nok koster endel nå i fellesferien. Men det står ikke på pengene i huset der si.....

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som forundrer meg mest av alt er at hun/de ikke selv innser at kart og terreng sjelden stemmer i det de velger å dele i SoMe.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kronene som de fikk etter salg av rekkehuset må tydeligvis brukes opp så fort det lar seg gjøre. Kan det bli mer umodent? Hvorfor ikke prøve å ha mest mulig i egenkapital til de skal kjøpe huset til foreldrene hennes? Noe jeg tviler sterkt på blir noe av.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i alle dager går og sier at hun er sååååå tynn? Hun er jo helt normal. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Nussepus skrev:

Hvem i alle dager går og sier at hun er sååååå tynn? Hun er jo helt normal. 

Hun er langt ifra tynn, men hun ser både sunn og bra ut etter 4 fødsler.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla har ingen grunn til å slanke seg i mine øyne. Hun er heldig med en flott figur fra naturens side (minus puppene som er kjøpt). Jeg har sett henne slankere, så det er jo noe med hvordan man føler seg, det kjenner jeg meg igjen i. Men såååå tynn er hun langt der i fra. En sunn, gjennomsnittlig og normal kropp vil jeg si.

Endret av Clara80
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solkrem er for pyser!

Men hun er ikke brent, ref hennes kommentar på IG. Bildet forteller noe annet, men så var det dette med kart og terreng, da...

Endret av FruRosa
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Pollen skrev:

Har hun fjernet solbrentbildet?

Nei, ligger der. Men er ikke brent, bare skarpt lys.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt at hun mener hun spiser såå sunt når tallerkenen er full av stekte poteter og kjøpedressing. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Minipilla skrev:

De burde vel heller reise til leiligheten «sin» i Spania eller Bulgaria - ikke chartertur som nok koster endel nå i fellesferien. Men det står ikke på pengene i huset der si.....

Hvorfor burde de det? De har allerede vært i Bulgaria. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Klink skrev:

Hvorfor burde de det? De har allerede vært i Bulgaria. 

Om man eier en leilighet i utlandet er det jo ren idioti å bruke den EN UKE i året, og heller reise på chartertur til et annet sted! Spesielt når man er midt i sparing til huskjøp...

Poenget med å eie en sånn leilighet er vel å bruke den så mye som mulig?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FruRosa skrev:

Om man eier en leilighet i utlandet er det jo ren idioti å bruke den EN UKE i året, og heller reise på chartertur til et annet sted! Spesielt når man er midt i sparing til huskjøp...

Poenget med å eie en sånn leilighet er vel å bruke den så mye som mulig?

Det kan jo godt hende at det er lurt. De vet vel best selv hva de burde, hva de kan gjøre og hva de kan bruke pengene sine på. 

 

Endret av Klink
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de orker! Dette må være mitt verste mareritt å reise hele tiden spesielt når man har en liten baby!! 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Nussepus skrev:

Hvem i alle dager går og sier at hun er sååååå tynn? Hun er jo helt normal. 

Tenkte akkurat det samme!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...