elskersommer Skrevet 22. august 2022 #5141 Del Skrevet 22. august 2022 Rosa Sitron skrev (6 minutter siden): Hun må/ingen andre får ta permisjonen de første 6 ukene. (Gitt at hun er frisk) Men hun kan ta engangsstønad, da tror jeg han kan ta permisjon fra uke 7. (Siden hun skal jobbe). Men kan hun gi blaffen i å få penger fra den norske stat også jobbe som vanlig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 22. august 2022 #5142 Del Skrevet 22. august 2022 41 minutter siden, elskersommer said: Men kan hun gi blaffen i å få penger fra den norske stat også jobbe som vanlig? Ja, det kan hun vel egentlig gjøre ja. Det kan jo vi andre også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 22. august 2022 #5143 Del Skrevet 22. august 2022 elskersommer skrev (1 time siden): Jeg ser hun skriver at hun ikke skal ta ut noe permisjon når barnet blir født.. må man ikke dette? Eller er det andre regler ved egen bedrift,eller at hun ikke krever penger av NAV? Hun gjør det hun synes er best men jeg bare lurte på reglene rundt dette Mulig det er egne regler for permisjon når man driver eget firma……jeg er på usikker grunn når det gjelder dette. Men tror ikke andre influencere som har fått barn har tatt foreldrepermisjon heller. CBE sin fødselsannonse på firmaets Instagram-konto var f.eks et reklamesamarbeid med Barnas Hus (tror det var Barnas Hus, det var i allefall for en butikk-kjede for barneutstyr) Mulig Pilotfrue tok litt tid fri ifm fødsler Jeg kan forstå de; med så mange om samme bein så kan de ikke legge brakk IG/snap/blogg i flere uker. Da blir de fort «glemt» og andre klatrer forbi. Tidsfrister for reklamesamarbeid må også overholdes (det så vi jo her i sommer da ene barnet til SE ble sykt og hun ga beskjed om at hun gikk off-line i noen uker, likevel måtte hun kjøre en reklame pga tidsfestet kontrakt) Men jeg vil tro at de ikke mottar noen form for foreldrepenger fra Nav når de ikke tar ut permisjon, de kan jo kke få i både pose og sekk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. august 2022 #5144 Del Skrevet 22. august 2022 skruf skrev (26 minutter siden): Mulig det er egne regler for permisjon når man driver eget firma……jeg er på usikker grunn når det gjelder dette. Men tror ikke andre influencere som har fått barn har tatt foreldrepermisjon heller. CBE sin fødselsannonse på firmaets Instagram-konto var f.eks et reklamesamarbeid med Barnas Hus (tror det var Barnas Hus, det var i allefall for en butikk-kjede for barneutstyr) Mulig Pilotfrue tok litt tid fri ifm fødsler Jeg kan forstå de; med så mange om samme bein så kan de ikke legge brakk IG/snap/blogg i flere uker. Da blir de fort «glemt» og andre klatrer forbi. Tidsfrister for reklamesamarbeid må også overholdes (det så vi jo her i sommer da ene barnet til SE ble sykt og hun ga beskjed om at hun gikk off-line i noen uker, likevel måtte hun kjøre en reklame pga tidsfestet kontrakt) Men jeg vil tro at de ikke mottar noen form for foreldrepenger fra Nav når de ikke tar ut permisjon, de kan jo kke få i både pose og sekk Jeg har helt klart forståelse for at det ikke bare og ta lenge fri/permisjon med eget firma... Jeg fikk selv min manns pappapermisjon fordi han/vi drev butikk. Men var brått litt usikker når det gjaldt de første ukene etter fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 22. august 2022 #5145 Del Skrevet 22. august 2022 Smurfii skrev (2 timer siden): Blitt sammen med en hun har vært sammen med tidligere og som hun sier har vært drømmemannen hennes hele tiden, selv når hun var sammen med Robin. elskersommer skrev (1 time siden): Tenk at hun sier slikt.. " ja jeg har fått 2 barn med deg men du har aldri vært drømmemannen min🙄 Altså, nå må dere gi dere😂 Hun har aldri skrevet dette.. Hun skrev at han var hennes første kjærlighet, og det betyr faktisk ikke at hun ikke elsket Robin eller at han ikke var hennes drømmemann der og da🙄 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 22. august 2022 #5146 Del Skrevet 22. august 2022 Birdo skrev (2 minutter siden): Altså, nå må dere gi dere😂 Hun har aldri skrevet dette.. Hun skrev at han var hennes første kjærlighet, og det betyr faktisk ikke at hun ikke elsket Robin eller at han ikke var hennes drømmemann der og da🙄 Beklager.. teit skrevet av meg😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 22. august 2022 #5147 Del Skrevet 22. august 2022 Birdo skrev (5 minutter siden): Altså, nå må dere gi dere😂 Hun har aldri skrevet dette.. Hun skrev at han var hennes første kjærlighet, og det betyr faktisk ikke at hun ikke elsket Robin eller at han ikke var hennes drømmemann der og da🙄 Neida, skal godt gjøres å ikke elske en person du velger å få to barn med. Så at hun ikke har elsket han har vi ikke antydet at hun ikke har gjort heller. Men den teksten hun skrev på insta kan lett tolkes i den retningen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2022 #5148 Del Skrevet 22. august 2022 Rart den dårlige samvittigheten for å ikke reise med Therese til KRS ikke slo inn før hun leste om andres meninger her inne.. 23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 22. august 2022 #5149 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (17 minutter siden): Rart den dårlige samvittigheten for å ikke reise med Therese til KRS ikke slo inn før hun leste om andres meninger her inne.. Ehm.. Så hva i huleste vet vel du om hva hun har følt på før folk i det hele tatt begynte å diskutere den saken her inne? Noen i en annen tråd skrev «kom dere ned fra de jævla høye hestene dere sitter på» og det passer jaggu godt her og. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silikon123 Skrevet 22. august 2022 #5150 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (17 minutter siden): Rart den dårlige samvittigheten for å ikke reise med Therese til KRS ikke slo inn før hun leste om andres meninger her inne.. Så fordi hun ikke nevner det før nå på sosiale medier…..etter å ha blitt hengt ut her inne, så tror du automatisk at hun ikke har synes det var kjipt å ikke kunne få bli med før nå? Man må si alt høyt for at det gjelder i dine ører? Må være slitsom å være rundt deg om det er kravet. Vil tro at SE og TL har hatt en god forståelse for dette hele veien, SE har sagt utad at hun ikke kan være langt vekk/må være mye hjemme nå grunnet alt med sykehuset. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2022 #5151 Del Skrevet 22. august 2022 Anim92 skrev (12 minutter siden): Ehm.. Så hva i huleste vet vel du om hva hun har følt på før folk i det hele tatt begynte å diskutere den saken her inne? Noen i en annen tråd skrev «kom dere ned fra de jævla høye hestene dere sitter på» og det passer jaggu godt her og. Hva "i huleste" vet DU om hva hun følte/ikke følte? 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 22. august 2022 #5152 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (Akkurat nå): Hva "i huleste" vet DU om hva hun følte/ikke følte? Det er DET som er poenget mitr, vi aner ikke! Så hvorfor skal vi uttale oss noe som helst om det?😂 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2022 #5153 Del Skrevet 22. august 2022 silikon123 skrev (12 minutter siden): Man må si alt høyt for at det gjelder i dine ører? Må være slitsom å være rundt deg om det er kravet. Brukerdiskusjon er ikke lov,så dette gidder jeg ikke engang å svare på. Har rapportert da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. august 2022 #5154 Del Skrevet 22. august 2022 Smurfii skrev (52 minutter siden): Neida, skal godt gjøres å ikke elske en person du velger å få to barn med. Så at hun ikke har elsket han har vi ikke antydet at hun ikke har gjort heller. Men den teksten hun skrev på insta kan lett tolkes i den retningen. Ja det er sant. Eller Iallefall aldri kommet helt over han da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 22. august 2022 #5155 Del Skrevet 22. august 2022 Anim92 skrev (Akkurat nå): Det er DET som er poenget mitr, vi aner ikke! Så hvorfor skal vi uttale oss noe som helst om det?😂 Hva vet du om hva jeg vet eller ikke vet? Forøvrig brukerdiskusjon. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 22. august 2022 #5156 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (2 minutter siden): Hva "i huleste" vet DU om hva hun følte/ikke følte? Jeg har i grunn ikke nevnt et eneste ord om hva hun føler/ikke føler 😊 Jeg bare tenker at her er det fryktelig mange uttalelser om SE sine følelser og meninger og årsaker til valg, som ingen av oss har peiling På og ei heller bør diskutere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. august 2022 #5157 Del Skrevet 22. august 2022 Anim92 skrev (1 minutt siden): Det er DET som er poenget mitr, vi aner ikke! Så hvorfor skal vi uttale oss noe som helst om det?😂 Du minner meg så om Sara selv slik du skriver.🙈 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 22. august 2022 #5158 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (1 minutt siden): Hva vet du om hva jeg vet eller ikke vet? Forøvrig brukerdiskusjon. Hahaha, det det er en generell diskusjon om alle her som diskuterer ting de ikke vet noe om, ikke deg😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 22. august 2022 #5159 Del Skrevet 22. august 2022 J.. skrev (36 minutter siden): Rart den dårlige samvittigheten for å ikke reise med Therese til KRS ikke slo inn før hun leste om andres meninger her inne.. Er slikt med alt, hun er her inne og leser så kommer det like fort på snap/insta🙈 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 22. august 2022 #5160 Del Skrevet 22. august 2022 supermamz skrev (Akkurat nå): Du minner meg så om Sara selv slik du skriver.🙈 Hm, artig! Det er vel en grunn til at jeg har sansen for hu/blir oppgitt over mange av kommenterende her da, fordi vi er bittelitt like på noen ting?😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå