Poyse Skrevet 17. september 2019 #2041 Del Skrevet 17. september 2019 I dag er jobben og mate fugler, sånn som vi andre gjør på fritiden med ungene våre 🙈 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marleah Skrevet 17. september 2019 Populært innlegg #2042 Del Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Poyse skrev: I dag er jobben og mate fugler, sånn som vi andre gjør på fritiden med ungene våre 🙈 😂😂 prøver kanskje å få endene til å møtes😜 77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 17. september 2019 #2043 Del Skrevet 17. september 2019 7 minutter siden, Marleah skrev: 😂😂 prøver kanskje å få endene til å møtes😜 😂😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poyse Skrevet 17. september 2019 #2044 Del Skrevet 17. september 2019 11 minutter siden, Marleah skrev: 😂😂 prøver kanskje å få endene til å møtes😜 😂😂😂😂😂😂😂😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 17. september 2019 #2045 Del Skrevet 17. september 2019 2 timer siden, BLOMSTERKVAST skrev: Åå er det ikke .? Når hun selv skriver om det på bloggen/ jobben. Hun skriver om det på bloggen, men å bastant påstå at hun ikke fikk til ammingen med noen av barna har ikke brukeren belegg for å si. Ikke er det relevant kritikk heller. Relevant kritikk er derimot å sette søkelys på hennes bruk av barna i reklameinnlegg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 17. september 2019 Forfatter #2046 Del Skrevet 17. september 2019 9 timer siden, Klink skrev: Enig i det meste, men du måtte ødelegge med jeg er ikke noe ammepoliti, men... Spiller da ingen rolle hvor mye permisjon ho har. Var ikke det jeg mente. Amming er et sårt tema for mange mødre, og jeg er kritisk til «ammepoliti» som mener man skal amme for enhver pris. I dette tilfellet brukes det imidlertid i kommersiell reklame, der NAN promoteres som en lettvint løsning. Der reagerer jeg på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2047 Del Skrevet 17. september 2019 15 minutter siden, Friluftsdame skrev: Var ikke det jeg mente. Amming er et sårt tema for mange mødre, og jeg er kritisk til «ammepoliti» som mener man skal amme for enhver pris. I dette tilfellet brukes det imidlertid i kommersiell reklame, der NAN promoteres som en lettvint løsning. Der reagerer jeg på. Det er jo en lettvint løsning for de som ikke ammer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2048 Del Skrevet 17. september 2019 5 timer siden, Minipilla skrev: Jammen de dokumenterer det jo utførlig begge to så da er det jo jobb...si.... Virkelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 17. september 2019 #2049 Del Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Klink skrev: Virkelig? Ironi. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2050 Del Skrevet 17. september 2019 Akkurat nå, Minipilla skrev: Ironi. Jeg forsto det. Unødvendig bare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 17. september 2019 #2051 Del Skrevet 17. september 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt, krenkelser og avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. september 2019 #2052 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) 2 mindreårige som reklamerer for Nestlé i kveld også. Ref IG. Edit : 1 på IG og 2 på IGstory. Endret 17. september 2019 av FruRosa 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
No N Skrevet 17. september 2019 #2053 Del Skrevet 17. september 2019 23 minutter siden, FruRosa skrev: 2 mindreårige som reklamerer for Nestlé i kveld også. Ref IG. Edit : 1 på IG og 2 på IGstory. Selv om flere reagerer på der som skrives på KG, er det ikke vi som bedriver drøy eksponering.... Hva er verst mon tro? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 17. september 2019 #2054 Del Skrevet 17. september 2019 1 time siden, Klink skrev: Jeg forsto det. Unødvendig bare. Er det virkelig det? Det er jo dette som kalles både jobb og tidsklemma. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2055 Del Skrevet 17. september 2019 2 minutter siden, Minipilla skrev: Er det virkelig det? Det er jo dette som kalles både jobb og tidsklemma. Hva har dette med kritikk og gjøre? Har mer med å være ufin og gjøre. Tror jeg skal forsøke å holde meg borte fra disse fæle trådene fra nå av. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaSofa Skrevet 17. september 2019 #2056 Del Skrevet 17. september 2019 6 timer siden, Marleah skrev: 😂😂 prøver kanskje å få endene til å møtes😜 Æ kvæles😂😂😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2057 Del Skrevet 17. september 2019 6 minutter siden, RosaSofa skrev: Æ kvæles😂😂😂 Kommentaren du siterer er vel også et forsøk på Latterliggjøring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RosaSofa Skrevet 17. september 2019 #2058 Del Skrevet 17. september 2019 7 minutter siden, Klink skrev: Kommentaren du siterer er vel også et forsøk på Latterliggjøring. Flere andre som har sitert samme, hvorfor reagerer du bare på min? Ingen latterliggjøring fra min side, jeg kom innom tråden og syns bare kommentaren var morsom. Aldri kommentert her før. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 17. september 2019 #2059 Del Skrevet 17. september 2019 1 minutt siden, RosaSofa skrev: Flere andre som har sitert samme, hvorfor reagerer du bare på min? Ingen latterliggjøring fra min side, jeg kom innom tråden og syns bare kommentaren var morsom. Aldri kommentert her før. Jeg ville kommentere kommentaren du siterte og gadd ikke bla for å finne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 17. september 2019 #2060 Del Skrevet 17. september 2019 (endret) 35 minutter siden, Klink skrev: Kommentaren du siterer er vel også et forsøk på Latterliggjøring. Det er faktisk ikke det! Kom bare til å tenke på en reklame som gikk på TV tidligere👍🙂 Men det er risikoen med å legge ut noe på nett antar jeg- det er alltid noen som ønsker å tolke det som blir skrevet i verste mening...eller bli krenket på andres vegne. Endret 17. september 2019 av Marleah Endret 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg