Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Poppeloppane skrev (2 timer siden):

Snakk om litt oversharing? Lurer på om den nye kjæresten synes det er kult at hun forteller 300k følgere at hun spydde etter sex igår.

Unfollow..

Lykke til med graviditeten Sara. 

Hun var sånn med exen også. Delte nok litt for mye der også om alt mulig.

Endret av supermamz
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker hu Sara Emilie, jordnær og søt personlighet. Og får en kreativitet dama har!! 👏👏

MEN jeg er ikke interessert i barne-delen, og da ble det unfollow fra meg. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😅 var litt vel mye oversharing der i dag da og i overkant hva folk har behov for å vite, men samtidig veldig hyggelig med svangerskap da og ser jo ut som hun og ex har et veldig fint samarbeid. Toppers. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (29 minutter siden):

😅 var litt vel mye oversharing der i dag da og i overkant hva folk har behov for å vite, men samtidig veldig hyggelig med svangerskap da og ser jo ut som hun og ex har et veldig fint samarbeid. Toppers. 

Og alt som er skrevet her , snakker jo hun om 😅

Aldri her hun 🤭😂

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (2 timer siden):

Jeg liker hu Sara Emilie, jordnær og søt personlighet. Og får en kreativitet dama har!! 👏👏

MEN jeg er ikke interessert i barne-delen, og da ble det unfollow fra meg. 

Hun er jo mammainfluenser? Finnes der barnløse som følger? 😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Criador skrev (21 minutter siden):

Hun er jo mammainfluenser? Finnes der barnløse som følger? 😆

Jepp! Barnløs og elsker å følge

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (29 minutter siden):

Hun er jo mammainfluenser? Finnes der barnløse som følger? 😆

Lenge siden hun var mamma influenser da. Siste året eller to har det no vært mer helt vanlig livsstil, men blir vell mamma influenser nå igjen siden hun er gravid. Så er nok mange følgere som ikke er der pga. mammadelen, men alt det annet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (4 timer siden):

Er ett par ting jeg ikke har behov for og vite fra influencere.1: når de har sex 2 : hvilke sexleketøy de brukte 3; når de har mensen

Riktig! Helt enig! Lurer på om de bruker nøtta si og vet at all personlig de deler også er tilgjengelig for: Lærere til barna. Foreldre i bhg/skole. Ansatte i barnehagen. 

Dette er enten godt gjennomtenkt (for å skape oppmerksomhet) eller sykt dårlig gjennomtenkt. Hadde personlig ikke ropt ut til "alle" at jeg hadde sex med mannen igår og spydde på han. Sykt lite sjarmerende. Når man har ansvar for barn synes jeg man bør tenke igjennom hva man publiserer. 

  • Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig for typen å møte kunder på butikken hans, som vet han hadde sex i går og at dama spydde etterpå 🙄🙈🤣

  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poppeloppane skrev (På 19.8.2022 den 19.11):

Riktig! Helt enig! Lurer på om de bruker nøtta si og vet at all personlig de deler også er tilgjengelig for: Lærere til barna. Foreldre i bhg/skole. Ansatte i barnehagen. 

Dette er enten godt gjennomtenkt (for å skape oppmerksomhet) eller sykt dårlig gjennomtenkt. Hadde personlig ikke ropt ut til "alle" at jeg hadde sex med mannen igår og spydde på han. Sykt lite sjarmerende. Når man har ansvar for barn synes jeg man bør tenke igjennom hva man publiserer

 

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lamorte skrev (2 minutter siden):

Nei daså, hun skal ikke eksponere babyens ansikt. Det var jo enda godt. 

Ja? Jeg kjenner ikke igjen føtter og hender jeg ser på nettet hvis jeg møter tilfeldige barn på gata 🤓

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supermamz skrev (5 timer siden):

Skjønner ikke at hun har et behov for å ha samarbeid for Baby og barn. Altså greit hun ikke viser ansikt, men hun bruker jo fortsatt barna sine til å selge og tjene penger på de🙈 Syns det er like ille uansett .🤷‍♀️ 

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Koselig for typen å møte kunder på butikken hans, som vet han hadde sex i går og at dama spydde etterpå 🙄🙈🤣

Hvor i alle dager delte hun dette? 🆘

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tessa12 skrev (55 minutter siden):

IG

og på snapchat tror jeg🙈 Ikke nok med det, men den sex boksen hennes hun bare plutselig gikk inn på som lå på gulvet. Var vell bare å pakke den bort og ta en ny snap istede for å stå og filme den med hånda foran.🤦🏽‍♀️ Skjønner ikke vitsen med det. Har da vell ingenting på nett å gjøre. Hun har jo allerede visst mye av det i forhold til samarbeid med kondomeriet osv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt rart at hun ikke er med å hjelper Therese som er i Kristiansand å holder på med produktene sine. Syns Therese bestandig har vært der og hjelpet Sara når hun har noe hun skulle ha gjort med produktene sine. 

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (6 minutter siden):

og på snapchat tror jeg🙈 Ikke nok med det, men den sex boksen hennes hun bare plutselig gikk inn på som lå på gulvet. Var vell bare å pakke den bort og ta en ny snap istede for å stå og filme den med hånda foran.🤦🏽‍♀️ Skjønner ikke vitsen med det. Har da vell ingenting på nett å gjøre. Hun har jo allerede visst mye av det i forhold til samarbeid med kondomeriet osv.

Ser det ikke på snap, men på IG ligger det, der hun står og lager seg mat. 
Ang den boksen ser i hvert fall jeg bare at hun viser hvor den står.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...