Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Og heller tydeligvis ikke evne til å jobbe langsiktig og sikre god økomoni..

Avbildet med Moncler, parajumper ++

Merkelig at de ikke lærer. Måtte vært bedre å jobbe hardt, levere til kunder og leve relativt nøkternt til skuta var stabil. De fleste andre med så mange barn å forsørge ville gjort det.

Alle vet jo at det merkekjøret/flashingen er bygget på et ønske om å imponere, og ikke reelt i forhold til hvor de er i livet.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stargaze skrev (1 time siden):

Og heller tydeligvis ikke evne til å jobbe langsiktig og sikre god økomoni..

Avbildet med Moncler, parajumper ++

Merkelig at de ikke lærer. Måtte vært bedre å jobbe hardt, levere til kunder og leve relativt nøkternt til skuta var stabil. De fleste andre med så mange barn å forsørge ville gjort det.

Alle vet jo at det merkekjøret/flashingen er bygget på et ønske om å imponere, og ikke reelt i forhold til hvor de er i livet.

Helt enig. Kikket akkurat gjennom storyen hennes og tenkte det samme. La merke til at hun tydeligvis har svidd av rundt 20.000 på en Multi Pochette fra Louis Vuitton. Videre i storyen dukket det opp jakke fra Parajumpers og lue fra Moncler.

Jaja, de lurer ikke meg med den merkeflashinga, men jeg syns det er trist at de ikke tenker mer langsiktig. Dessverre er jeg ikke overrasket. Historien gjentar seg gang på gang.

IMG_5630.thumb.jpeg.8de870bace795cecb2df3d6554f32813.jpeg

(Screenshot fra Instastory, kan ikke linkes til.)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ufint å bruke mindreåriges soverom til å reklamere for produkter!

Ungenes rom forandres etter hva/hvem mor reklamerer for i øyeblikket. En stund var det jo bare Mille Moi, nå er det egen nettbutikk. Blir så upersonlig!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (31 minutter siden):

Helt enig. Kikket akkurat gjennom storyen hennes og tenkte det samme. La merke til at hun tydeligvis har svidd av rundt 20.000 på en Multi Pochette fra Louis Vuitton. Videre i storyen dukket det opp jakke fra Parajumpers og lue fra Moncler.

Jaja, de lurer ikke meg med den merkeflashinga, men jeg syns det er trist at de ikke tenker mer langsiktig. Dessverre er jeg ikke overrasket. Historien gjentar seg gang på gang.

IMG_5630.thumb.jpeg.8de870bace795cecb2df3d6554f32813.jpeg

(Screenshot fra Instastory, kan ikke linkes til.)

Så enig!

Dessuten selger hun jo "verdens fineste veske" i nettbutikken, så hvorfor svi av så mange penger på LV?

https://www.instagram.com/p/CIRWGdHnLXr/?igshid=1tjeigwyyim2f

Endret av FruRosa
Lagt til link
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har hun lagt ut et innlegg på IG. Det er sannsynligvis skrevet i affekt: fylt med skrivefeil, pussige vendinger, setninger uten mening og hat mot noen. Og vær obs: hun holder seg «bokstavelig talt unna troll» (jaaaavel, selv omgås jeg ofte slike). 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det var i denne tråden at noen hadde sitert en jurist eller representant fra Redd barna el. lign organisasjon som hadde uttalt seg om dette med eksponering av barn i sosiale medier. Essensen i sitatet var noe som at "Selv om det ikke er direkte i strid med hva som ansees som barnas beste, så er det ikke bra likevel". Er det noen som husker det sitatet? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tror de at all kritikk på eks Trustpilot er falske anmeldelser, da burde jobde gå inn og svare der da.

De seriøse aktørene svarer på anmeldelsene de får der.  Mye mer troverdig enn å ignorere og påstå at de er fslske...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, kvinne_anonym_123 said:

Jeg tror det var i denne tråden at noen hadde sitert en jurist eller representant fra Redd barna el. lign organisasjon som hadde uttalt seg om dette med eksponering av barn i sosiale medier. Essensen i sitatet var noe som at "Selv om det ikke er direkte i strid med hva som ansees som barnas beste, så er det ikke bra likevel". Er det noen som husker det sitatet? 

Alle handlinger som berører barn skal være til barnets beste. Det holder ikke at det ikke er til skade, det skal altså være det beste valget for barnet.

Det er fra FNs barnekonvensjon: FNs konvensjon om barnets rettigheter (Barnekonvensjonen) er en internasjonal avtale om barns rettigheter. Barnekonvensjonen er også kalt barnas egen grunnlov.

Grunnloven § 104 annet ledd sier: «Ved handlinger og avgjørelser som berører barn, skal barnets beste være et grunnleggende hensyn.»

https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/fns-barnekonvensjon/id88078/

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte faktisk noe fra nettsiden hennes for syntes de hadde fått inn noen kule ting. Og siden de reklamerer med rask levering så tenkte jeg: oi oi, vi kjører på. 
6 dager senere og intet en Mail om at varen er sendt (som det står i bekreftelsen at de skulle gjøre). Bestilte 1 ting 🙃🥲 

Endret av Char89
Skrivefeil
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruenFraHavet skrev (2 timer siden):

Og der gikk hun i furtemodus ved å gjøre profilen privat - igjen 😂

Åpen nå 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan godt forstå at Paprika og Gekko blir opprørt dersom det er slik at noen legger inn oppdiktede anmeldelser av selskapet/kundeservicen deres på trustpilot. Håper virkelig ikke at noen gjør det..

Det sagt, kan det virke som at noen legger inn falske positive anmeldelser også. Et grunnlag for å tenke det, er konkret gjenkjennbare orddelingsfeil. 

Dersom anmeldelsene som ligger inne er reelle, er det lusa på gangen og et mønster fra deres tidligere forretningsdrift som er til å kjenne igjen. Det samme er flashing av forbruk, som står i grell kontrast til konkrete dokumenterbare hendelser fra de siste årene.  

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (22 minutter siden):

Pusser de opp en leid leilighet?

Men de pusser ikke opp så mye som siste innlegg gir uttrykk for, leiligheten var nyoppusset da de leide den (sto i annonsen bl.a). Men de har lagt fliser på kjøkken over benken, og skal bytte batteri på kjøkkenet. Så de pusser opp en nyoppusset leid leilighet......

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...