Carrosen Skrevet 19. september 2019 #2101 Del Skrevet 19. september 2019 11 minutter siden, hundeeier skrev: Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“ Så da vet jeg det Ikke noe galt er en ting.. Men så de så mye bra da, undrer jeg på🤔 Sånn med tanke på kvalitet på tidligere annonser osv. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 19. september 2019 #2102 Del Skrevet 19. september 2019 Vestlia burde fått link hit som svar... er dessverre mange kunder de faktisk mister nå. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 19. september 2019 #2103 Del Skrevet 19. september 2019 De ser tydeligvis bare på antall følgere...hverken innhold eller likes 🙄 Sier en del om de på Vestlia.... 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 19. september 2019 #2104 Del Skrevet 19. september 2019 10 minutter siden, Moongirl skrev: De ser tydeligvis bare på antall følgere...hverken innhold eller likes 🙄 Sier en del om de på Vestlia.... Vestlia er vel ikke kjent for å være særlig seriøse så jeg forventer ikke mer av de. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 19. september 2019 #2105 Del Skrevet 19. september 2019 3 timer siden, hundeeier skrev: Husker dere min venninne som skrev Mail til vestlia hotell? I dag fikk hun svar fra de. Svaret var som følger: «” vi beklager at dere ikke er enige med oss om bruk av bloggeren. Vi kan dessverre ikke tilfredsstille alle kundegrupper og når vi kikket på bloggen så ser vi ikke noe galt. Mvh....“ Så da vet jeg det Når man bare leser bloggen, ikke aner noe om historikk og ikke følger med her inne så kan man nok lett la seg lure av fasaden. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 19. september 2019 #2106 Del Skrevet 19. september 2019 Kanskje Vestlia «fyller opp» med diverse bloggere i lavsesong eller når de har lavt belegg? Det er bedre å ha gratisgjester enn ingen gjester, også får de litt reklame også, sikkert ikke så nøye hvor og hvordan den reklamen er. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. september 2019 #2107 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Vestlia har også brukt CBE til å reklamere, hun hadde med barna sine og brukte de i reklame innlegget, så man kan vel ikke forvente noe fra de. Hvis jeg ikke husker feil så gjelder vel det ABD også. Endret 19. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. september 2019 #2108 Del Skrevet 19. september 2019 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 19. september 2019 #2109 Del Skrevet 19. september 2019 8 minutter siden, Irja skrev: 🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CMarie Skrevet 19. september 2019 Populært innlegg #2110 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Ja VisitAalborg, det de bør gjøre i Aalborg er å skjerme barna sine og ikke selge de som billig reklame til dere. Endret 19. september 2019 av CMarie Skrivefeil 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 19. september 2019 #2111 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) 18 minutter siden, Irja skrev: Masse brun og gul transfett-mat i Danmark da, billig øl også. Masse buffetrestauranter og Egon-aktige spisesteder. "Paprikagjengen" vil nok finne seg godt til rette. Endret 19. september 2019 av Flisespikker 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 19. september 2019 #2112 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Haha er det dem som skal reise med danskebåten???? (Stena line har lagt ut teaser om det) Endret 19. september 2019 av marthes 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 19. september 2019 #2113 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) Og noen tror at det er «stolthet»? Ingen tvil om hva som gir mest likes og engasjement. Endret 19. september 2019 av lillesnøfnugg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 19. september 2019 #2114 Del Skrevet 19. september 2019 De to parene virker veldig forskjellige. Blir rene Charterfeber med Storfamilien fra Buskerud (aiiriish kåffiii), nå fra Fredrikstad og rosabloggerne 🤩 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 19. september 2019 #2115 Del Skrevet 19. september 2019 Hvem trenger vel turer «verden rundt» (som det ble reklamert for under svangerskap nr tre) når man kan få sponset en tur med danskebåten? Og attpåtil reise sammen med noen som bor i Asker? Livet må kjennes komplett på alle måter. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 19. september 2019 #2116 Del Skrevet 19. september 2019 Ja det blir nok en perfect match. De er jo omtrent på samme sted i livet. Eier av hus i tosifra millionklassen , splitter ny fet båt etc etc. Et barn... fem barn... sier bare god tur! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CMarie Skrevet 19. september 2019 Populært innlegg #2117 Del Skrevet 19. september 2019 1 minutt siden, Konabakmannen skrev: Ja det blir nok en perfect match. De er jo omtrent på samme sted i livet. Eier av hus i tosifra millionklassen , splitter ny fet båt etc etc. Et barn... fem barn... sier bare god tur! Ulrik og Kim, kan ikke vente 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissAlba Skrevet 19. september 2019 #2118 Del Skrevet 19. september 2019 3 minutter siden, CMarie skrev: Ulrik og Kim, kan ikke vente Ulrik er jo Kims store forbilde 🙈 Han prøver jo å fremstå som «storkar» med pique-skjorter, golf og vannkjemmet hår. Liksom-upper-class. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 19. september 2019 #2119 Del Skrevet 19. september 2019 8 minutter siden, MissAlba skrev: Ulrik er jo Kims store forbilde 🙈 Han prøver jo å fremstå som «storkar» med pique-skjorter, golf og vannkjemmet hår. Liksom-upper-class. Tipper det ikke er gjensidig 🤭 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøya5 Skrevet 19. september 2019 #2120 Del Skrevet 19. september 2019 (endret) På 18.9.2019 den 13.58, Klink skrev: Jeg syns alle burde skånes for spekulasjoner og latterliggjøring over tid. Skrive om bloggeren kan man gjøre uten små stikk og holde seg saklig uten å spekulere og være hånlig og ekle. Jeg er enig. Samtidig er det for ille at privatlivet til mindreåringe stadig vises null respekt fra bloggeiere. Argumentet i sitatet over mister kraft med det i mente. Dette med det moralsk forkastelige ved eksponering av mindreårige tror jeg kanskje jeg har nevnt før? Endret 19. september 2019 av Frøya5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg