Orly Skrevet 20. juli 2019 #641 Del Skrevet 20. juli 2019 15 timer siden, Tiara07 skrev: Pleier de å ta slike hensyn? 🤔 Vel det kunne jo begynt mrd det men så kom kritikken å nå er vi tilbake igjen med bilder av andre..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 20. juli 2019 #642 Del Skrevet 20. juli 2019 47 minutter siden, neiognei skrev: Ja, de var på Daftø. En campingplass rett over grensa. En ganske barnevennlig plass med tivoli og greier. Anbefales om man har små/middelsstore barn. Det er ikke Harry på Daftø, bare å se på prisene der 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 20. juli 2019 #643 Del Skrevet 20. juli 2019 2 timer siden, FruRosa skrev: Ikke bare sitter hun med nesa i tlf, hun virker totalt oppslukt av den. Samme avhengighet som rus det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrosen Skrevet 20. juli 2019 #644 Del Skrevet 20. juli 2019 Solkrem😱😞 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLily Skrevet 20. juli 2019 #645 Del Skrevet 20. juli 2019 Hele dette sirkuset er bare trist! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. juli 2019 #646 Del Skrevet 20. juli 2019 (endret) slettet (Ingen vits da det var en kommentar til et innlegg som er slettet) Endret 21. juli 2019 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 21. juli 2019 #647 Del Skrevet 21. juli 2019 Hvor ser dere alt dette?hva er snapnavnet til K? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 21. juli 2019 #648 Del Skrevet 21. juli 2019 Nevermind jeg fant ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 21. juli 2019 #649 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Må man følge han på Snap for å se storyen? Trenger ikke det hos C, men jeg får ikke opp hans uten å måtte legge ham til? Endret 21. juli 2019 av Flisespikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 21. juli 2019 #650 Del Skrevet 21. juli 2019 I nyeste innlegget skriver hun at hun har reist MYE, men hun har vært på (stort set) samme plassen hver gang da🙄 Dagene går så fort da, i kjent Paprika-stil. Klart de gjør det når hun bare sitter og glor i mobilen. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 21. juli 2019 #651 Del Skrevet 21. juli 2019 6 minutter siden, Pollen skrev: I nyeste innlegget skriver hun at hun har reist MYE, men hun har vært på (stort set) samme plassen hver gang da🙄 Dagene går så fort da, i kjent Paprika-stil. Klart de gjør det når hun bare sitter og glor i mobilen. Jo, hun har reist MYE. Både Hellas og Spania. Og da hun var gammel nok til å reise alene dro hun enda mer til Spania. 😛 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 21. juli 2019 #652 Del Skrevet 21. juli 2019 46 minutter siden, Flisespikker skrev: Jo, hun har reist MYE. Både Hellas og Spania. Og da hun var gammel nok til å reise alene dro hun enda mer til Spania. 😛 😂 spørs hvordan man ser på det. Antall turer til og fra leilighet i Spania eller turer til forskjellige land og kulturer? Fra mitt ståsted går ikke antall turer til og fra samme sted i Spania under kategorien reist mye, all den tid bloggeren gir skinn av å være veldig bereist 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 21. juli 2019 #653 Del Skrevet 21. juli 2019 1 time siden, Flisespikker skrev: Jo, hun har reist MYE. Både Hellas og Spania. Og da hun var gammel nok til å reise alene dro hun enda mer til Spania. 😛 Da hun var gammel nok til å reise alene ,var hun gift og hadde 2 barn . Har ikke sett noe på bloggen om reising da . 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valiente Skrevet 21. juli 2019 #654 Del Skrevet 21. juli 2019 «Reist mye» I dette begrepet legger jeg det til å ha reist mange forskjellige steder, opplevd forskjellige kulturer og besøkt steder/land man ikke har vært i før. Om ikke kan jo alle si at man har «reist mye», til å fra hytta feks hundre ganger PR år... Alt i paprika verden er jo så grandiost og flott, men så er de egentlig bare sånn som hvermannsen flest, bare med fler flopper og konkurser, pluss salg og overeksponering av eget kjøtt og blod. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 21. juli 2019 #655 Del Skrevet 21. juli 2019 3 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Å fy søren så brent ,VP er . På bryst og de lårene .Selger de ikke solkrem i Bulgaria Hun skriver hun har vært mye i Bulgaria ,er ikke dette den 3 turen da? Og forstår ikke at de ikke er flere uker der når de begge er uten jobb? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Friluftsdame Skrevet 21. juli 2019 Forfatter Populært innlegg #656 Del Skrevet 21. juli 2019 Om jeg hadde drevet selskapet som selger leiligheter i Bulgaria, ville jeg gremmet meg over «reklameinnlegget» til Paprika. Men så flott at du og Gekko blir behandlet som grever, da. Dersom du har forelsket deg i landet, hvorfor viser du da ikke bilder fra dette landet? Solsikker og vinmarker. Hvor er de?Hvorfor viser du ikke disse? Jeg danner meg ikke noe inntrykk av Bulgaria som land av det slurvete innlegget ditt, med vanvittig mye skrivefeil - som vanlig. Du viser stort sett lekeplasser, solsenger, strand og basseng, mat og drinker. Hvorfor mener du noen skal ha lyst til å kjøpe seg leilighet i Bulgaria basert på innlegget? At prisene på solsenger, mat, drinker og taxi er lavere enn i Spania? Joho!! Du skriver at noen steder der folk bor, er det tilbake til 70-tallet. Pga finanskrisen har de ikke fått «freshet opp». Paprika: det er fordi det er høy arbeidsledighet, og folk trekker enten til byene for jobb eller de flytter ut av landet (landet har en negativ befolkningsvekst). Du skriver at det er perfekt for «jakt-folk» om vinteren. Nydelig kombinasjon det der,; du retter deg mot målgruppen som drives av billige drinker og mat - og kobler til målgruppen som reiser på villsvinjakt?? Du forteller ingenting om klimaet året rundt. Bevisst det kanskje? I motsetning til Spania/Torrevieja som du liker å sammenligne med, så er 6 av årets 12mnd ganske kjølige i Bulgaria/Varna. Lettvint slurveaebeid, som vanlig. Hvem i huleste heiteste tenker du er målgruppen du retter deg mot? 52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 21. juli 2019 #657 Del Skrevet 21. juli 2019 26 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Hun skriver hun har vært mye i Bulgaria ,er ikke dette den 3 turen da? Og forstår ikke at de ikke er flere uker der når de begge er uten jobb? Det koster jo penger å være mange uker på ferie da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 21. juli 2019 #658 Del Skrevet 21. juli 2019 24 minutter siden, Hyachint31 skrev: Det koster jo penger å være mange uker på ferie da. Ikke når man "eier" leiligheten man bor i, og mat og drikke er mye billigere enn hjemme. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 21. juli 2019 #659 Del Skrevet 21. juli 2019 10 timer siden, loffen skrev: Tror Camilla er hun i rød bikini altså. Ikke søsteren. Det er det da ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 21. juli 2019 #660 Del Skrevet 21. juli 2019 1 time siden, Friluftsdame skrev: Om jeg hadde drevet selskapet som selger leiligheter i Bulgaria, ville jeg gremmet meg over «reklameinnlegget» til Paprika. Men så flott at du og Gekko blir behandlet som grever, da. Dersom du har forelsket deg i landet, hvorfor viser du da ikke bilder fra dette landet? Solsikker og vinmarker. Hvor er de?Hvorfor viser du ikke disse? Jeg danner meg ikke noe inntrykk av Bulgaria som land av det slurvete innlegget ditt, med vanvittig mye skrivefeil - som vanlig. Du viser stort sett lekeplasser, solsenger, strand og basseng, mat og drinker. Hvorfor mener du noen skal ha lyst til å kjøpe seg leilighet i Bulgaria basert på innlegget? At prisene på solsenger, mat, drinker og taxi er lavere enn i Spania? Joho!! Du skriver at noen steder der folk bor, er det tilbake til 70-tallet. Pga finanskrisen har de ikke fått «freshet opp». Paprika: det er fordi det er høy arbeidsledighet, og folk trekker enten til byene for jobb eller de flytter ut av landet (landet har en negativ befolkningsvekst). Du skriver at det er perfekt for «jakt-folk» om vinteren. Nydelig kombinasjon det der,; du retter deg mot målgruppen som drives av billige drinker og mat - og kobler til målgruppen som reiser på villsvinjakt?? Du forteller ingenting om klimaet året rundt. Bevisst det kanskje? I motsetning til Spania/Torrevieja som du liker å sammenligne med, så er 6 av årets 12mnd ganske kjølige i Bulgaria/Varna. Lettvint slurveaebeid, som vanlig. Hvem i huleste heiteste tenker du er målgruppen du retter deg mot? Ikke glem krigen, de har ikke fått bygget opp landet sitt igjen etter krigen... 😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg