Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (2 minutter siden):

Hm, artig! Det er vel en grunn til at jeg har sansen for hu/blir oppgitt over mange av kommenterende her da, fordi vi er bittelitt like på noen ting?😉

Ja, du liker jo å holde deg her inne  ser jeg. Denne tråden og Therese sin går igjen. Så noe er det iallefall 😊

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (1 minutt siden):

Ja, du liker jo å holde deg her inne  ser jeg. Denne tråden og Therese sin går igjen. Så noe er det iallefall 😊

Det er vel de to influenserne pluss et par til jeg følger, som faktisk diskuteres her inne. Og jeg er sykemeldt og kjeder meg hjemme 😉 Så enkelt som det.

Så får vi la være å utvikle det her til en brukerdebatt da, som andre her er så opptatt av😆

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (3 timer siden):

Blitt sammen med en hun har vært sammen med tidligere og som hun sier har vært drømmemannen hennes hele tiden, selv når hun var sammen med Robin. 

men ser en på tidligere bilder med Robin så står det akkurat det samme om han også 🧐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, elskersommer said:

Jeg har helt klart forståelse for at det ikke bare og ta lenge fri/permisjon med eget firma... Jeg fikk selv min manns pappapermisjon fordi han/vi drev butikk. Men var brått litt usikker når det gjaldt de første ukene etter fødsel 

 

Man står fritt til å jobbe, men ingen andre får ta permisjonen for den er forbeholdt mor. Så om man jobber da mister man permisjon(I motsetning til ellers hvor man kanskje heller fordeler permisjon utover)

(Om man er syk er det andre regler som gjelder, og jeg tenker heller ikke på de 2 ukene far nå kan ta av permisjonen i forbindelse med fødsel)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sitron skrev (1 time siden):

Man står fritt til å jobbe, men ingen andre får ta permisjonen for den er forbeholdt mor. Så om man jobber da mister man permisjon(I motsetning til ellers hvor man kanskje heller fordeler permisjon utover)

(Om man er syk er det andre regler som gjelder, og jeg tenker heller ikke på de 2 ukene far nå kan ta av permisjonen i forbindelse med fødsel)

Kan jo være far vil ta litt mer enn det som er fast for far❤️ å det er bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, elskersommer said:

Kan jo være far vil ta litt mer enn det som er fast for far❤️ å det er bra.

Ja, det er jo bare fint. Jeg har bare svart på reglene jeg. Og de er i utgangspunktet at det er 3+6 låst til mor uansett om man velger permisjon eller engangsstønad. Litt usikker på engangsstønad, men med permisjon er 15 uker etter fødsel/termin låst til mor, med engangsstønad tror jeg far kan ta alt utenom 6 uker etter fødselen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (6 timer siden):

Du minner meg så om Sara selv slik du skriver.🙈 

..eller Therese L

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fusetufs skrev (38 minutter siden):

Hva heter loverboyen?

husker ikke, tror der lå på facebooken hennes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (Akkurat nå):

Jævlig gøy med all denne oppdateringen om hvor mye hun spyr. 
kjenner det blir avfølging straks 

Enig i at det begynner å bli litt mye🙈

 

Er selv gravid og forstår godt den bobla man går inn i, og at alt man tenker på er graviditet osv. Men det kan bli litt vel😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (2 minutter siden):

Jævlig gøy med all denne oppdateringen om hvor mye hun spyr. 
kjenner det blir avfølging straks 

Ja, enig. Er jo kun spying, gråting og hvor fæle vi som er her inne er osv. Det går i om dagen. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (1 time siden):

Ja, enig. Er jo kun spying, gråting og hvor fæle vi som er her inne er osv. Det går i om dagen. 

Det ser ut som hun er for ofte innom her for å finne inspirasjon hva hun kan snakke om . Føler eneste hun skriver er jo alt som blir snakket her inne , og graviditet kan ikke glemme den

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det hun mener med at hun ikke skal ha permisjon betyr at hun ikke skal søke nav om perm. De dekker jo bare inntekt opp til 6g så det ville jo vært ett enormt tap i inntekten hennes. Er jo ikke vits å søke permisjon å tape helt syke mengder i lønn når du har en jobb hvor du likevel kan gå hjemme å styre  dagene akkurat som du vil. Har hun oppdrag tar hun jo bare med kiden. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig fan av SE, men når hun klager på at det er så hverdagsstress å rekke å levere ungene til 08:30.. Altså 🤮 og ikke har hun en jobb hun skal rekke heller (med mindre det er møter så klart, men det er jo ikke hver dag). 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...