Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fiin skrev (7 timer siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å rakke ned på valgene hun tar. Hvorfor kan man ikke bare glede seg på hennes vegne? Jeg er helt sikker på at hun gjør det som hun mener er det beste for seg og sin familie. Og det som er det beste for SE er ikke nødvendigvis det som er det beste for andre, f.eks hvor raskt man introduserer barna for ny kjæreste, eller hvor raskt man blir gravid inn i et nytt forhold.
 

Skulle ønske folk ble flinkere til å heie på andre, enn å tråkke på andre.

Jeg er enig. Jeg forstår ikke hvorfor noen på død og liv skal tråkke på andre. Unnskyldningen om at de har valgt og være offentlige personer er ingen grunn til å rakk ned og tråkke på andre. 

Hun gjør det som er best for seg og sin familie ❤️ 

Jeg ønsker henne hell og lykke og gleder meg på hennes vegne ❤️ 

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lija skrev (1 time siden):

Så koselig med baby, den har vært etterlengtet😊 

Men jeg har akkurat «avfulgt» (om det kan kalles det) Sara nå etter å ha fulgt henne noen år.. både på snap og insta.. hvorfor? 
Fordi jeg ikke er interessert i veien videre.. ikke i reklame om graviditet og baby. Det appellerer ikke til meg, jeg er ferdig med det. Jeg har ikke behov for å høre om gravidplager, hvilken vogn som er den beste, få rabattkoder på gravidklær eller å få vite hvor den neste babyen skal sove.
Og det går helt fint, det er supert for mange andre!

Jeg forslår at alle dere andre som hennes innhold heller ikke appellerer til, gjør det samme😊 I stedet for å spre drit: dropp henne, finn noen andre å følge.. Noen som gir dere et positivt innslag i hverdagen, ikke irritasjon.🙂 

(Regner med det kommer noen «ok» her nå😂

Peace out, og lykke til, Sara😊 

Helt enig med deg, jeg gjør det samme som deg, slutter å følge 😊. Lykke til Videre til Sara 😊

Endret av Venke 87
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (4 timer siden):

Om pasientene dine hadde snakket slik til deg som noen av hennes følgere gjør så tror jeg du også hadde reagert...

Ja altså har flere pasienter som kommer med sitt hver eneste dag. Men står ikke å bjeffer tilbake uansett hvor lyst man har. Voksne, gamle mennesker kan ha så utrol

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viki6 skrev (7 timer siden):

Hun må da få glede seg over graviditeten selv om hun har et sykt barn! Alt er ikke bare bra eller bare dårlig i livet. Mener du det hadde vært bedre om hun tenkte på det som er trist 24/7? Det ville jo ha vært forferdelig, og et psykdomstegn. Livet går opp og ned for de fleste, og det må man takle på best mulig måte.

 

Hva feiler barnet hennes?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (9 minutter siden):

Hva feiler barnet hennes?

.. og hvordan vet dere at det er barnet hennes det er noe med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (28 minutter siden):

Ja altså har flere pasienter som kommer med sitt hver eneste dag. Men står ikke å bjeffer tilbake uansett hvor lyst man har. Voksne, gamle mennesker kan ha så utrol

Spørs jo litt hva man jobber med. Så klart om de er demente eller ikke friske så er det jo noe annet. Men jobber man på en arbeidsplass med oppegående, friske folk så finnes det jo grenser hva man skal ta i mot fra kunder og kollegaer. Hadde jeg blitt tilsnakket slik på jobb som Sara blir så hadde de fått så ørene flagret tilbake med beskjed om å aldri komme igjen 😄 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vondt av Sara nå. Hun unnskylder seg på storys, at de var uforsiktige og babyen er ikke planlagt.  Det er jo livets velsignelse.  Ingen grunn å unnskylde seg for oss følgerne. 

  • Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, The_marsmallowlady said:

Jeg skjønte det ganske tidlig at hun var gravid. Tekst over magen, settinger hvor hun ikke viste magen tydelig (fra full eksponering av kroppen i bikini, til tildekning av kjoler osv). Men hadde jeg nevnt det her, ville det blitt fjernet som spekulering. 

Og snakket om at hun skulle pusse opp rom om til barnerom gjorde egentlig saken ganske klar for meg.

Jeg er glad på hennes vegne. Hun virker til å være glad for å tatt denne avgjørelsen. Tipper også avgjørelsen med å gå ut med at hun hadde fått kjæreste (men de hadde allerede vært det en god stund) offentlig, var noe de ble tvunget til for å slippe spekulasjoner om hvem det var som er far. 

Begge parter har gått hver sin vei. Hennes x har ny partner, hun har ny partner. De har hatt dobbeldate til og med! Vi vet heller ingenting om hvor mye barna hennes har hatt med å gjøre med mammas nye kjæreste, verken før det ble offentliggjort og etter. 

Hva er egentlig problemet til folk? Alle kan da være "uheldig" selv etter en natt på byen. Mange har dine, mine og våre barn. Mange har sykdommer og samtidig klarer å sitte på store verdier. Forskjellen er at ikke alle snakker høyt om det, eller er offentlig. 

La nå hun få være lykkelig da. Jezubel...

Har Robin ny dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (30 minutter siden):

Fikk vondt av Sara nå. Hun unnskylder seg på storys, at de var uforsiktige og babyen er ikke planlagt.  Det er jo livets velsignelse.  Ingen grunn å unnskylde seg for oss følgerne. 

Ja hun leser sikkert mer her inne enn hun burde. Klart man vil jo lese hva som blir skrevet om seg.,.. Og det er jo ikke mye koselig lesning her inne heller. Håper hun klarer å heve seg over alle dustekommentarer på alt :)

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (4 timer siden):

Har Robin ny dame?

Jepp. Hun la ut en snap om dobbeldate med xen, ny dame og ny kjæreste. Var vel i høst en gang? Så det virker som om det er en god tone mellom de alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, The_marsmallowlady said:

Jepp. Hun la ut en snap om dobbeldate med xen, ny dame og ny kjæreste. Var vel i høst en gang? Så det virker som om det er en god tone mellom de alle. 

Tror også folk har glemt litt at det var slutt veldig lenge før de delte det med offentligheten og før han flyttet ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (På 19.8.2022 den 13.12):

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara. 

 

Poppeloppane skrev (På 19.8.2022 den 13.12):

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lija skrev (18 timer siden):

Så koselig med baby, den har vært etterlengtet😊 

Men jeg har akkurat «avfulgt» (om det kan kalles det) Sara nå etter å ha fulgt henne noen år.. både på snap og insta.. hvorfor? 
Fordi jeg ikke er interessert i veien videre.. ikke i reklame om graviditet og baby. Det appellerer ikke til meg, jeg er ferdig med det. Jeg har ikke behov for å høre om gravidplager, hvilken vogn som er den beste, få rabattkoder på gravidklær eller å få vite hvor den neste babyen skal sove.
Og det går helt fint, det er supert for mange andre!

Jeg forslår at alle dere andre som hennes innhold heller ikke appellerer til, gjør det samme😊 I stedet for å spre drit: dropp henne, finn noen andre å følge.. Noen som gir dere et positivt innslag i hverdagen, ikke irritasjon.🙂 

(Regner med det kommer noen «ok» her nå😂

Peace out, og lykke til, Sara😊 

 

Poppeloppane skrev (21 minutter siden):

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara. 

Jeg avfølger også nå. Slike 🤢 oppdateringer og masse reklame for babyprodukter er jeg ikke interessert i. Kanskje for 25 år siden. 

Hadde håpet på litt interiør og slikt med nye huset, men det ser ikke så lovende ut.

Lykke til med graviditeten SE! 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Sara.❤️ Jeg har jo likt deg som influencer fordi du skjermer barna,du tjener ikke penger med barna som reklameplakat. 

Men.. her kommer mitt litt lille men.. klarer du og være slik med nr 3? Allerede nå har det vært en ren reklame med kun klær til barna.. jeg bare håper du skjermer den nye fremover. Ikke forandre deg på dette er du snill . La barna få sin egen identitet. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (1 time siden):

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara. 

Er ett par ting jeg ikke har behov for og vite fra influencere.1: når de har sex 2 : hvilke sexleketøy de brukte 3; når de har mensen

  • Liker 24
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at hun har et behov for å ha samarbeid for Baby og barn. Altså greit hun ikke viser ansikt, men hun bruker jo fortsatt barna sine til å selge og tjene penger på de🙈 Syns det er like ille uansett .🤷‍♀️ 

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...