Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

MøllersTran skrev (5 timer siden):

*snip*
 

SE har vært i Some gamet såpass lenge nå, så dette kan hun. Min mening er at denne «uønskede oppmerksomheten» må hun ta på sin egen kappe!! 

Har hun noen gang kalt det uønsket oppmerksomhet, egentlig?😅

Jeg har ikke oppfattet klager over nysgjerrighet rundt mannen, så langt. Kun forklaringer om at han ikke vil være offentlig etc.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julemarsipan skrev (30 minutter siden):

Hvordan gikk det med ultralyden ? Fikk de ikke vite kjønnet? 

Ultralyden gikk fint og hun skal avsløre kjønn i egen reel

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (9 timer siden):

For meg blir det litt barnslig. Helt forståelig at han ikke vil vises i SoMe. Å da blir det bare teit å vise han bakfra og slikt. Hun blir litt fjortis for meg.

Kan hende han skal "offentliggjøres" i bloggerne som starter opp nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (2 timer siden):

Kan hende han skal "offentliggjøres" i bloggerne som starter opp nå.

Han skal det, leste en artikkel om det igår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (10 timer siden):

Har hun noen gang kalt det uønsket oppmerksomhet, egentlig?😅

Jeg har ikke oppfattet klager over nysgjerrighet rundt mannen, så langt. Kun forklaringer om at han ikke vil være offentlig etc.

Samme tenker jeg. Hun har irritert seg over de som skriver hans fulle navn offentlig og ellers forklart hvorfor de ikke viser alt. Jeg forstår godt at de likevel viser ryggen hans osv, det er jo en fin måte å vise at han er med og en del av livet, uten å eksponere han mtp at han tydeligvis ikke ønsker det selv enda. Utrolig at det kan irritere så mange her inne at hun ikke gjør det slik DE vil.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (På 1.10.2022 den 13.27):

Det er din mening, jeg (og mange andre med meg) har en annen mening. Blant annet logopeder som jobber med barn for å korrigere feil uttale av bokstaver og ordlyder. Og takk og lov for det, for å si sjole, sjino, sjøttdeg osv, eller den kebabnorsken blant norske ungdommer, i hovedsak på Østlandet, fordumme det norske språket. 

Og nei; voksne mennesker som sier sj der det skal være kj klarer jeg ikke ta seriøst. Ser for meg aktor med norsk som morsmål i en straffesak som spør et vitne «husker du hvilken farge på sjolen siktede hadde på seg»…….bare nei. Det blir for dumt. 

Så ja; kj-lyden bør man fortsette å lære inn fra barna er små. De gjorde det da jeg gikk på barneskolen, da mine barn gikk på barneskolen, og de gjør det heldigvis fortsatt. Den linken viser jo nettopp dette; at hvis barn ikke blir korrigert og lærer seg riktig ordlyd så vil flere og flere si sj. Og det kommer an på hva man lærer barna. Jeg er tante til flere småttser på ulike plasser på Østlandet, og ingen av de sier «Sjole» Selv yngste på 4 klarer kj-lyden. 

Helt enig med deg! Voksne mennesker som ikke klarer å si kj-lyd klarer jeg ikke ta seriøst. Og ja, det virker fordummende. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (2 timer siden):

Helt enig med deg! Voksne mennesker som ikke klarer å si kj-lyd klarer jeg ikke ta seriøst. Og ja, det virker fordummende. 

Når såpass mange over såpass lang tid har den samme (i mine øyne) talefeilen, så regnes den ikke som en talefeil lengre,men som normalt. Jeg så en reportasje om dette på nrk en gang og ble helt sjokka. Jeg dumpa en fyr en gang fordi han sa schino og ikke kino. Orka ikke..

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må liksom influencere fortelle om alt i livet sitt? Kan ikke noe være litt hemmelig?

 

Bilde tatt fra nettavisen

IMG_20221003_133637.jpg

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Hvorfor må liksom influencere fortelle om alt i livet sitt? Kan ikke noe være litt hemmelig?

 

Bilde tatt fra nettavisen

IMG_20221003_133637.jpg

Men er det mulig??!!! Hun driter seg jo bare ut, på flere måter! Stakkars familie sier jeg. 

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (3 minutter siden):

Men er det mulig??!!! Hun driter seg jo bare ut, på flere måter! Stakkars familie sier jeg. 

Og fniser på snap over analkulene som "tilfeldigvis" låg fremme når hun fikk servicefolk i hus. Den damen blir bare mer og mer uspiselig. 

Tenker hun overhode på at dette ligger ett google søk unna når barna blir eldre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julemarsipan skrev (21 timer siden):

Hvordan gikk det med ultralyden ? Fikk de ikke vite kjønnet? 

Alt var vell bra, men hun skulle plutselig gjøre en stor sak av å fortelle kjønnet. Sikkert samarbeid for å hente inn enda mer $$$$

Endret av supermamz
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (2 timer siden):

Og fniser på snap over analkulene som "tilfeldigvis" låg fremme når hun fikk servicefolk i hus. Den damen blir bare mer og mer uspiselig. 

Tenker hun overhode på at dette ligger ett google søk unna når barna blir eldre? 

Hun sa hun ikke skjønte hva det var🤣🤣 hun fikk de i en kalender..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Hun sa hun ikke skjønte hva det var🤣🤣 hun fikk de i en kalender..

Nei, det sa hun ikke. Hun sa det var analkuler, men ble korrigert av en følger som sa at det var sånne kuler til å trene opp bekkenbunnsmusklatur. Da sa hun at det visste hun ikke, men det var logisk og at hun hadde fått de i en kalender.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kyllingmonk skrev (34 minutter siden):

Nei, det sa hun ikke. Hun sa det var analkuler, men ble korrigert av en følger som sa at det var sånne kuler til å trene opp bekkenbunnsmusklatur. Da sa hun at det visste hun ikke, men det var logisk og at hun hadde fått de i en kalender.

Beklager så mye at du sa det på en litt annen måte enn meg.. men vi begge mente jo egentlig akkurat det samme. 

Men skjønner at du hadde behov for å korrigere meg. Ha en fin natt videre

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (29 minutter siden):

Beklager så mye at du sa det på en litt annen måte enn meg.. men vi begge mente jo egentlig akkurat det samme. 

Men skjønner at du hadde behov for å korrigere meg. Ha en fin natt videre

Det var på ingen måte ufint ment å korrigere deg 😊 Men veldig ofte her inne så spinnes det videre på slike kommentarer uten at folk faktisk har sett videoen, så rett bør være rett når man først skal kritisere noen. Her kan jeg se for meg at hun ville fått massiv kritikk for å «late» som hun ikke vet hva analkuler er for noe, men helt ærlig så trudde jeg også det var analkuler fram til den kommentaren om treningskuler kom 🤷‍♀️ Er ikke så oppdatert på kuler jeg heller tydeligvis 😅 MEN jeg er dog enig i at hele den snapseansen kunne hun spart seg for, virker ikke så plausibelt å være sååå flau over det om hun kan dingle de på snap 1 time senere til x antall tusen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (9 timer siden):

Hvorfor må liksom influencere fortelle om alt i livet sitt? Kan ikke noe være litt hemmelig?

 

Bilde tatt fra nettavisen

IMG_20221003_133637.jpg

seeeeeriøst?🙈 gi fyren litt pusterom da😨 ut fra artikkelen virker det jo som hun nærmest tvinger han til å gifte seg med henne. Hvorfor har hun så sykt hastverk og et så sinnsykt eierbehov? Dårlig stil!🥴

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har en kjæreste som ikke vil i offentligheten ,men hu deler masse private detaljer som hun aldri hadde trengt å dele, veldig spesielt spør du meg. 

  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...