Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Yes, dersom Bloggerne er med å filmer turen skal jeg lande i sofaen foran TVen og grave meg ned i ti tusen puter og glemme alt som heter tidsklemma.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Og frokosten inntas med telefonen som underholdning 😞 

Og frokost er en sånn måltidserstatter/mellommåltid/bar-greie. 🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Pøbelkråka skrev:

Og frokosten inntas med telefonen som underholdning 😞 

 

25 minutter siden, Vipser skrev:

Og frokost er en sånn måltidserstatter/mellommåltid/bar-greie. 🙈

Trist!

Og det verste er at vi faktisk VET dette!

Hva skjedde med å holde ting privat?...

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, CMarie skrev:

De to parene virker veldig forskjellige. Blir rene Charterfeber med Storfamilien fra Buskerud (aiiriish kåffiii), nå fra Fredrikstad og rosabloggerne 🤩

Der sa du det 🤣🤣

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

Endret av Christiane_W
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

Uffda. Da blir jo tidsklemma ennå verre. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

Om hva da? Egon, golf, puter fra Mille Moi? Hvordan være økonomisk? Reiser?

 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at hun var veldig fargerik og fresh i siste blogginnlegg! Ser veldig bra ut i sterke farger!

Alt det andre ( «tidsklemme», «limet», podkast, bosituasjon, løgner, konkurser, elendige skriveferdigheter) orker jeg ikke gå i dybden på lengre, det er bare rinse and repeat og hakk i plata...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

En pod?! What the f...!!! 😳

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om your mind as...

Gleder meg til å høre podden faktisk. Håper ikke det bare blir pipestemme, talefeil og tulle russisk.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

👀🙄😂🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

Å kjære vene. Med den stemmen så kan det bli litt mye tror jeg. Da må hun lære seg å kontrollere stemmenivået litt først iallefall. 
Hørte gjennom ganske mange snapper, og ikke før jeg helt til sist kom til hennes snap så våknet mannen min og bare «hva faen var det» 🙈

Men jeg skjønner ikke helt hva slags temaer de har å komme med

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, Wenda skrev:

Å kjære vene. Med den stemmen så kan det bli litt mye tror jeg. Da må hun lære seg å kontrollere stemmenivået litt først iallefall. 
Hørte gjennom ganske mange snapper, og ikke før jeg helt til sist kom til hennes snap så våknet mannen min og bare «hva faen var det» 🙈

Men jeg skjønner ikke helt hva slags temaer de har å komme med

Haha 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, CMarie skrev:

Om hva da? Egon, golf, puter fra Mille Moi? Hvordan være økonomisk? Reiser?

 

Om kvinneguiden 😱😜

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Christiane_W skrev:

Camilla og Kim skal starte podcast i følge nyeste blogginnlegg. Det kan jo bli «interessant»...

Det var bare det som manglet...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, CMarie skrev:

Om hva da? Egon, golf, puter fra Mille Moi? Hvordan være økonomisk? Reiser?

 

Det blir nok snakk om alt av møbler og inventar som "flytter inn" og "kabler" 😎

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Wenda skrev:

Å kjære vene. Med den stemmen så kan det bli litt mye tror jeg. Da må hun lære seg å kontrollere stemmenivået litt først iallefall. 
Hørte gjennom ganske mange snapper, og ikke før jeg helt til sist kom til hennes snap så våknet mannen min og bare «hva faen var det» 🙈

Men jeg skjønner ikke helt hva slags temaer de har å komme med

Hehe, minner meg om da jeg så på en episode av Unge Mødre der Camilla fikk mye skjermtid og mannen min rømte inn på kontoret sitt da han ikke orka å høre på "det gnålet".🙉

Ut fra det hun skriver i blogginnlegget virker det ikke helt som de har en konkret plan for innholdet. Hun skriver dette: 

Sitat

Dere styrer liksom litt av innholdet, for vi tenkte å svare på spørsmålene som kommer inn fra nettopp dere – helt uten filter! Vi vil ikke bruke tid på mobbe-spørsmål, men relevante spørsmål med måte – så jeg har sagt det…

Hun oppfordrer folk til å sende inn spørsmål på mail eller PM på Insta eller FB.

En podcast der Camilla og Kim svarer på spørsmål fra folk på tviler jeg på at blir noen stor suksess - og jeg tviler på at spørsmålene kommer til å rase inn. Dette renner nok også ut i sanden, som så mange andre planer hun har lansert.

Endret av Christiane_W
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...