Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nussepus skrev:

Og hvorfor alt det flaskestyret hele tiden når hun har så mye melk? Det er jo ikke akkurat slik at  hun mååå være borte fra «babisen» fordi hun må innom jobb feks. 

Er da helt vanlig å pumpe seg også kan noen andre i familien gi melk. Og bloggen er jobben hennes, så da må hun vel nesten reklamere for _noe_. 

Alt hva man skal kritisere. 

Endret av neiognei
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, neiognei skrev:

Er da helt vanlig å pumpe seg også kan noen andre i familien gi melk. Og bloggen er jobben hennes, så da må hun vel nesten reklamere for _noe_. 

Alt hva man skal kritisere. 

Bloggen hennes kan virkelig ikke kalles jobb. Og det hadde jo da vært lurt å legge ut bilde av flaskene hun reklamerer for, som hun mener at er de beste for babyen. Og ikke at hun bruker flasker av et helt annet merke. « klasker meg i panna».

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up".

I can die in peace now.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nussepus skrev:

Bloggen hennes kan virkelig ikke kalles jobb. Og det hadde jo da vært lurt å legge ut bilde av flaskene hun reklamerer for, som hun mener at er de beste for babyen. Og ikke at hun bruker flasker av et helt annet merke. « klasker meg i panna».

Det er jo helt sprøtt å reklamere for et merke og legge ut bilde av et annet merke som hun bruker selv.  Da hadde jeg tvilt veldig sterkt på om det hun reklamerte for var noe særlig bra. Hun får vel betalt for det hun reklamerer for, hva sier den oppdragsgiveren om dette? Det skulle jeg likt og visst.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oppland skrev:

Det er jo helt sprøtt å reklamere for et merke og legge ut bilde av et annet merke som hun bruker selv.  Da hadde jeg tvilt veldig sterkt på om det hun reklamerte for var noe særlig bra. Hun får vel betalt for det hun reklamerer for, hva sier den oppdragsgiveren om dette? Det skulle jeg likt og visst.

Før jeg skulle kjøpe noe bloggere reklamerer for..., de er kun på jakt etter lettjente penger. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner om  “Womanizer”-reklamen hun kjørte for Kondomeriet, mens hun samtidig minnet om at reklamen gjaldt blogg-Camilla og ikke privatperson- og mor-Camilla. 

Det ble ikke mer av det «samarbeidet» etter det.

https://bloggomtoppbloggere.com/2017/06/05/nye-annonsesamarbeid/

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mme Blavatsky skrev:

Dette minner om  “Womanizer”-reklamen hun kjørte for Kondomeriet, mens hun samtidig minnet om at reklamen gjaldt blogg-Camilla og ikke privatperson- og mor-Camilla. 

Det ble ikke mer av det «samarbeidet» etter det.

https://bloggomtoppbloggere.com/2017/06/05/nye-annonsesamarbeid/

Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, maipai skrev:

Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂

Ja, hva skal man si 😂😂

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, maipai skrev:

Det produktet hun reklamerte for, men på ingen som helst måte brukte selv! 😂

Det er jo helt vilt. Det er mye merkelig reklame, men dette tar virkelig kaka.😁

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Flisespikker said:

På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up".

I can die in peace now.

Tilbake til "Sveip up" nå.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Flisespikker skrev:

På Insta-story nå har hun skrevet "Sveip Opp" og ikke "Sveip Up".

I can die in peace now.

Jeg la merke til det samme! Haha 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, MoKath skrev:

Tilbake til "Sveip up" nå.

😭😭😭 leser hun her inne og gjør det med vilje?

Endret av Flisespikker
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok meg en sving innom bloggen hennes, og jeg fikk nesten ikke med meg innholdet, for semantikk og gramatikk er helt krise. Orddelingsfeil, ord hun har misforstått både betydningen av og stavingen av, og alle disse feilene og dårlig oppbygde setningene går i loop. Eks: "det er ingen hemmelighet at", "nå har jeg landet", "søte skinn" (skal være kinn). Dette er bare småtteri. 

Så har vi all orddelingsfeilen. KAN det være så vanskelig? At hun ikke setter sin ære i å skrive gode annonsetekster med riktig gramatikk? Vi husker alle den hotellannonsen fra Bergen? https://villapaprikablogg.no/en-historisk-opplevelse/ Jeg fant i farten ikke den videoen hun spilte inn og tok bare det ene blogginnlegget som et eksempel. 
Det har vært flere ganger jeg har hatt lyst til å oversette/reskrive innleggene hennes og sende til henne, bare for å vise at dette kan bli ekstremt mye bedre med bittelitt innsats. 

Fatter ikke at den forretningen, altså bloggen VillaPaprika er liv laga? Det er hinsides elendige greier. Og da snakker jeg ikke engang om eksponering av barn som er ordentlig ille. 

Puh.. der fikk jeg det ut. Hadde jeg hatt venner som hadde skrevet såpass elendig blogg som levebrød hadde jeg garantert sagt noe. 
 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, EllaSays skrev:

Jeg tok meg en sving innom bloggen hennes, og jeg fikk nesten ikke med meg innholdet, for semantikk og gramatikk er helt krise. Orddelingsfeil, ord hun har misforstått både betydningen av og stavingen av, og alle disse feilene og dårlig oppbygde setningene går i loop. Eks: "det er ingen hemmelighet at", "nå har jeg landet", "søte skinn" (skal være kinn). Dette er bare småtteri. 

Så har vi all orddelingsfeilen. KAN det være så vanskelig? At hun ikke setter sin ære i å skrive gode annonsetekster med riktig gramatikk? Vi husker alle den hotellannonsen fra Bergen? https://villapaprikablogg.no/en-historisk-opplevelse/ Jeg fant i farten ikke den videoen hun spilte inn og tok bare det ene blogginnlegget som et eksempel. 
Det har vært flere ganger jeg har hatt lyst til å oversette/reskrive innleggene hennes og sende til henne, bare for å vise at dette kan bli ekstremt mye bedre med bittelitt innsats. 

Fatter ikke at den forretningen, altså bloggen VillaPaprika er liv laga? Det er hinsides elendige greier. Og da snakker jeg ikke engang om eksponering av barn som er ordentlig ille. 

Puh.. der fikk jeg det ut. Hadde jeg hatt venner som hadde skrevet såpass elendig blogg som levebrød hadde jeg garantert sagt noe. 
 

Helt enig at dette er helt elendig.  Men grunnen til at denne bloggen lever er at folk klikker seg inn.  Kutt det ut, så de skjønner de må få inntekter på andre måter.  Denne tråden holder også liv i bloggen.  Skal vi tie den ihjel? 🤞🤝🤝

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindreårige i reklame 😕

på IGstory og blogg 

Endret av FruRosa
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, FruRosa skrev:

Mindreårige i reklame 😕

på IGstory og blogg 

Blir jo å oppfordre folk til å oppsøke bloggen som igjen fører til enda mer eksponering. Kan vi ikke la være og bare la de ture på for døve ører og øyne?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert godt med GRÅT til frokost. Hadde aldri i verden betalt for reklame på hennes IG/blogg. VoksENE, eller VOKSNE folk bør forvente mer enn det slurvearbeidet hennes. Helt ufattelig at det er mulig å tjene penger på sånt ræl. Det samme med jobben til Kim, på golfbanen, lekeplassen eller foran TV til kl 19-21. Veldokumentert på SoMe.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Blitt malt av maleren»( IG)😳 Altså, hun har fått ansiktsmaling eller blitt malt i ansiktet? Eller er det en maler som har malt henne i ansiktet?🙄 Det er ikke lov å være så tragisk dårlig til å skrive C. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...