Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 time siden, Friluftsdame skrev:

I eksponeringens og kommersialiseringens tjeneste..

dåp som skulle vært denne helgen utsatt pga sykdom. Dagen tilbringes som alternativ på golfbanen - inkl den syke. 

Villa reinspikka galskap. 

🤦🏽‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, FruRosa skrev:

Der er i alle fall IKKE slutt på eksponeringen!

Bombe...... Hun gjennomfører ALDRI!! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tiara07 skrev:

Bombe...... Hun gjennomfører ALDRI!! 

Tenkte på det. Ti videoer på en time?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullfisk-hukommelse og uten ryggrad...

enhver anledning til å la være å produsere redaksjonelt innhold (krever arbeid) og heller eksponere mindreårige med nærbilder utnyttes rått.. i dag at det er et år siden en positiv graviditetstest som kobles til et eksponere bilde på hennes åpne IG-profil. Er det muulig? 

Paprika klarer åpenbart ikke å la være å leve av å selge sine mindreårige, slik hun nok en gang proklamerte for et par uker siden. Hun sprekker hver gang. 

Grøss og gru for en mor! 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når var det hun avlyste bryllupet i fjor sommer? De må jo ha bestemt seg for å utsette det før de visste hun var gravid? Men var vel bare tull og fjas det og. Tenk å ha så høye tanker om seg selv og sitt, når hun daglig dokumenterer dumskapen, og ikke minst evnen til aldri å gjennomføre en dritt, men likevel føler seg som en rik dronning. 

Lovnader om nytt innhold, konkurranser, besøk i hjem, det ble vel med venninnen sitt og så var det eventyret slutt. 

Jeg skammer meg over at vi lever i et så overfladisk samfunn at folk kan leve av det rælet hun leverer. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, marthes skrev:

De har vel nylig hatt 2 års bryllupsdag, rart det ikke ble dokumentert ;) 

Utrolig å fatte at de skrev dette i full alvorlighet og tok imot gratulasjoner!!! Vet de er drøye, men det tok virkelig kaka....😳

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Christiane_W said:

Tidligere hisset jeg meg opp over innlegg der Camilla sutrer over hvor forferdelig travel hverdagen hennes er og hvordan hun sliter med å få "kabelen" til å gå opp med fire barn som alle krever sitt. Nå ler jeg bare. Det er rett og slett latterlig dumt at hun legger ut om stakkars henne som må kjøre barna hit og dit osv. og hun driter seg jo bare loddrett ut når hun skriver sånt, for på Snap og Instastory dokumenterer jo både hun og Kim at hverdagen er langt fra travel. Det går i golf, utelunsjer og sofakos med seriemaraton. Ingenting de to legger ut indikerer at noen av dem er i en normal jobb hvor de jobber fulle dager. 

Jeg er enig i det du skriver her. Den bratt nedadgående kurven familien har hatt de siste årene appellerer bare til en følelse av medynk der de sitter på loftet hos foreldrene.

Så viser de igjen kritikkverdige forhold i sine sosiale medier, Camilla kjefter nok en gang på de få følgerne hun har igjen og sier at NU får dere ikke mer av mitt privatliv før hun rett etter pøser ut av seg de mest intime ting. Selv bloggeieren har sluttet å hevde at folk kritiserer fordi de er misunnelige på henne, for hva er det egentlig å misunne i denne situasjonen?

Selv har jeg gitt opp å vise det manglende samsvaret mellom liv og lære, for jeg ønsker ikke å legge sten til byrden. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Gjest_88 skrev:

Omg den ig video var jo bare dobbel pute klein🙈🙈🙈🙈 

Er du overraska? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep.

Sol, admin

Endret av Sol Rampelyset
Lagt til regelpunkt
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Gjest_88 skrev:

Omg den ig video var jo bare dobbel pute klein🙈🙈🙈🙈 

Hvilken film? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Jeg elsker å finne ting brukt», sitat IG. Ja, for det er jo som gjenbruksforkjemper hun er kjent. Snakk om å desperat forsøke seg på ulike innfallsvinkler! 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...