Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det var en gang jeg var ute å drakk, vi sitter i en båt langs en brygge da det kommer en kjempe deilig fyr gående, får se meg og bare «her er jeg» 

vi snakket litt, men jeg ble fort med han hjem. Jeg er egentlig ikke typen til å ha sex med gutter jeg vet bare skal bruke meg, men han fikk meg til å synes at det var helt okei ! 

Vi dro hjem til han, og hard knulla hele natta, etter hvert kom kompisen hans hjem og la seg på sofaen.

vi hadde noen pauser i løpet av natten hvor vi satt oss helt nakene i stua og så på MMA kamp og små rota litt mens kompisen lå å sov. I løpet av natten måtte jeg tisse, jeg setter meg på doen og der kommer han med ståen sin å kjører den inn i munnen min, jeg ser opp og han filmer. Hadde jeg ikke vært så inn i det hadde jeg reagert men det fikk meg bare til å føle meg helt vill. 

Dagen etter så våknet vi, kleine og jævlige.

jeg finner ikke trusen min, og vi leter ( mistenker at han tok den) 

så kjører han og kompisen meg hjem, mens jeg sitter så utpult, og herja uten truse i baksetet... 

herregud, veldig sexy da ikke så sexy å tenke på nå 🤦🏼‍♀️

Anonymkode: a768f...67b

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mista jomfrudommen til en jeg ikke kjente (møtte han et par timer før vi hadde sex). Ville bare få det unnagjort, og han hadde ikke noe i mot å "bistå". Gikk helt fint, men han var på størrelse med et balltre så jeg følte meg herpa i dagesvis. 😅 Siden har jeg faktisk ikke hatt one night stands.

Anonymkode: 4ba16...640

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.6.2019 den 11.30, Arwen Undómiel skrev:

Selvfølgelig! I dem alle. Kanskje jeg sitter å venter på deg:) må bare finne en tid.

Kjør på!👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg var en del yngre var jeg ganske løs. Likte oppmersomheten. Det verste var nok å ha meg med en hel kameratgjeng. Først ble jeg med en fyr hjem fra byen og lå med han. Senere ble jeg med en venninne på fest til det som viste seg å være han og kompisene. Jeg lå aldri med han igjen. Venninna drev på med en av kompisene hans. 

Senere på kvelden så ble jeg tatt i doggy oppetter dodøra av en annen kompis. Og nien timer ridde jeg en tredje kompis på sofaen mens de andre hadde lagt seg. Noen måneder senere ble det slutt med venninna og kompisen til han første. Så prøvde han seg på meg og jeg ble med han hjem fra byen. Siden ble det flere fyllaligg med han. Venninna mi ble rasende. Senere lå jeg med en femte kompis og tok visst jomfrudommen hans. Så i alt 5 stk av en kompisgjeng lå jeg med 🙈. Glad de tidene er forbi.

Anonymkode: 0e1b3...2b6

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Ser ut som du sliter mer med diverse enn alle "horene" i denne tråden...Hvem takker deg på dødsleiet for alle gangen du har droppet å leve bare for å følge egne oppdiktede samfunnsnormer?

Anonymkode: 21d07...ef0

Disse oppdiktede samfunnsnormene har sine grunner, som f.eks. kjønnssykdommer og barn med en uhåndterlig mengde fedre.

Men, vi lever i en moderne teknologisk verden, og kondomer hjelper mot nesten alt. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, I Grosny skrev:

Disse oppdiktede samfunnsnormene har sine grunner, som f.eks. kjønnssykdommer og barn med en uhåndterlig mengde fedre.

Men, vi lever i en moderne teknologisk verden, og kondomer hjelper mot nesten alt. 

De fleste forstår (unntatt tenårings barna) at ikke halvparten av røverhistoriene er sanne. Men i slike tråder så er det jo viktig å komme med noe sensasjonelt moralsk og nedbrytende for at leserne skal grøsse og synes at det er spennende, pirrende og opphissende å lese.  Det er viktig å få folk til å reagere. Husk at det er en stor belønning i seg selv. 

Anonymkode: b84b2...706

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hundrevis av timer med knull er jeg ikke i tvil på noen av disse historiene... Det er vel heller at skeptikkerne som ikke har opplevd noe annet enn misjonæren, som synes mye av dette er røverhistorier og løgn.

Men der vel heller ikke noe vi skryter av, men noe som får andre til å kjenne seg igjen i. Tror nok det er derfor innleggene har fått så mye likes. Kommer nok snart ei ny "røverhistorie" fra meg, for jeg er fullpakket av nasty opplevelser🤫

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hundrevis av timer i misjonær og doggy, stort sett med samme kvinne i trygge omgivelser, men jeg har hørt og sett nok her i verden, til å tro at det meste er sant. Særlig kombinasjon kåthet og alkohol har stått for mang en god historie.  

Anonymkode: 6ca9a...5dd

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hundrevis av timer i misjonær og doggy, stort sett med samme kvinne i trygge omgivelser, men jeg har hørt og sett nok her i verden, til å tro at det meste er sant. Særlig kombinasjon kåthet og alkohol har stått for mang en god historie.  

Anonymkode: 6ca9a...5dd

Som mangeårig Buss og Taxisjåfør, Dørvakt og flere år som reisende med hotellovernatting ........   Kunne ikke være mer enig !

Anonymkode: 65d95...cb6

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som 18åring var jeg på min første festival, en som varte i hele fem dager. Første kvelden lå jeg med en "gamling" i førtiårene, og vi gjentok seansen noen ganger deretter, før vi gikk hver vår vei. Saken er at jeg hadde ingenting å vaske meg med, ikke engang våtkluter, så jeg var temmelig selvbevisst på at jeg var "besudlet" der nede. Siste kvelden lå jeg med en kompis som var med meg på turen og som var i samme alder som meg. Han insisterte på å gå ned på meg, og syntes det smakte godt. Han visste selvsagt ingenting om at noe av det han smakte på var fra en annen mann. Slem pike. 😈

Anonymkode: 32021...f3e

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fikk kjemi med ei kåtsara som ville danse i et bryllup, hun gnikket musa si hardere og hardere mot låret mitt, jo mere vi danset utover kvelden. Vi var så kåte på hverandre da, så vi gikk opp til loftsgarderoben på festlokalet for å kline. Vi hørte de andre sang og pratet. Hun løftet opp kjolen, og jeg dro ned buksekilen. Meget spesielt å høre mamma prate med tanten min, da det gikk for meg😈

Ser enda for meg den hvite blomstrete kjolen hennes mot den sommerbrune kroppen❤️

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
På 6.6.2019 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Han insisterte på å gå ned på meg, og syntes det smakte godt. Han visste selvsagt ingenting om at noe av det han smakte på var fra en annen mann. Slem pike. 😈

Haha, da er du skikkelig slem pike😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan går det med rumpehullene deres den dag i dag?

Anonymkode: 9658a...7ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mysticgirl

Oj  oj, det er mye jeg har gjort i mine yngre dager uten hemninger 😂 Har vært med på det meste men det som er mest slutty var vel da vi sugde gutta og hvem av oss venninnene som fikk de til å komme først, eller da jeg og søstra mi hadde sex med hver vår typen,mens et publikum heiet oss frem. Partnerbytte og trekant stod også på menyen. 😂

Har roet meg et par hakk nå da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, er enda litt kåt og vill. Men ingen vet det, tatt endel treff via nett. Alene, møtte via diverse chatsider osv. Ganske anonym da, i går sugde jeg 2 menn. Hver for seg såklart, fikk ikke nok av nr.1, så lagde meg en ny avtale med en annen senere på kvelden....er man kåt så er man kåt 🙂 

Liker spenningen med å møtes på denne måten, rett på sak. Ikke noe kjas og mas om ande ting...

Anonymkode: 9b6b5...0fe

• Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morsom tråd. Uinteressant å diskutere hva som er sant og ikke, det får vi aldri svar på uansett. 

Min mest slutty var en ridetur i badstua på en hytte med min daværende kjæreste mens en kompis av han så på og fire andre var i stua fullt opptatt med kortspill.

Anonymkode: 1a148...c0b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, er enda litt kåt og vill. Men ingen vet det, tatt endel treff via nett. Alene, møtte via diverse chatsider osv. Ganske anonym da, i går sugde jeg 2 menn. Hver for seg såklart, fikk ikke nok av nr.1, så lagde meg en ny avtale med en annen senere på kvelden....er man kåt så er man kåt 🙂 

Liker spenningen med å møtes på denne måten, rett på sak. Ikke noe kjas og mas om ande ting...

Anonymkode: 9b6b5...0fe

viktig å øve seg vettu

M@ster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 31.5.2019 den 14.04, museslikker69 skrev:

Ikke jeg da men venninna mi: Hun bruker å grave seg i fitta når hun er våt, drar opp skikkelig våte og seige fingre å lar meg få slikke av, noen ganger på klesbutikker og nesten bestandig når vi er på kino med lite folk, mmm deilig fittesaft, da hender det seg også at hun klemmer lemmet mitt under jakka😍

Ja ikke sant. Det er mange historier her som sikkert er ekte, og jeg har hørt og opplevd verre selv, men alle "historiene" dine er lett å gjennomskue som fake. Så sykt fake faktisk.

"Mmm deilig fittesaft" ahahahaha jomfrau 

Anonymkode: 886a4...eda

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min venninne kalte meg slut fordi jeg ble knullet på et utested av en som jobbet der rett før jeg gikk hjem til knullekompisen min

Anonymkode: 0208b...7ed

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sex på handicapdoen på et hotell med en svensk kollega under julebordet. 

Har gjort mye rart, og er bare 26. Endelig i forhold så jeg er «beskyttet» fra det gale kvinnemennesket som kommer ut når jeg har drukket for mye. Savner dog å være free and wild til tider. 

Anonymkode: a41a5...3f2

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...