Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, hundeeier skrev:

Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“

Så da vet jeg det

Ikke noe galt er en ting.. Men så de så mye bra da, undrer jeg på🤔 Sånn med tanke på kvalitet på tidligere annonser osv.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Moongirl skrev:

De ser tydeligvis bare på antall følgere...hverken innhold eller likes 🙄 Sier en del om de på Vestlia....

Vestlia er vel ikke kjent for å være særlig seriøse så jeg forventer ikke mer av de.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, hundeeier skrev:

Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“

Så da vet jeg det

Når man bare leser bloggen, ikke aner noe om historikk og ikke følger med her inne så kan man nok lett la seg lure av fasaden. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje Vestlia «fyller opp» med diverse bloggere i lavsesong eller når de har lavt belegg? Det er bedre å ha gratisgjester enn ingen gjester, også får de litt reklame også, sikkert ikke så nøye hvor og hvordan den reklamen er.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillesnøfnugg

Vestlia har også brukt CBE til å reklamere, hun hadde med barna sine og brukte de i reklame innlegget, så man kan vel ikke forvente noe fra de. Hvis jeg ikke husker feil så gjelder vel det ABD også. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Irja skrev:

3C10EE3C-056E-4A66-B734-CF9BF1CA630A.jpeg

Masse brun og gul transfett-mat i Danmark da, billig øl også. Masse buffetrestauranter og Egon-aktige spisesteder.

"Paprikagjengen" vil nok finne seg godt til rette.

 

 

Endret av Flisespikker
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg

Og noen tror at det er «stolthet»? Ingen tvil om hva som gir mest likes og engasjement.

 

4362BD98-A9A3-4BE1-B335-61B75DF1FDFC.jpeg

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to parene virker veldig forskjellige. Blir rene Charterfeber med Storfamilien fra Buskerud (aiiriish kåffiii), nå fra Fredrikstad og rosabloggerne 🤩

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger vel turer «verden rundt» (som det ble reklamert for under svangerskap nr tre) når man kan få sponset en tur med danskebåten? Og attpåtil reise sammen med noen som bor i Asker? Livet må kjennes komplett på alle måter. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir nok en perfect match. De er jo omtrent på samme sted i livet. Eier av hus i tosifra millionklassen , splitter ny fet båt etc etc. Et barn... fem barn...  sier bare god tur! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, CMarie skrev:

Ulrik og Kim, kan ikke vente 

Ulrik er jo Kims store forbilde 🙈 Han prøver jo å fremstå som «storkar» med pique-skjorter, golf og vannkjemmet hår. Liksom-upper-class. 

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, MissAlba skrev:

Ulrik er jo Kims store forbilde 🙈 Han prøver jo å fremstå som «storkar» med pique-skjorter, golf og vannkjemmet hår. Liksom-upper-class. 

Tipper det ikke er gjensidig 🤭

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2019 den 13.58, Klink skrev:

Jeg syns alle burde skånes for spekulasjoner og latterliggjøring over tid. Skrive om bloggeren kan man gjøre uten små stikk og holde seg saklig uten å spekulere og være hånlig og ekle. 

Jeg er enig. Samtidig er det for ille at privatlivet til mindreåringe stadig vises null respekt fra bloggeiere. Argumentet i sitatet over mister kraft med det i mente. Dette med det moralsk forkastelige ved eksponering av mindreårige tror jeg kanskje jeg har nevnt før? 

Endret av Frøya5
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...