Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 timer siden, CMarie skrev:

Jeg får ikke lastet opp Imgur. Men hvis noen ser på første bildet på nest siste blogginnlegg; er det retusjert/redigert eller ikke? Nederste del av bildet 

Nei, hva da? Er vel skille etter sokker bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, lillemy02 skrev:

Må si jeg r overrasket og nesten en smule bekymret at c ikke har lagt ut snap de siste tre kanskje fire dagene. Kim har snappet kontinuerlig og hun har sittet med telefonen i hånden på disse men selv ikke lagt ut noe... 🤔

Jo det har hun. Mye og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett lite tips, når du reklamerer for en leilighet; få med bilder av leiligheten. Vis frem det flotte området dere bor på, hvor fin leiligheten er, slik at andre også kanskje kunne tenke seg å kjøpe leilighet der (som dere?).

Mulig det bare er meg, men jeg hadde ikke kontaktet noen angående kjøp av ferieleilighet, når vedkommende sitt selskap skal tvangsavvikles

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Griffin87 skrev:

Ett lite tips, når du reklamerer for en leilighet; få med bilder av leiligheten. Vis frem det flotte området dere bor på, hvor fin leiligheten er, slik at andre også kanskje kunne tenke seg å kjøpe leilighet der (som dere?).

Mulig det bare er meg, men jeg hadde ikke kontaktet noen angående kjøp av ferieleilighet, når vedkommende sitt selskap skal tvangsavvikles

Jeg tipper hun kommer til å lage et blogginnlegg om selve leiligheten en av de nærmeste dagene og at tanken har vært at dersom hun ikke skriver noe om leiligheten er ikke de andre oppdateringene "rekalme". Altså at det er et smutthull i forhold til all merking som hun åpenbart ikke kan nok om.

Både han og hun burde merket det de har delt i sosiale medier så vidt jeg kan forstå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Som tidligere kommentert, ble tvangskonkursen åpnet 10.juli. Dette er offentlig tilgjengelig informasjon, som kan søkes i Brønnøysundregisteret og på proff.no. Det er åpnet tvangsavviklingsbo med bobestyrer (advokat). Dette er fakta. 

Det grelle er å registrere at driverne flasher et sorgløst liv kjemisk fritt for jobbing i sine SoMe-kanaler. Det er fakta. Paprika regner riktignok sine blogginnlegg som jobb. 

Evne og vilje til å rydde opp, dvs å oppfylle offentlige krav for AS, har over tid vært fraværende for LordGekko AS. Derfor er det etablert tvangskonkurs. Dette er offentlig kunngjort. Var det virkelig så vanskelig å få levert et skarve regnskap for 2017? Driver man et AS, er det et av kravene å levere godkjent regnskap for hvert år.  

Dette er den tredje konkursen for disse to (Paprika og Gekko’s virksomhet) på få år. Det er fakta. 

Det er og fakta at Paprika har solgt huset, og de har flyttet inn i loftsetasjen til hennes foreldre uten kjøkken og vaskerom. Det har vært presentert som del av en strategisk plan. Fiffig at det skjer på samme tid som ovennevnte. Den strategiske planen har vært formidlet flere ganger. Det er å overta foreldrenes hus til takst. 

Joda..

 

Nå er det bare å vente i spenning på hva neste prosjekt er. .. Er det noen som har oversikt over hvor mange konkurser CØ har vært gjennom? Det har jo vært så mange firmaer opp gjennom tiden, men vet ikke hva som var gått konkurs og hva som var blitt avviklet "frivillig". CK styling, villa paprika,  style by Norway..  Ja, hva mer?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Frøken_ida skrev:

Tror jeg så gekko på gekkosykkel i Fredrikstad i dag! 😄

Den er ikke lov å kjøre så...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt å skulle kontakte Kim for mer info om denne plassen og ikke vise et eneste bilde fra leiligheten de «eier». Det eneste de viser, er bilder som hører hjemme i et privat album. Bilder som overhode ikke er interessante for andre enn de selv og nærmeste familie. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, kahaki skrev:

Den er ikke lov å kjøre så...

Men det ble fortsatt gjort.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis de blir bedt om å kontakte Kim, hvorfor er ikke alt merket REKLAME på hans SoME. De prøver å snike seg unna alt. Hvorfor ikke bare gjøre ting riktig?

Og for en helt vanlig person som meg, så er det helt ufattelig at de reiser til Mallorca, når de og foreldrene EIER leilighet i Spania og Bulgaria. Familiens ferieparadis som hun har beskrevet det som. Fatter ikke at hun bare klarer å ture på. Hadde vært flau. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallorca neste....gurimalla. De har reist mer det siste halvåret enn vi har gjort tilsammen de siste 4 åra. Priviligerte vil jeg si!! Men mulig vi hadde hatt råd til det vi og, hvis vi bodde gratis hos mamma og pappa. Ja, vi hadde sannsynligvis hatt det. Og ferie året rundt, jesus for et latmannsliv.

Endret av Clara80
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rimer ikke helt med å spare til huset akkurat. Sa jo selv på snap at de hadde vært helt gale på tur...

Hull i lommene der tydeligvis.

At de ikke bruker muligheten til å spare opp en solid egenandel i stedet for å brenne alle pengene på reiser.

Merkelig prioritering når man har 5 barn å huse.

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...