Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, neiognei skrev:

Nå har de holdt seg i samme område hele tiden da, så dette blir litt usaklig. 

Om de fortsatt bor i dette område så kommer den eldste jenta og den minste til å gå på ulike skoler. Det er forskjellige skole kretser og dette er en av  skolene i sentrum ved tog stasjonen. Så da blir det mye kjøring for det er ganske langt unna hverandre syns nå jeg. Glad ungene mine går på samme skole og kan gå på gangsti 5 min før det ringer inn!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, neiognei skrev:

Særskrivingsfeil, mener du? Orddelingsfeil er noe annet. :)

Gull ungen, rå lekre, barne hage feks og mange andre rare måter å dele ord på. Eller ikke dele ord idag, igår, imorgen.....

Endret av Nussepus
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Mme Blavatsky Takk for fin oppsummering. Jeg spurte henne på IG en gang om hvorfor hun lovte å vise så mange veiledninger, og at det var uheldig å love, men aldri gjennomføre. Svaret var at hun hadde fått så mye hets og så mange var ute etter å ta henne, så både hun og oppdragsgiverne mente det var best å la være. Hun har dog vist to «oppdrag», et barneværelset og et kjøkken hos sin venninne (tidligere?) Sabrina. Hun blokkerte meg på IG, antakelig pga «hets» eller ubehagelige spørsmål/påpekninger 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, CMarie skrev:

@Mme Blavatsky Takk for fin oppsummering. Jeg spurte henne på IG en gang om hvorfor hun lovte å vise så mange veiledninger, og at det var uheldig å love, men aldri gjennomføre. Svaret var at hun hadde fått så mye hets og så mange var ute etter å ta henne, så både hun og oppdragsgiverne mente det var best å la være. Hun har dog vist to «oppdrag», et barneværelset og et kjøkken hos sin venninne (tidligere?) Sabrina. Hun blokkerte meg på IG, antakelig pga «hets» eller ubehagelige spørsmål/påpekninger 

Signerer.

Hun viste vel også frem gjesterommet til foreldrene etter å ha fikset det mener jeg å huske.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mme Blavatsky skrev:

Villa Paprika har tilbudt interiørveiledninger gjennom bloggen i mange år. Lenge var prisen 500,- pr. rom, men så ble den for et år eller to siden skrudd opp til 2500,- for et rom, 4700,- for to, og så opp til full bolig på 150 kvm for 9000,- (eks. mva) . Dette er, såvidt jeg vet, omtrent samme prisnivå som anerkjente aktører som Slettvold og andre som tilbyr slik veiledning har lagt seg på.

Bloggen har mange ganger lovet leserne at de skal få se bilder fra hjem som Camilla har jobbet med, men såvidt jeg vet har det likevel aldri hendt. Jeg stusser litt på akkurat det siden hun har tilbudt denne interiørtjenesten i årevis. Er det ikke én eneste kunde som har sagt seg villig til å vise frem resultatet? 

I dag kikket jeg innom siden for interiørveiledning igjen, og ble gledelig overrasket da jeg så ny tekst: «Eksempel på tidligere jobb? Sjekk her» og så en link. Dessverre oppdaget jeg at linken kun førte til et tidligere blogginnlegg der Camilla viste før- og etterbilder av oppussingen av rekkehuset hun tidligere bodde i. Hvorfor kaller hun dette en tidligere jobb? Har hun ikke ett eneste eksempel på en gjennomført interiørveiledning?

https://villapaprikablogg.no/interiorveiledning/

Er jo ganske så merkelig å velge et bilde der du står i joggebukse og singlet som du ser bh’n gjennom, som hovedbilde på en firmaside. Hun har jo mange fine bilder av seg selv opp i gjennom. Hun er jo ofte fotogen, og har sansen for klær når hun ikke har joggebukse og gjennomsiktige «bestefarstrøyer» på seg. (Som det ikke er noe galt å gå og slenge i) 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mme Blavatsky skrev:

I dag kikket jeg innom siden for interiørveiledning igjen, og ble gledelig overrasket da jeg så ny tekst: «Eksempel på tidligere jobb? Sjekk her» og så en link. Dessverre oppdaget jeg at linken kun førte til et tidligere blogginnlegg der Camilla viste før- og etterbilder av oppussingen av rekkehuset hun tidligere bodde i. Hvorfor kaller hun dette en tidligere jobb? Har hun ikke ett eneste eksempel på en gjennomført interiørveiledning?

https://villapaprikablogg.no/interiorveiledning/

Ekspempel, ikke eksempel. Rett skal være rett :ler:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For rundt et år siden ble det også hevdet at hun hadde rundt 60 slike veiledninger i måneden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1205194-villa-paprika-og-lord-gekko-as-blogg-og-forretningsdrift/page/184/

Da lurer jeg på:

1) Hvor de fornøyde kundene er?

og

2) Hvor alle pengene har gått?

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mme Blavatsky skrev:

For rundt et år siden ble det også hevdet at hun hadde rundt 60 slike veiledninger i måneden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1205194-villa-paprika-og-lord-gekko-as-blogg-og-forretningsdrift/page/184/

Da lurer jeg på:

1) Hvor de fornøyde kundene er?

og

2) Hvor alle pengene har gått?

Med en sånn inntekt burde hun ikke vært redd for å kjøpe ny bolig før den andre var solgt. Hun burde jo klare å betjene et ganske så stort huslån uten problem. Det har kosta mer i møbelbytter enn det hadde kostet å betjene to huslån i noen måneder i verste fall. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mme Blavatsky skrev:

For rundt et år siden ble det også hevdet at hun hadde rundt 60 slike veiledninger i måneden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1205194-villa-paprika-og-lord-gekko-as-blogg-og-forretningsdrift/page/184/

Da lurer jeg på:

1) Hvor de fornøyde kundene er?

og

2) Hvor alle pengene har gått?

Når man først skal lyve så er det et poeng at man lyver om noe som er troverdig. 60 veiledninger i måneden er langt i fra troverdig. Hvem skulle liksom disse kundene være? Og hvorfor får hun ikke cred i sosiale medier av kunder? Hadde hun sagt fem eller ti, så kunne man hvert fall lurt litt. 60 blir det sammen som 0 for meg. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mme Blavatsky skrev:

For rundt et år siden ble det også hevdet at hun hadde rundt 60 slike veiledninger i måneden. 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1205194-villa-paprika-og-lord-gekko-as-blogg-og-forretningsdrift/page/184/

Da lurer jeg på:

1) Hvor de fornøyde kundene er?

og

2) Hvor alle pengene har gått?

Sier som hun over her. Løgn blir lett å spotte når man lyver såpass hardt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, CMarie skrev:

Vi har fått svaret på hva VP livnærer seg av. Hun er selvstendignæringsudrivende! 

Ref siste blogginnlegg 

Er det sant? 🤪

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, CMarie skrev:

Vi har fått svaret på hva VP livnærer seg av. Hun er selvstendignæringsudrivende! 

Ref siste blogginnlegg 

😂😂😂

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Konabakmannen skrev:

Siden de skal på tur med pilotfrue, kanskje de er med i neste sesong av bloggerne? 

Pilotfrue skal vel ikke være med i Bloggerne mer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Konabakmannen skrev:

Siden de skal på tur med pilotfrue, kanskje de er med i neste sesong av bloggerne? 

Synes ikke de har noe på bloggerne å gjøre.  Vern de eldste i denne barneflokken sier jeg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trua skrev:

Synes ikke de har noe på bloggerne å gjøre.  Vern de eldste i denne barneflokken sier jeg

De er jo ikke med i Bloggerne (heldigvis). Pilotfrue er ute neste sesong, og hvem som er med er jo allerede avslørt. 

https://www.tv2.no/a/10852641/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jobbermedbarn skrev:

De er jo ikke med i Bloggerne (heldigvis). Pilotfrue er ute neste sesong, og hvem som er med er jo allerede avslørt. 

https://www.tv2.no/a/10852641/

Fullt klar over det😊. Bare håper tv2 har fingrene fra fatet for Evt senere produksjoner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...