Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

23 minutter siden, Moongirl skrev:

Selvfølgelig er de sånne som tar fotbad med fisker i utlandet..😫

Av alt som skal kritiseres? Du syns ikke at du trekker det litt langt nå? Er dette konstruktiv kritikk av bloggen?

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri fulgt med på denne bloggen jeg men sjekket ut instagramen hennes nå. Er det hun som var med på unge mødre for mange år siden?? Virket så oppegående og ordentlig i den serien husker jeg

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, PetraPerlesukker skrev:

Aldri fulgt med på denne bloggen jeg men sjekket ut instagramen hennes nå. Er det hun som var med på unge mødre for mange år siden?? Virket så oppegående og ordentlig i den serien husker jeg

Ja, hun var med på Unge mødre, det var vel sånn hun ble "kjent" i sin tid. Det var da de to eldste var små og hun fortsatt var gift med faren deres.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moongirl skrev:

Selvfølgelig er de sånne som tar fotbad med fisker i utlandet..😫

Hmmm….. "Sånn" er jeg også - det er jo kjempedeilig for slitne føtter!!! 👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre dette til en ryddig og saklig tråd; please unngå å eksponere mindreårige. Det er krevende å skrive om det kritikkverdige disse to gjør, men det er ekstra uheldig om forumet skal påføre mindreårige tilleggseksponering. 

Det disse to bedriver for å tjene til livets opphold, er forkastelig og ikke bærekraftig for dem selv og deres mindreårige. Problemet er at de demonstrerer manglende evne til å forstå dette selv, eller de gir blanke. Det betyr ikke at man skal ignorere det, men man må debattere på en måte som skåner de som skånes skal. 

Paprika og Gekko kan nok klare seg en stund på dette viset, mens pensjonspoeng blir det smått med. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmy_H
2 timer siden, Cookie123 skrev:

Hmmm….. "Sånn" er jeg også - det er jo kjempedeilig for slitne føtter!!! 👍

Det brukeren mener er at det ikke er naturlig for den typ fisk å leve under sånne forhold som er på fiske SPA. Det er dyreplageri men det er vel ikke så mange som vet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de ferie fra når de kommer hjem? Hun sier de har to uker ferie igjen....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de ikke alltid ferie? Og de kunne vel vært der i 3 uker minst siden de eier leiligheten?? 😉

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Xstrella skrev:

Har de ikke alltid ferie? Og de kunne vel vært der i 3 uker minst siden de eier leiligheten?? 😉

Veldig spesielt å ikke være flere uker i en leilighet de «eier» når de verken jobber og unga fortsatt har igjen mye ferie.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Friluftsdame skrev:

For å gjøre dette til en ryddig og saklig tråd; please unngå å eksponere mindreårige. Det er krevende å skrive om det kritikkverdige disse to gjør, men det er ekstra uheldig om forumet skal påføre mindreårige tilleggseksponering.

Helt, helt enig. Jeg håper alle som diskuterer i denne tråden vær så snill kan huske på dette og la være å omtale barna, ikke dele bilder av dem, og ikke gjenfortelle ting om dem her inne. Selv om man reagerer på det som vises, så er det ikke nødvendig å inkludere omtale av barna i diskusjonen.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Reborn Netspeak skrev:

Helt, helt enig. Jeg håper alle som diskuterer i denne tråden vær så snill kan huske på dette og la være å omtale barna, ikke dele bilder av dem, og ikke gjenfortelle ting om dem her inne. Selv om man reagerer på det som vises, så er det ikke nødvendig å inkludere omtale av barna i diskusjonen.

Egentlig burde vi ikke diskutere i hele tatt.  Gi minst mulig oppmerksomhet til bloggen.  

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nussepus skrev:

Hva har de ferie fra når de kommer hjem? Hun sier de har to uker ferie igjen....

Ja det kan du si!! Er jo et hån mot oss vanlige arbeidstakere som har 5 uker tilsammen gjennom et helt år. Lurer også veldig på hva de har ferie fra. Er det barnehage fra august da eller?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså seriøst!! Hvor er menneskene? Jeg var på strand i Sverige og det var tettpakket av folk! Sverige som ikke akkurat er en turist destinasjon

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lillemy02 skrev:

Altså seriøst!! Hvor er menneskene? Jeg var på strand i Sverige og det var tettpakket av folk! Sverige som ikke akkurat er en turist destinasjon

Folka har vel valgt Sverige fremfor Bulgaria da. 😊😎

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgaria er utrendy. De hadde vel en liten topp for 10-15 år siden med Sunny (blody) Beach og der stoppet det opp.

Kjenner ingen eller vet ikke om noen som velger Bulgaria.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Emmy_H
26 minutter siden, kahaki skrev:

Bulgaria er utrendy. De hadde vel en liten topp for 10-15 år siden med Sunny (blody) Beach og der stoppet det opp.

Kjenner ingen eller vet ikke om noen som velger Bulgaria.

De som jeg kjenner og som drar dit er noen Harrytasser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som drar dit og ingen er harry og det er mye folk på strendene.

Men jeg tar heller ikke bilde av andre folk og legger ut fra ferien

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Pollen skrev:

Veldig spesielt å ikke være flere uker i en leilighet de «eier» når de verken jobber og unga fortsatt har igjen mye ferie.

Helt vanvittig. Du drar ikke en uke i løpet av året til en leilighet man eier. Enda mer spesielt når de bor på loftet hos mor og far. Må jo være deilig å ha leiligheten alene, og tilgang på basseng og vanvittig billig å spise ute, noe de jo gjør veldig ofte. Det er jo flyturen som koster, så da er det jo dumt og ikke bli lenger når de  i tillegg har mer ferie igjen (les hele året), men nå er vel ikke økonomi deres sterkeste side (konkursER)

Endret av Konabakmannen
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Orly skrev:

Jeg vet om flere som drar dit og ingen er harry og det er mye folk på strendene.

Men jeg tar heller ikke bilde av andre folk og legger ut fra ferien

Så du tror at hun har bedt alle om å flytte seg før hun skal ta bilde? Tingen er jo at hun/de tar bilder fra både strand og bassengområdet uten at det omtrent er et menneske der. 

Endret av Veslefrikk
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...