Pøbelkråka Skrevet 18. august 2019 #1341 Del Skrevet 18. august 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: I eksponeringens og kommersialiseringens tjeneste.. dåp som skulle vært denne helgen utsatt pga sykdom. Dagen tilbringes som alternativ på golfbanen - inkl den syke. Villa reinspikka galskap. 🤦🏽♀️ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. august 2019 #1342 Del Skrevet 18. august 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner til skade. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 18. august 2019 #1343 Del Skrevet 18. august 2019 Alt er som det pleier, med andre ord.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. august 2019 #1344 Del Skrevet 19. august 2019 Der er i alle fall IKKE slutt på eksponeringen! 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 19. august 2019 #1345 Del Skrevet 19. august 2019 3 minutter siden, FruRosa skrev: Der er i alle fall IKKE slutt på eksponeringen! Bombe...... Hun gjennomfører ALDRI!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 19. august 2019 #1346 Del Skrevet 19. august 2019 24 minutter siden, Tiara07 skrev: Bombe...... Hun gjennomfører ALDRI!! Tenkte på det. Ti videoer på en time? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 19. august 2019 Forfatter #1347 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) Gullfisk-hukommelse og uten ryggrad... enhver anledning til å la være å produsere redaksjonelt innhold (krever arbeid) og heller eksponere mindreårige med nærbilder utnyttes rått.. i dag at det er et år siden en positiv graviditetstest som kobles til et eksponere bilde på hennes åpne IG-profil. Er det muulig? Paprika klarer åpenbart ikke å la være å leve av å selge sine mindreårige, slik hun nok en gang proklamerte for et par uker siden. Hun sprekker hver gang. Grøss og gru for en mor! Endret 19. august 2019 av Friluftsdame 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 19. august 2019 #1348 Del Skrevet 19. august 2019 Grøss og gru.... Ingen gjennomføringsevne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 19. august 2019 #1349 Del Skrevet 19. august 2019 1 time siden, Minipilla skrev: Tenkte på det. Ti videoer på en time? Det sier ALT... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 19. august 2019 #1350 Del Skrevet 19. august 2019 Når var det hun avlyste bryllupet i fjor sommer? De må jo ha bestemt seg for å utsette det før de visste hun var gravid? Men var vel bare tull og fjas det og. Tenk å ha så høye tanker om seg selv og sitt, når hun daglig dokumenterer dumskapen, og ikke minst evnen til aldri å gjennomføre en dritt, men likevel føler seg som en rik dronning. Lovnader om nytt innhold, konkurranser, besøk i hjem, det ble vel med venninnen sitt og så var det eventyret slutt. Jeg skammer meg over at vi lever i et så overfladisk samfunn at folk kan leve av det rælet hun leverer. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 19. august 2019 #1351 Del Skrevet 19. august 2019 De har vel nylig hatt 2 års bryllupsdag, rart det ikke ble dokumentert 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 20. august 2019 #1352 Del Skrevet 20. august 2019 10 timer siden, marthes skrev: De har vel nylig hatt 2 års bryllupsdag, rart det ikke ble dokumentert Utrolig å fatte at de skrev dette i full alvorlighet og tok imot gratulasjoner!!! Vet de er drøye, men det tok virkelig kaka....😳 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Christiane_W Skrevet 20. august 2019 Populært innlegg #1353 Del Skrevet 20. august 2019 Tidligere hisset jeg meg opp over innlegg der Camilla sutrer over hvor forferdelig travel hverdagen hennes er og hvordan hun sliter med å få "kabelen" til å gå opp med fire barn som alle krever sitt. Nå ler jeg bare. Det er rett og slett latterlig dumt at hun legger ut om stakkars henne som må kjøre barna hit og dit osv. og hun driter seg jo bare loddrett ut når hun skriver sånt, for på Snap og Instastory dokumenterer jo både hun og Kim at hverdagen er langt fra travel. Det går i golf, utelunsjer og sofakos med seriemaraton. Ingenting de to legger ut indikerer at noen av dem er i en normal jobb hvor de jobber fulle dager. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mme Blavatsky Skrevet 20. august 2019 #1354 Del Skrevet 20. august 2019 4 minutter siden, Christiane_W said: Tidligere hisset jeg meg opp over innlegg der Camilla sutrer over hvor forferdelig travel hverdagen hennes er og hvordan hun sliter med å få "kabelen" til å gå opp med fire barn som alle krever sitt. Nå ler jeg bare. Det er rett og slett latterlig dumt at hun legger ut om stakkars henne som må kjøre barna hit og dit osv. og hun driter seg jo bare loddrett ut når hun skriver sånt, for på Snap og Instastory dokumenterer jo både hun og Kim at hverdagen er langt fra travel. Det går i golf, utelunsjer og sofakos med seriemaraton. Ingenting de to legger ut indikerer at noen av dem er i en normal jobb hvor de jobber fulle dager. Jeg er enig i det du skriver her. Den bratt nedadgående kurven familien har hatt de siste årene appellerer bare til en følelse av medynk der de sitter på loftet hos foreldrene. Så viser de igjen kritikkverdige forhold i sine sosiale medier, Camilla kjefter nok en gang på de få følgerne hun har igjen og sier at NU får dere ikke mer av mitt privatliv før hun rett etter pøser ut av seg de mest intime ting. Selv bloggeieren har sluttet å hevde at folk kritiserer fordi de er misunnelige på henne, for hva er det egentlig å misunne i denne situasjonen? Selv har jeg gitt opp å vise det manglende samsvaret mellom liv og lære, for jeg ønsker ikke å legge sten til byrden. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 20. august 2019 #1355 Del Skrevet 20. august 2019 Omg den ig video var jo bare dobbel pute klein🙈🙈🙈🙈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 20. august 2019 #1356 Del Skrevet 20. august 2019 53 minutter siden, Gjest_88 skrev: Omg den ig video var jo bare dobbel pute klein🙈🙈🙈🙈 Er du overraska? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest_88 Skrevet 20. august 2019 #1357 Del Skrevet 20. august 2019 2 timer siden, Pollen skrev: Er du overraska? Nei egentlig ikke men det var så kleint og så falskt 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 20. august 2019 #1358 Del Skrevet 20. august 2019 (endret) Tråden er ryddet for persondebatt og personangrep. Sol, admin Endret 20. august 2019 av Sol Rampelyset Lagt til regelpunkt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medhandapåhjarte Skrevet 20. august 2019 #1359 Del Skrevet 20. august 2019 5 timer siden, Gjest_88 skrev: Omg den ig video var jo bare dobbel pute klein🙈🙈🙈🙈 Hvilken film? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruenFraHavet Skrevet 21. august 2019 #1360 Del Skrevet 21. august 2019 «Jeg elsker å finne ting brukt», sitat IG. Ja, for det er jo som gjenbruksforkjemper hun er kjent. Snakk om å desperat forsøke seg på ulike innfallsvinkler! 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg