Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, barbent skrev:

Huff jeg hadde sex med en totalt ukjent mann på toalettet på et utested, gikk rundt med våt truse resten av kvelden og følte meg sikkelig slutty😜

Å fydda 

.. 😃 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, bjone skrev:

Å fydda 

.. 😃 

jaaaaaa🙈🙈🙈aldri følt meg så skitten før, men han var så sexy, og så forførte han meg, før jeg visste ordet av det hadde jeg han inni meg🙈🙈

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, barbent skrev:

jaaaaaa🙈🙈🙈aldri følt meg så skitten før, men han var så sexy, og så forførte han meg, før jeg visste ordet av det hadde jeg han inni meg🙈🙈

Man lever bare en gang. Så man skal være litt "gal" 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og en venninne har slikket hverandre, ellers har jeg ikke gjort så mye "horete"🙂

  • Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, bjone skrev:

Man lever bare en gang. Så man skal være litt "gal" 

😘ja trøster meg litt med det😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strippet for 2 gutter på et nach... ikke meg å gjøre sånn

Hadde sex i resepsjonen på et hotell med typen... 😶

Ble fingret av 2 gutter på dansegulvet på et utested. Ikke samtidig da. 

Også har jeg hatt sex med 6 forskjellige gutter på 2 uker... på en party tur da

Jeg er egentlig veldig bekjeden av meg, men mister jo alle hemninger hvis jeg blir litt for full 

Anonymkode: 45051...d69

Som de fleste nordmenn. Nordmenn er egentlig et gansje sjenert og folkesky folkeslag men med alkohol innabords blir de som tøser og horebukker. Er vel derfor nordmenn er det mest drita folkeslaget😂

Anonymkode: 7302a...f6d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Blitt knullet av en mann mens kjæresten hans så på og knullet seg selv med en kjempedildo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runket og sugd en ukjent mann på en 11 timers flyreise. Han fingret meg også. Det sa bare pang. Jeg var 23. Han 40. 

Anonymkode: 634ba...00b

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa

Kan hende jeg tok en russeutfordring om å gi blowjob til en ikke-russ med en kioskvakt på tippeligakamp 16. mai. Kan hende🤫

Endret av Impressa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runket og sugd en ukjent mann på en 11 timers flyreise. Han fingret meg også. Det sa bare pang. Jeg var 23. Han 40. 

Anonymkode: 634ba...00b

Hvor i flyet sugde du han?

Jeg og kjæresten har flere ganger prøvd å få til en blowjob i setet, men det har ikke vært vellykket da vi helst vil gjøre det så lite synlig som mulig.... 

Anonymkode: e7389...d33

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Impressa
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i flyet sugde du han?

Jeg og kjæresten har flere ganger prøvd å få til en blowjob i setet, men det har ikke vært vellykket da vi helst vil gjøre det så lite synlig som mulig.... 

Anonymkode: e7389...d33

Sete langt bak i flyet, der er det størst sjanse for få folk. Mannen tar setet innerst, pledd over fanget, holder utkikk etter folk i midtgangen. Så er det bare å slippe seg løs 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg var skikkelig slut i mine yngre dager og sier ikke dette høyt 

Var 18 år og var 2 uker i Hellas. Ble sjekket opp av bartenderen på hotellet og tok ikke lang tid før vi dro opp på rommet mitt og hadde sex. Han var så god at vi hadde sex flere ganger. Jeg hadde sex med 3 andre til 🙈 brukte heldigvis kondom

Møtte en fyr på byen og vi danset sammen. Så dro vi på do og hadde sex

Hadde sex med to kamerater på en kveld. Ikke samtidig, men rett etter hverandre 

Jeg og venninna kjedet oss på fest, så vi gikk ut og hadde sex i bilen. Gutta så på oss fra kjøkkenvinduet. Vi fikk stygge blikk fra jentene da vi kom inn igjen. Lol 🙊

Hadde sex med 3 menn, men da var jeg veldig full og husker ikke mye. Kanskje like greit 

Osv. Gidder Ikke å ramse opp alle historiene. Glad de dagene over

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våknet etter ei fuktig lørdagfest med to jenter i senga, jeg hørte hun ene pustet så tungt, etterhvert hørte jeg et "trusestrikk-lyd" Au au, nå skal de kose seg, tenkte jeg. Jeg fortsatte å late som jeg sov, med mine småsnork. Kysselyder, lyden av våte fitter, senga kjentes at den beveget seg i takt med bevegelsene til dem, senga knirket engang, så ble det helt stille i 10 sekunder, så fortsatte de, alt føltes så sinnsykt pirrende. Jeg klemte snoppen hardt, og svelget flere ganger, og prøvde å kontrollere min egen pust. Jeg bet hull i puta da jeg kom. Sovet godt du da? sa ho ene jenta med et smil som ikke kan mistolkes. Jeg ble avslørt!

Hun som smilte er fremdeles en av mine beste venninner, hun er skikkelig nasty og jeg like sånne jenter❤️

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Huff, jeg var skikkelig slut i mine yngre dager og sier ikke dette høyt 

Var 18 år og var 2 uker i Hellas. Ble sjekket opp av bartenderen på hotellet og tok ikke lang tid før vi dro opp på rommet mitt og hadde sex. Han var så god at vi hadde sex flere ganger. Jeg hadde sex med 3 andre til 🙈 brukte heldigvis kondom

Møtte en fyr på byen og vi danset sammen. Så dro vi på do og hadde sex

Hadde sex med to kamerater på en kveld. Ikke samtidig, men rett etter hverandre 

Jeg og venninna kjedet oss på fest, så vi gikk ut og hadde sex i bilen. Gutta så på oss fra kjøkkenvinduet. Vi fikk stygge blikk fra jentene da vi kom inn igjen. Lol 🙊

Hadde sex med 3 menn, men da var jeg veldig full og husker ikke mye. Kanskje like greit 

Osv. Gidder Ikke å ramse opp alle historiene. Glad de dagene over

Jeg har et todelt forhold til det jeg.

Noen av opplevelsene ble for drøye sett i ettertid og særlig å tenke på helheten av alle opplevelsene kan være litt skremmende 😛 Samtidig savner jeg den bekymringsløse følelsen og den følelsen av at jeg ga noen andre enn meg selv et stikk i siden ved å være "slutty".

Jaja, kanskje man får en periode igjen som nyskilt 45-åring...hvem vet?

Anonymkode: 179da...acc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Elizabeth89 skrev:

Jeg og en venninne har slikket hverandre, ellers har jeg ikke gjort så mye "horete"🙂

Edru? Hvor gamle var dere?

Er jente, jentesex kan være magisk.

Anonymkode: 9b6b5...0fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, kanskje man får en periode igjen som nyskilt 45-åring...hvem vet?

Vi blir aldri for gamle til å væra nasty, og du er jo i din beste alder:blomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en fyr på lunsjdate, hadde sex med han før jeg hadde en date på kvelden og hadde sex med han og. 

Anonymkode: b0dee...f34

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Impressa skrev:

Sete langt bak i flyet, der er det størst sjanse for få folk. Mannen tar setet innerst, pledd over fanget, holder utkikk etter folk i midtgangen. Så er det bare å slippe seg løs 😄

Riktig. Akkurat slik gjorde vi det faktisk. Men flyvertinnene kikket litt av og til. Tror muligens de oppfattet hva som skjedde... 😅

Anonymkode: 634ba...00b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arwen Undómiel

Sittet på en bar i miniskjørt og drikke alko, for så å skuffet gå hjem, med en hyggelig samtale i minnet. Har ikke gjort det, men har planer ;)

Endret av Arwen Undómiel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...