FruRosa Skrevet 23. januar 2022 #10401 Del Skrevet 23. januar 2022 Mamak skrev (19 minutter siden): Har hun vært der og «stylet» igjen da? Tror du ikke CØ hadde blitt invitert for å gjøre mer styling, om de ble superfornøyd med stylingen? Jeg syns ikke den stylingen passet huset. Det er nettopp det jeg også tenker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 23. januar 2022 #10402 Del Skrevet 23. januar 2022 FruRosa skrev (10 minutter siden): Det er nettopp det jeg også tenker. Hadde de elsket hennes styling og det i nettbutikken hennes. Da hadde vi nok sett mer av det på både pilotparet sin bruker og på CØ sin konto. Gjorde ikke hun den @stylingen» rett etter oppstarten av ministjerner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 23. januar 2022 #10403 Del Skrevet 23. januar 2022 (endret) Mamak skrev (2 minutter siden): Hadde de elsket hennes styling og det i nettbutikken hennes. Da hadde vi nok sett mer av det på både pilotparet sin bruker og på CØ sin konto. Gjorde ikke hun den @stylingen» rett etter oppstarten av ministjerner? Jo, det var vel en måneds tid før julen 2020. Ministjerner ble startet tidligere den høsten. Endret 23. januar 2022 av FruRosa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 23. januar 2022 #10404 Del Skrevet 23. januar 2022 FruRosa skrev (3 minutter siden): Jo, det var vel en måneds tid før julen 2020. Ministjerner ble startet tidligere den høsten. Jeg mener å huske at jeg syns det ble i overkant mye puter og lysestaker/telysholdere 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. januar 2022 #10405 Del Skrevet 23. januar 2022 Mamak skrev (11 minutter siden): Jeg mener å huske at jeg syns det ble i overkant mye puter og lysestaker/telysholdere 😅 Det er vel normalen det, putehelvete og maks overload av lys og annet jalle-opplegg 😜 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 23. januar 2022 #10406 Del Skrevet 23. januar 2022 Ka du byr? Det må brenne under føttene hennes nå? Flere ganger om dagen, legges det ut om alt hun kan gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 23. januar 2022 #10407 Del Skrevet 23. januar 2022 Mamak skrev (7 minutter siden): Ka du byr? Det må brenne under føttene hennes nå? Flere ganger om dagen, legges det ut om alt hun kan gjøre.. Desperasjonen er til å ta og føle på, men håper ingen går på det der 😛 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 23. januar 2022 #10408 Del Skrevet 23. januar 2022 «Setter sammen farge, maling, fremgang og tips.» Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig å skrive så mye rare setninger. Skal hun lykkes med markedsføringen er nr.1 at den er forståelig Ville vært veldig redd for kvaliteten på det som selges, når kvalteten på markedsføringen er helt ræva. Ok, sikkert vanskelig når man knapt har fullført grunnskole, MEN da burde man hatt noen til å kvalitetssikre for seg. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonjemor74 Skrevet 24. januar 2022 #10409 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Mamak skrev (3 timer siden): Jeg mener å huske at jeg syns det ble i overkant mye puter og lysestaker/telysholdere 😅 "Stylingen" var bare et enormt hav av puter og store lysfat med tjuetalls lys i diverse høyder + litt vaser/dill på bordet. Det var ikke hverken endring av møbler eller farger etc -kun Camilla sitt stuestæsj i stua til pilotparet. Dette forsvant ut like fort som Camilla. Selv pilotparet forsto nok at 28 stearinlys på et lavt stuebord hverken er pent, bra for luftkvalitet eller smart med små barn i huset (egentlig livsfarlig). Stylingen passet definitivt ikke inn i huset til pilotparret som har en helt annen type bolig med store, luftige rom, store vindusflater og mye "luft" mellom møblering. Det ble vel tatt noen nærbilder av "stylingen" på bordet og sofaen uten kontekst ifht selve rommet og utgangspunktet. Kunne like gjerne vært et opplegg for å ta bilder til nettbutikk. Det kunne ihvertfall IKKE kalles interiør-styling/veiledning. Og det er det som provoserer. Camilla selger tjenster uten kompetanse. Det har vi sett gjentatte ganger på alt hun selv dokumenterer. Det er utdatert, overfyllt og likt som for 10 år siden. En stylist må ha breddekompetanse på mye -ikke bare tenne lys og klaske på puter. Men tipper folk som skal ha interiørveiledning velger folk med utdanning, kompetanse og referanser -og som kan vise til andre oppdrag. Eneste Camilla tilbyr er jo et kaos av puter/lys i eget hjem, utdatert stil og en haug med barnebilder.. Er vel derfor hun nå tilbyr vasking i tillegg. Er vel ikke akkurat kø av oppdrag på gang. (og som andre skriver; renhold er også et eget fag. Særlige krav stilles til flyttevask ifht rens av sluk, vifter, ovner etc. Litt mer komplekst en "fredagsvasken"..) Endret 24. januar 2022 av Tonjemor74 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 24. januar 2022 #10410 Del Skrevet 24. januar 2022 Mamak skrev (6 timer siden): Ka du byr? Det må brenne under føttene hennes nå? Flere ganger om dagen, legges det ut om alt hun kan gjøre.. Fremgang? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 24. januar 2022 Forfatter #10411 Del Skrevet 24. januar 2022 Mamak skrev (7 timer siden): Ka du byr? Det må brenne under føttene hennes nå? Flere ganger om dagen, legges det ut om alt hun kan gjøre.. Det var dette med markedsføring... DETTE er ikke et selgende innlegg Paprika, det bør du forstå. Et blury bilde av en halv krukke med en kvast i markedsfører ikke at du er god på verken fargevalg eller maling. Det du gjør, må du gjøre skikkelig! Og det krever HARDT ARBEID. Du går fra den ene fiaskoen til den neste fordi du ikke klarer å ta innover deg at dette å drive forretning, det kan du faktisk ikke. Akkurat det har du bevist. Peiling på fargevalg har du, men tips til maling eller tapetsering ville jeg ikke hatt fra deg. Fordi du har vist over år at det kan du ikke, du slurver. Og det finnes et hav av gode tips til fargevalg på nettet, i interiørprogram og ikke minst i malingbutikken. Men først av alt: du får ikke oppussingskunder av et blury bilde som ikke har noe med budskapet ditt å gjøre… 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 24. januar 2022 #10412 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg setter sammen farger, fremgang , maling og tips. Hva er å sette sammen fremgang og maling? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 24. januar 2022 #10413 Del Skrevet 24. januar 2022 Nussepus skrev (1 time siden): Jeg setter sammen farger, fremgang , maling og tips. Hva er å sette sammen fremgang og maling? Ja det var det da😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LudaLi Skrevet 24. januar 2022 #10414 Del Skrevet 24. januar 2022 Orly skrev (4 timer siden): Fremgang? Aner virkelig ikke hva hun skal frem til… Men lett å forstå at hun trenger jobb😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. januar 2022 #10415 Del Skrevet 24. januar 2022 Mamak skrev (10 minutter siden): Aner virkelig ikke hva hun skal frem til… Men lett å forstå at hun trenger jobb😆 Det er nok at hun kan veilede om fremgangsmåte når det gjelder oppussing 🤔, men ikke godt å si 😅. Forøvrig er hun langt ifra noen fagperson når det gjelder maling og tapeter. Jeg har friskt i minne den flotte tapeten hun satte opp i den leiligheten hun leide. Rapportene stemte ikke, overhodet, men det var ikke så farlig... Og jeg har aldri sett så mye slurvete malerarbeid som det hun har utført og lagt ut bilder av opp igjennom årene. Hun er det siste mennesket jeg ville søkt råd hos, langt mindre betalt for de rådene. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tistelblad Skrevet 24. januar 2022 #10416 Del Skrevet 24. januar 2022 Jeg har lurt litt på en ting. Hva om man ønsker interiørhjelp eller styling til et eller annet, men sier at det man ønsker er sterke farger og en moderne og luftig stil? Misliker beige, grått og hvitt, men elsker rødt og turkis. Hva gjør hun da? Takker hun nei til oppdraget eller gjør hun så godt hun kan? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babord1 Skrevet 24. januar 2022 #10417 Del Skrevet 24. januar 2022 Tistelblad skrev (6 timer siden): Jeg har lurt litt på en ting. Hva om man ønsker interiørhjelp eller styling til et eller annet, men sier at det man ønsker er sterke farger og en moderne og luftig stil? Misliker beige, grått og hvitt, men elsker rødt og turkis. Hva gjør hun da? Takker hun nei til oppdraget eller gjør hun så godt hun kan? Hadde ikke vært lurest for disse å velge en interiørkonsulent med tilsvarende cv som de ønsker? Så kan de med VP sin stil velge henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. januar 2022 #10418 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Babord1 skrev (27 minutter siden): Hadde ikke vært lurest for disse å velge en interiørkonsulent med tilsvarende cv som de ønsker? Så kan de med VP sin stil velge henne. Man skal ikke være nødt til å oppsøke en interiørkonsulent som har den stilen man selv liker. En profesjonell konsulent skal lese oppdragsgivers ønsker, behov, stil, osv og i tillegg være oppdatert på trender. C evner dessverre ikke å oppfylle noen av disse kriteriene. Endret 24. januar 2022 av Lunabelle 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariecurie Skrevet 24. januar 2022 #10419 Del Skrevet 24. januar 2022 (endret) Stargaze skrev (19 timer siden): «Setter sammen farge, maling, fremgang og tips.» Jeg forstår virkelig ikke hvordan det er mulig å skrive så mye rare setninger. Skal hun lykkes med markedsføringen er nr.1 at den er forståelig Ville vært veldig redd for kvaliteten på det som selges, når kvalteten på markedsføringen er helt ræva. Ok, sikkert vanskelig når man knapt har fullført grunnskole, MEN da burde man hatt noen til å kvalitetssikre for seg. Mulig jeg er treg, men hva menes med å sette sammen fremgang? Endret 24. januar 2022 av Mariecurie 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 24. januar 2022 #10420 Del Skrevet 24. januar 2022 Mariecurie skrev (46 minutter siden): Mulig jeg er treg, men hva menes med å sette sammen fremgang? Det er jo ikke godt å si, men mulig vi må høre med en lektor eller noe som skjønner seg på paprika-språket 😅 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg