Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

"Et par smilende fjes, en lankepus eller tottelott er ikke å dele privatlivet, og nettopp derfor ønsker vi å fortsette å holde ting som vårt hjem, bosted og vårt private liv borte fra sosiale medier." (Klippet herfra: https://www.instagram.com/p/B1e8ElVo7JU/)

En sedvanlig "kreativ" setning fra VP...🤦‍♀️ De har begge delt bilder/video fra den nye leiligheten på Snap. Hun har så langt delt fem bilder på Instagram + en del på story der også. Er det å "holde ting som hjem, bosted og vårt private liv borte fra sosiale medier"? De burde jo ikke delt noe fra leiligheten i det hele tatt om de vil holde det hjem/bosted privat...?🤷‍♀️

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Paprika har malt deg opp i et desperat hjørne..

tom for forklaringer har hun valgt å ikke dele noe om hvor de bor og livet ellers. Forståelig det, jeg vet ikke hvordan jeg skulle forklart siste flytting iallefall. 

Det snodige er imidlertid at hun fortsatt vil eksponere smilende fjes og lankepuser og tottelotter. Det Paprika, er faktisk privat. 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan den gode forklaringen på å selge leiligheten for å få mer egenkapital til å kjøpe større skal endres nå?

De betaler 15.000 i måneden for å leie noe som er for lite...noe som også var grunnen til at de solgte. De venter på foreldrene hennes hus - men det kunne jo ta flere år. De flyttet omtrent på timen rett før fødsel. Med den leien de betaler nå - må det være mer enn lånet var. Det er jo null skattelette på leie så det er ikke det smarteste valget dette. 

Jeg er faktisk helt sjokkert over hvordan de roter de to. Dåpen ble utsatt da hovedpersonen var forkjøla - men helgen ble brukt til turer på golfbanen. Og noen dager etterpå flytter de. 

Rart det der.....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså jeg ser på Tesla x nå. Og den aller billigste og dårligste x en koster rundt 600 000. Nå aner jeg ikke hvilken model de har men tipper det er en 2017-2018 75d de ligger på rundt 700000. Om de betaler den i måneden uten egenkapital på lån betaler de minst!! 8000-9000 i måneden på bare bilen. Det samme om bilvennlige leaset da gjerne opp til 10 i måneden. Det er altså enorme summer. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med mindre de har vunnet i lotto, så er det over min fatteevne at de KAN ha så mye penger mellom hendene når begge har et slaraffenliv? Og lottogevinsten kan vi kanskje avskrive med en gang? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pæddan skrev:

Med mindre de har vunnet i lotto, så er det over min fatteevne at de KAN ha så mye penger mellom hendene når begge har et slaraffenliv? Og lottogevinsten kan vi kanskje avskrive med en gang? 

Det er utenfor min fatteevne, vi er to voksne i godt betalte jobber, alikevel har vi ikke mulighet til det enorme forbruket som de to viser. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Maskopi skrev:

Det er utenfor min fatteevne, vi er to voksne i godt betalte jobber, alikevel har vi ikke mulighet til det enorme forbruket som de to viser. 

Samme her. To voksne i jobb, flere barn, betaler på huslån typ 10,000, bil 5000 og alt det andre. Men vi eier alt dette og blir vårt når vi er ferdige med banken :D Ser annonsen fremdeles ligger ute på leiesiden og nesten lyst til å spørre om den fremdeles er til leie.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desto mer hun legger ut, desto mer roter hun seg bort og vikler seg inn i et nett av løgner. 

Alle som bor for seg selv skjønner jo at man ikke selger et hus som er belånt for et par millioner for så å leie for 15.000 (!). Man får betjent et greit lån for den summen. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne flyttingen blir nok som bryllupet og hytttekjøpet - hvis det bare aldri nevnes igjen og de ikke svarer på noen spørsmål glemmer sikkert alle forklaringene de har kommet med tidligere. Litt sånn som en struts stikker hodet i sanden. 

Men jeg heier på mer privat blogg, så jeg håper hun nå klarer å gjennomføre det, samt innser at de små må skjermes som et ledd av å være privat. Og så kan det bli spennende interiør, det virker som den nye leiligheten er veldig moderne og det ser ut som paprika sin stil endrer seg i den retningen også nå. Bort med tunge store Riviera Maison ting, det kan gjøre interiørbildene hennes mer interessante for fler. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun har jo ikke blitt mer privat!

Det er mye mer enn smilende fjes, tottelotter og lankepus som har blitt eksponert etter "endringen". Jeg nevner tannfrembrudd, sykdom, utsatt dåp, reklame for Nestlé med uvitende medvirkende...

Å ikke ville svare på spørsmål ang flyttingen er jo ikke å verne om privatlivet. Det handler derimot om at dette stuntet er vanskelig (les: umulig) å (bort)forklare på en fornuftig måte.

Det er reinspikka galskap å flytte igjen nå! 4 måneder etter at de hasteflyttet rett før termin, samtidig med at LordGekko AS gikk ad undas...

De flyttet fra et rekkehus hun eide, som hun var veldig stolt av og glad for å bo i. De flyttet inn på loftet hos hennes foreldre fordi  de var "lei av å ikke ha nok plass til alle", altså for få soverom, ref. VP selv. De skulle bo "nesten gratis" for å spare penger til de etterhvert skulle overta hele huset. Selvsagt pusset de opp på loftet og handlet masse nytt, bl.a. 2 sofaer!

Og så, i etterhvert velkjent stil, sprekker boblen. De flytter ut fra loftet, vil ikke fortelle hvorfor, og selvsagt må det males og kjøpes nye møbler. Hun har fortalt om nye garderobeskap til alle sammen, og vist bilde av nye barkrakker.

På sedvanlig vis forteller Gekko verden om bredbånd (må ha) og øl på bordet, så noe er i alle fall uforandret.

Dette er bare trist å være vitne til. Er det en ting jeg aldri har følt VP har overdrevet eller bløffet om er det hvor glad hun var i rekkehuset sitt. 

Endret av FruRosa
Tastefeil fra mobil
  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist alt dette. Snakk om å ta mange dårlige og dyre valg her i livet når man har 5 barn. Det har de betalt dyrt for. I både penger og relasjoner. Og snart ryker vel bilene og....

At K ikke jobber er helt hinsides....hadde aldri orket å hatt en mann hjemme som stort sett sitter med beina på bordet og drikker øl, og spiller golf.....men, hvem vil vel ha han.....er jo masse huller i CVen og arbeidssky så det holder...og kresen er han jo tydeligvis...vil ha eget selskap og gjøre som han vil...lever i en fantasiverden....

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått med dere at Lord Gekko AS ble tvangsoppløst og er konkurs siden 10.7.? 

Hvilket selskap bruker Camilla da for bloggen og andre oppdrag? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har hun slått av muligheten til å kommentere under innlegget på IG med "forklaring" på flyttingen. Greit det, så slipper hun vanskelige og/eller kritiske spørsmål.

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 minutter siden, mentor`n skrev:

Har dere fått med dere at Lord Gekko AS ble tvangsoppløst og er konkurs siden 10.7.? 

Hvilket selskap bruker Camilla da for bloggen og andre oppdrag? 

Ja det har vi fått med oss. Det har vært diskutert over flere sider her inne.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pollen skrev:

Når folk skriver hvor dyktig hun når hun ikke har gjort noe annet enn å sette noen krukker på en benk🙄 

Omtrent samme "stylingen" hun har vist på sine mange kjøkkenbenker, inkl foreldrene sin, opp gjennom årene...

Endret av FruRosa
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Ja det har vi fått med oss. Det har vært diskutert over flere sider her inne.

Skjønner. Også ble det slettet noe.

Vil ikke gå alle sidene tilbake. Hvilket selskap bruker hun? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...