loffen Skrevet 22. juli 2019 #701 Del Skrevet 22. juli 2019 4 timer siden, CMarie skrev: Jeg får ikke lastet opp Imgur. Men hvis noen ser på første bildet på nest siste blogginnlegg; er det retusjert/redigert eller ikke? Nederste del av bildet Nei, hva da? Er vel skille etter sokker bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 22. juli 2019 #702 Del Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, lillemy02 skrev: Må si jeg r overrasket og nesten en smule bekymret at c ikke har lagt ut snap de siste tre kanskje fire dagene. Kim har snappet kontinuerlig og hun har sittet med telefonen i hånden på disse men selv ikke lagt ut noe... 🤔 Jo det har hun. Mye og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 23. juli 2019 #703 Del Skrevet 23. juli 2019 Ett lite tips, når du reklamerer for en leilighet; få med bilder av leiligheten. Vis frem det flotte området dere bor på, hvor fin leiligheten er, slik at andre også kanskje kunne tenke seg å kjøpe leilighet der (som dere?). Mulig det bare er meg, men jeg hadde ikke kontaktet noen angående kjøp av ferieleilighet, når vedkommende sitt selskap skal tvangsavvikles 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 23. juli 2019 #704 Del Skrevet 23. juli 2019 42 minutter siden, Griffin87 skrev: Ett lite tips, når du reklamerer for en leilighet; få med bilder av leiligheten. Vis frem det flotte området dere bor på, hvor fin leiligheten er, slik at andre også kanskje kunne tenke seg å kjøpe leilighet der (som dere?). Mulig det bare er meg, men jeg hadde ikke kontaktet noen angående kjøp av ferieleilighet, når vedkommende sitt selskap skal tvangsavvikles Jeg tipper hun kommer til å lage et blogginnlegg om selve leiligheten en av de nærmeste dagene og at tanken har vært at dersom hun ikke skriver noe om leiligheten er ikke de andre oppdateringene "rekalme". Altså at det er et smutthull i forhold til all merking som hun åpenbart ikke kan nok om. Både han og hun burde merket det de har delt i sosiale medier så vidt jeg kan forstå. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Wenda Skrevet 23. juli 2019 Populært innlegg #705 Del Skrevet 23. juli 2019 Kjenner jeg er glad jeg har en mann som tar en skikkelig drittjobb og er stolt av det om det er nødvendig for å bidra til hjemmet, fremfor å kjøre firmaer i konkurs på blinkesko, ulovlige sykler og annet samtidig som at han fremstiller seg selv som en meget vellykket mann som lever i luksus Så tommel opp til Villa Paprika og sulamitten for at jeg kjenner jeg bare setter enda mer pris på min mann. For #minmannkanvirkelig 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 23. juli 2019 Forfatter Populært innlegg #706 Del Skrevet 23. juli 2019 Som tidligere kommentert, ble tvangskonkursen åpnet 10.juli. Dette er offentlig tilgjengelig informasjon, som kan søkes i Brønnøysundregisteret og på proff.no. Det er åpnet tvangsavviklingsbo med bobestyrer (advokat). Dette er fakta. Det grelle er å registrere at driverne flasher et sorgløst liv kjemisk fritt for jobbing i sine SoMe-kanaler. Det er fakta. Paprika regner riktignok sine blogginnlegg som jobb. Evne og vilje til å rydde opp, dvs å oppfylle offentlige krav for AS, har over tid vært fraværende for LordGekko AS. Derfor er det etablert tvangskonkurs. Dette er offentlig kunngjort. Var det virkelig så vanskelig å få levert et skarve regnskap for 2017? Driver man et AS, er det et av kravene å levere godkjent regnskap for hvert år. Dette er den tredje konkursen for disse to (Paprika og Gekko’s virksomhet) på få år. Det er fakta. Det er og fakta at Paprika har solgt huset, og de har flyttet inn i loftsetasjen til hennes foreldre uten kjøkken og vaskerom. Det har vært presentert som del av en strategisk plan. Fiffig at det skjer på samme tid som ovennevnte. Den strategiske planen har vært formidlet flere ganger. Det er å overta foreldrenes hus til takst. Joda.. 65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Griffin87 Skrevet 23. juli 2019 #707 Del Skrevet 23. juli 2019 54 minutter siden, Friluftsdame skrev: Som tidligere kommentert, ble tvangskonkursen åpnet 10.juli. Dette er offentlig tilgjengelig informasjon, som kan søkes i Brønnøysundregisteret og på proff.no. Det er åpnet tvangsavviklingsbo med bobestyrer (advokat). Dette er fakta. Det grelle er å registrere at driverne flasher et sorgløst liv kjemisk fritt for jobbing i sine SoMe-kanaler. Det er fakta. Paprika regner riktignok sine blogginnlegg som jobb. Evne og vilje til å rydde opp, dvs å oppfylle offentlige krav for AS, har over tid vært fraværende for LordGekko AS. Derfor er det etablert tvangskonkurs. Dette er offentlig kunngjort. Var det virkelig så vanskelig å få levert et skarve regnskap for 2017? Driver man et AS, er det et av kravene å levere godkjent regnskap for hvert år. Dette er den tredje konkursen for disse to (Paprika og Gekko’s virksomhet) på få år. Det er fakta. Det er og fakta at Paprika har solgt huset, og de har flyttet inn i loftsetasjen til hennes foreldre uten kjøkken og vaskerom. Det har vært presentert som del av en strategisk plan. Fiffig at det skjer på samme tid som ovennevnte. Den strategiske planen har vært formidlet flere ganger. Det er å overta foreldrenes hus til takst. Joda.. Nå er det bare å vente i spenning på hva neste prosjekt er. .. Er det noen som har oversikt over hvor mange konkurser CØ har vært gjennom? Det har jo vært så mange firmaer opp gjennom tiden, men vet ikke hva som var gått konkurs og hva som var blitt avviklet "frivillig". CK styling, villa paprika, style by Norway.. Ja, hva mer? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 23. juli 2019 #708 Del Skrevet 23. juli 2019 Tror jeg så gekko på gekkosykkel i Fredrikstad i dag! 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 24. juli 2019 #709 Del Skrevet 24. juli 2019 22 timer siden, Frøken_ida skrev: Tror jeg så gekko på gekkosykkel i Fredrikstad i dag! 😄 Den er ikke lov å kjøre så... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 25. juli 2019 #710 Del Skrevet 25. juli 2019 Veldig spesielt å skulle kontakte Kim for mer info om denne plassen og ikke vise et eneste bilde fra leiligheten de «eier». Det eneste de viser, er bilder som hører hjemme i et privat album. Bilder som overhode ikke er interessante for andre enn de selv og nærmeste familie. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 25. juli 2019 #711 Del Skrevet 25. juli 2019 ryddemelding 3 st : omtal av barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Forum-Moderator Skrevet 25. juli 2019 #712 Del Skrevet 25. juli 2019 ryddemelding : omtal av barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 25. juli 2019 #713 Del Skrevet 25. juli 2019 14 timer siden, kahaki skrev: Den er ikke lov å kjøre så... Men det ble fortsatt gjort.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 25. juli 2019 #714 Del Skrevet 25. juli 2019 Ny tur? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konabakmannen Skrevet 25. juli 2019 #715 Del Skrevet 25. juli 2019 Hvis de blir bedt om å kontakte Kim, hvorfor er ikke alt merket REKLAME på hans SoME. De prøver å snike seg unna alt. Hvorfor ikke bare gjøre ting riktig? Og for en helt vanlig person som meg, så er det helt ufattelig at de reiser til Mallorca, når de og foreldrene EIER leilighet i Spania og Bulgaria. Familiens ferieparadis som hun har beskrevet det som. Fatter ikke at hun bare klarer å ture på. Hadde vært flau. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 25. juli 2019 #716 Del Skrevet 25. juli 2019 (endret) Mallorca neste....gurimalla. De har reist mer det siste halvåret enn vi har gjort tilsammen de siste 4 åra. Priviligerte vil jeg si!! Men mulig vi hadde hatt råd til det vi og, hvis vi bodde gratis hos mamma og pappa. Ja, vi hadde sannsynligvis hatt det. Og ferie året rundt, jesus for et latmannsliv. Endret 25. juli 2019 av Clara80 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DianaV Skrevet 25. juli 2019 #717 Del Skrevet 25. juli 2019 For en merkelig måte å leve på. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 25. juli 2019 Populært innlegg #718 Del Skrevet 25. juli 2019 Man kan: 1. Jobbe på ærlig vis og tjene sine egne penger. Bo i egen bolig (evt leid) og reise på sommerferie med familien. Kanskje en helgetur innimellom. 2. Kjøre flere firma konkurs, selge hus og flytte hjem til mamma og pappa med mann og flere barn. Spise ute flere ganger i uken, reise til stadighet og tjene noen slanter på å selge barna sin barndom til høystbydene. Jeg vet hva jeg ville og har valgt. 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 25. juli 2019 #719 Del Skrevet 25. juli 2019 Rimer ikke helt med å spare til huset akkurat. Sa jo selv på snap at de hadde vært helt gale på tur... Hull i lommene der tydeligvis. At de ikke bruker muligheten til å spare opp en solid egenandel i stedet for å brenne alle pengene på reiser. Merkelig prioritering når man har 5 barn å huse. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Populært innlegg #720 Del Skrevet 25. juli 2019 Paprika skal begynne å leve sunt igjen. Og ønsker tips. Vel Paprika, det er ikke så mange måneder siden du skrev at det var nettopp økonomisk og sunn mat DU skulle dele oppskrifter og innkjøp av på bloggen din. Ja altså, det var like før du proklamerte at dere skulle selge huset. Og solgte alle de nye møblene som kom i hus måneden før. Den gang du fortalte om hvor sinnsykt uøkonomisk du hadde levd fram til nå hva matinnkjøp/spise ute gjaldt. Herfra skulle det bli andre boller! Har ikke sett snurten av den nye retningen på bloggen. Der gikk rett over i rå eksponering og utespising. Hjemmelagde hvitløksbaguetter lagde du i går, sier du? Etter bildet å dømme, har du til nød lagt hvitløkssmør inn i en halvstekt en og så stekt den. Det er ikke hjemmelagd, you see. Aldri hatt det så bra som nå. Det er jo gledelig. Men er du langt inne i ammetåka? Tror jeg ville slitt med en slik uttalelse kombinert med offentlige kunngjøringer om tvangsavvikling/konkurs i Breg, avis osv. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg