Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Tessa12 skrev (Akkurat nå):

Ser det ikke på snap, men på IG ligger det, der hun står og lager seg mat. 
Ang den boksen ser i hvert fall jeg bare at hun viser hvor den står.

Ja det har gått ut. hun skulle filme klærne sine også sto den på gulvet innpå rommet hennes. Å istede for å stoppe å filme på nytt var det bare "wops" og fortsatte å filme🤦🏽‍♀️ Den snappen om hvor den egentlig bruker å stå i dag var fordi det var så mange som var beskymret for at ungene kunne finne den siden den var på gulvet. Men var ikke no problem siden de ikke hadde lov å vær der uansett.🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PingPongRosadamm
Coleus skrev (1 time siden):

Ja? Jeg kjenner ikke igjen føtter og hender jeg ser på nettet hvis jeg møter tilfeldige barn på gata 🤓

Det er mer å ta hensyn til ift et barns privatliv en dets utseende, er poenget. Eksponering handler om så mye mer enn bare bilder av ansikt.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (2 minutter siden):

Det er mer å ta hensyn til ift et barns privatliv en dets utseende, er poenget. Eksponering handler om så mye mer enn bare bilder av ansikt.  

Helt enig her! Jeg syns generelt det og tjene penger på barna sine er feil. Det at hun bruker unnskyldningen at hun vil dele hva hun liker og vil være så heldig og gi samme rabatt som man kan finne på nettsiden som oftest selv. 10% til max 30% på ting. Blir for dumt. Er jo bare å anbefale uten å få betalt for det om hun har så lyst til det. Hun har jo nesten ikke hatt reklame som gjaldt barna nå det siste året. Er den twistshake reklamen som går om og om igjen blant henne og alle andre influensere på IG og reima en eller to gang. Da filmet hun barna, men lot ansiktene være klipt bort i videoen hun la ut.  Hun selger jo like mye barna sine da som om ansikte var med i videoen🤷‍♀️

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (26 minutter siden):

Ja det har gått ut. hun skulle filme klærne sine også sto den på gulvet innpå rommet hennes. Å istede for å stoppe å filme på nytt var det bare "wops" og fortsatte å filme🤦🏽‍♀️ Den snappen om hvor den egentlig bruker å stå i dag var fordi det var så mange som var beskymret for at ungene kunne finne den siden den var på gulvet. Men var ikke no problem siden de ikke hadde lov å vær der uansett.🙈

Aha, det har jeg ikke fått med meg, haha, og unger er ikke nysgjerrige….

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hu gravid allerede...herrefred. Aldri skjønt meg på de som går fra det ene A4-livet til det andre. Om få år så er vel dette like kjedelig også, og sånn går nå dagan.

  • Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clara80 skrev (1 time siden):

Er hu gravid allerede...herrefred. Aldri skjønt meg på de som går fra det ene A4-livet til det andre. Om få år så er vel dette like kjedelig også, og sånn går nå dagan.

Har du satt deg inn i bakgrunnshistorien til SE og ønske om barn, hvem den nye mannen hennes er etc, før du slenger sånne kommentarer eller? 

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Clara80 skrev (2 timer siden):

Er hu gravid allerede...herrefred. Aldri skjønt meg på de som går fra det ene A4-livet til det andre. Om få år så er vel dette like kjedelig også, og sånn går nå dagan.

Tenk så kjedelig verden hadde blitt om alle skulle levd etter dine mål og prinsipper slik du ønsker verden skal se ut 🥴

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid likt SE,men i det siste syns jeg d bare blir kleint og rart alt hun deler…tenk så gøy for ungene i framtia(gjelder ikke bare SE,men alle som deler alt mulig).. sluttet å følge henne både på ig og snap,og ønsker henne lykke til med alt❤️ 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at noen med felles barn og lang fartstid som samboere gjør det slutt bare pga det er kjedelig. Man er ikke nyforelsket 24/7 i mange år, og det er noe de som har holdt sammen lenge vet. Så jeg tviler på at det var årsaken til bruddet.

Men når den ene parten har et sterkt ønske om enda et barn, og den andre parten er dypt uenig i og har overhodet ikke ønske om enda et barn og ingen klarer å gi seg og avfinne seg med situasjonen som den er; der er en tungtveiende årsak til et brudd. Så lenge jeg har fulgt SE så har hun alltid snakket om ett tredje barn, mens Robin har stått steil på at to er nok. Og når man ikke klarer å komme til enighet om akkurat dette så forstår jeg at forholdet skjærer seg. 

Men nå får SE sitt tredje barn, og selv om det gikk litt kjappere enn hva de hadde tenkt så er det ett ønsket barn. Det er heller ikke med en fremmed fyr, men en hun har kjent lenge, en ungdomskjæreste. Robin har også alt på stell med ny dame og de to barna han ønsker å ha. I tillegg fungerer de fire voksne veldig godt sammen, noe som er gunstig for barna. SE har også flyttet nærmere eksen sånn at det skal være lettere ift barna, de kan gå mellom hjemmene sine som de vil når de blir eldre 

En annen ting er at selv om bruddet fremstår som ferskt for oss følgere så hadde det i realiteten vært slutt mellom de lenge da vi fikk vite det. Men de valgte å bo sammen til leiligheten til Robin var ferdigstilt til innflytting. Bare det at de valgte å bo sammen så lang tid etter bruddet vitner om to mennesker som er rause mot hverandre og som fungerer godt sammen som venner. 

  • Liker 31
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/18/2022 at 11:43 PM, Kyllingmonk said:

Ja, for ganske lenge siden :)

Er det offentlig? Lagt han henne ut på insta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (På 17.8.2022 den 21.20):

Jeg liker SE veldig godt. Hun har mye i livet sitt  hun viser frem som er inspirerende og viktig at man deler. Imponert over Careless og hva hun har fått til selv med ME. Men jeg tror ikke hun er gravid, tror hun tuller med følgerne sine. 

I alle dager. Hva er problemet ditt? Hun er jo gravid. Er du blind? 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (16 timer siden):

Helt enig her! Jeg syns generelt det og tjene penger på barna sine er feil. Det at hun bruker unnskyldningen at hun vil dele hva hun liker og vil være så heldig og gi samme rabatt som man kan finne på nettsiden som oftest selv. 10% til max 30% på ting. Blir for dumt. Er jo bare å anbefale uten å få betalt for det om hun har så lyst til det. Hun har jo nesten ikke hatt reklame som gjaldt barna nå det siste året. Er den twistshake reklamen som går om og om igjen blant henne og alle andre influensere på IG og reima en eller to gang. Da filmet hun barna, men lot ansiktene være klipt bort i videoen hun la ut.  Hun selger jo like mye barna sine da som om ansikte var med i videoen🤷‍♀️

Jeg kan heller ikkje huske sist hun hadde ett rent reklameoppdrag med kun barnetøy. Så bare reagerte at dagen etter graviditet kom frem så var det reklame på barnetøy. Men arrester meg om jeg sier feil. Jeg har større barn så derfor er ikke barnetøy noe jeg tenker over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (14 timer siden):

Har du satt deg inn i bakgrunnshistorien til SE og ønske om barn, hvem den nye mannen hennes er etc, før du slenger sånne kommentarer eller? 

Jeg tror kanskje du misforsto innlegget til @Clara80

jeg er litt enig med henne i at mange går rett fra ett forhold med barn og rett over i nytt forhold og blir gravid rimelig raskt. Hva med og bo sammen først,la barna bli kjent med ny partner før de plutselig får nytt søsken.. er jo store omveltninger for barn at mamma og pappa går fra hverandre. Ja jeg vet. SE kjente Mr.secret fra før men det gjør jo ikke barna. 

Men det er deres liv så vi har ikke noe med det.

hilsen meg som bodde med mannen min i 10 år før vi ga min stedatter ett søsken🙈

 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (51 minutter siden):

Jeg tror kanskje du misforsto innlegget til @Clara80

jeg er litt enig med henne i at mange går rett fra ett forhold med barn og rett over i nytt forhold og blir gravid rimelig raskt. Hva med og bo sammen først,la barna bli kjent med ny partner før de plutselig får nytt søsken.. er jo store omveltninger for barn at mamma og pappa går fra hverandre. Ja jeg vet. SE kjente Mr.secret fra før men det gjør jo ikke barna. 

Men det er deres liv så vi har ikke noe med det.

hilsen meg som bodde med mannen min i 10 år før vi ga min stedatter ett søsken🙈

 

Hva misforstod jeg med «gravid allerede, herrefred».? 
jeg oppfatter det som en t rimelig negativt syn på andre privatliv - noe jeg tenker sier mye om den som skriver.

Jeg blir snart mor, og gruer meg nesten til å bli kjent med nye folk på stedet jeg har flytta, foreldren i bhg osv, for her på KG viser det seg jo at folk tenker ekstremt mye mer negativt om andres liv enn jeg selv gjør. Triste greier.

Fint for dere at dere ventet 10 år om dere følte det var nødvendig. Det betyr ikke at andre trenger å vente 10, 5 eller 1 for den saks skyld?😄

Endret av Anim92
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å gidde og følge lenger. Er akkurat ferdig med småbarnsfasen og kan ikke tenke meg noe mer uinteressant enn graviditet og baby. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anim92 skrev (20 minutter siden):

Hva misforstod jeg med «gravid allerede, herrefred».? 
jeg oppfatter det som en t rimelig negativt syn på andre privatliv - noe jeg tenker sier mye om den som skriver.

Jeg blir snart mor, og gruer meg nesten til å bli kjent med nye folk på stedet jeg har flytta, foreldren i bhg osv, for her på KG viser det seg jo at folk tenker ekstremt mye mer negativt om andres liv enn jeg selv gjør. Triste greier.

Fint for dere at dere ventet 10 år om dere følte det var nødvendig. Det betyr ikke at andre trenger å vente 10, 5 eller 1 for den saks skyld?😄

Men hvorfor er du her på KG om dette er ett så stort problem for deg? At du faktisk gruer deg til og bli mor pga det som står her inne. Da hadde jeg faktisk slettet kontoen min ganske fort om jeg hadde hatt det slik.

Jeg har alltid heiet på SE fordi hun ikke eksponerer barna sine, at hun faktisk har fått til det hun har gjort. Tjener gode penger og betaler skatt fremfor og være ufør. At hun orker det. 

Men ikke opphold deg her inne om dette ødelegger gleden av og bli mor. Det er d ikke verdt

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor er du her på KG om dette er ett så stort problem for deg? At du faktisk gruer deg til og bli mor pga det som står her inne. Da hadde jeg faktisk slettet kontoen min ganske fort om jeg hadde hatt det slik.

Jeg har alltid heiet på SE fordi hun ikke eksponerer barna sine, at hun faktisk har fått til det hun har gjort. Tjener gode penger og betaler skatt fremfor og være ufør. At hun orker det. 

Men ikke opphold deg her inne om dette ødelegger gleden av og bli mor. Det er d ikke verdt

Altså apropos å misforstå Innlegg, som du mente jeg gjorde tidligere. 
Les en gang til, jeg har aldri sagt jeg gruer meg til å bli mor🤣

Har vett nok til å avfølge både på insta eller ligge unna tråder på KG om det gir meg en dårlig følelse.

Poenget mitt med det å nevne at jeg gruer meg til å bli kjent med nye folk (altså, ikke det å bli mor) er at jeg er (kanskje jeg er for naiv?) skuffet over hvor kritiske og dømmende folk er til andre sitt liv generelt.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvor mange ganger i løpet av et døgn hun klarer å si at hun er gravid, jeg. Det går jo på repeat? 😳 

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Jeg kan heller ikkje huske sist hun hadde ett rent reklameoppdrag med kun barnetøy. Så bare reagerte at dagen etter graviditet kom frem så var det reklame på barnetøy. Men arrester meg om jeg sier feil. Jeg har større barn så derfor er ikke barnetøy noe jeg tenker over.

Er veldig lenge siden. Har kunn vært reima tror jeg. Men tror det var i vinter engang eller kanskje i fjor høst. Så ja hun har jo sagt hun har kuttet det, men nå når hun er gravid igjen så kommer samarbeidene. Hørtes ut som hun hadde tenkt å ha samarbeid på alt fra vogn til klær for å kunne tipse de som er i samme situasjon og gi rabatt tel dem🙈 Så kommer nok mye mer reklame framover om hun ikke ombestemmer seg. Skjønner at jobben hennes er slik, men syns ikke barna burde bli brukt slik. Vil hun tipse om noe så kan hun jo gjøre det gratis som veldig mange andre også jør også heller tjene penger på noe annet enn barneutstyr,klær osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

Er veldig lenge siden. Har kunn vært reima tror jeg. Men tror det var i vinter engang eller kanskje i fjor høst. Så ja hun har jo sagt hun har kuttet det, men nå når hun er gravid igjen så kommer samarbeidene. Hørtes ut som hun hadde tenkt å ha samarbeid på alt fra vogn til klær for å kunne tipse de som er i samme situasjon og gi rabatt tel dem🙈 Så kommer nok mye mer reklame framover om hun ikke ombestemmer seg. Skjønner at jobben hennes er slik, men syns ikke barna burde bli brukt slik. Vil hun tipse om noe så kan hun jo gjøre det gratis som veldig mange andre også jør også heller tjene penger på noe annet enn barneutstyr,klær osv.

Er enig.. blir nok mye reklame på barnetøy, vogner,sikkerhetsutstyr bil osv osv 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...