Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Kyllingmonk skrev (Akkurat nå):

Ah okei, da misforsto jeg :) Ser også at den turen hun ble gravid på var 3 juni, så da er kun kanskje til og med under 12 uker på vei. Spesielt. 

Ja,enig i det.. skal bli meg ett laaaaaaangt svangerskap.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyllingmonk skrev (14 minutter siden):

👏🏻 denne 👏🏻 familien 👏🏻 trenger 👏🏻 ikke 👏🏻 søvn 👏🏻 mer? Ufin måte å skrive på, om du ikke har mer kunnskap om denne sykdommen og hvor krevende den er så tenker jeg du kan Google litt før du klapper hender 👏🏻

Skal man rekke ting som tar tid 👏🏼 STÅR 👏🏼 MAN 👏🏼 TIDELIGERE 👏🏼 OPP!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (8 minutter siden):

Skal man rekke ting som tar tid 👏🏼 STÅR 👏🏼 MAN 👏🏼 TIDELIGERE 👏🏼 OPP!!!!

Får flashback fra da det var in å skrive sLiK sOm DeTtE hEr🫢

  • Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (41 minutter siden):

Hun har ingenting å snakke om lenger. Tydelig VELDIG opphengt i denne graviditeten. 

Vel. Veldig mye av det som var "innholdet" i kontoen og som hanket inn alle følgerne er jo ikke der lenger.

Jeg feks fulgte henne fordi hun laget mange gøyale innlegg sammen med Robin. gjenkjennbart innhold og også noen reklamer med han. Mye av det virket veldig igjennomført også. Det var gøy. Robin er jo ikke med på sånt lenger åpenbart. Så delte hun jo veldig mye om barna. Det sluttet hun jo med for ett år siden (og det er veldig bra!) så da mista hun mye innhold der. 
Hun ble også "viral" pga oppussing rundt om i huset uten at Robin visste om det. Så filmet hun reaksjonen hans når han kom hjem fra jobb eller tur. Og det var jo veldig gøy! Men nå bor hun jo alene. Og nytypen vil ikke være offentlig. Og det er grenser for hvor ofte man kan pusse opp også. Så da faller dèt innholdet også bort.

Mye av dette innholdet er erstattet med masete reklame for bikinier eller halvhjertet og lite troverdig reklame for tredemøller og produkter som "alle" influensere reklamerer for. 
 

Det som skjer i livet hennes nå er jo at hun har ny type. Men han kan/vil hun ikke dele. 
Ene barnet er syk. Men det kan/vil hun ikke dele. (Bra!)
Hun har kjøpt ett nytt hus, men har ikke vært hjemme siden hun kjøpte det så hun har ikke noe å dele derifra. (Den ryddevideoen hadde isåfall vart i flere timer)

Så er det graviditeten da. Den kan hun jo dele. Så blir sponsorer oppmerksomme på henne også. 
Så da blir det vel gravidmage og babysammarbeid som fyller feeden i året som kommer.
Hun har jo egentlig ikke så veldig mye mer som skjer i livet for øyeblikket som kan deles. Tipper det kommer noe mammaklær fra Careless eller noe.. 

Lykke til til alle følgerne 😅

Det føles allerede som en veldig lang graviditet.. 

Men så tenker jeg at hun er jo ikke noen man følger dersom man vil se verden og eksotiske steder, og store spennende opplevelser. 
 

Hun er jo stort sett hjemme på østlandet og er mamma og gjør ...ting. 

  • Liker 29
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (39 minutter siden):

Ja,enig i det.. skal bli meg ett laaaaaaangt svangerskap.

Om ho er 11-12 uker nå.... Ja hva skal man si... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (30 minutter siden):

Skal man rekke ting som tar tid 👏🏼 STÅR 👏🏼 MAN 👏🏼 TIDELIGERE 👏🏼 OPP!!!!

Heldigvis er ikke det forventet av hverken leger, sykehuset eller staten som har bestemt at disse støtteordningene skal finnes. I tillegg er det ingen garanti for at de skal rekke noe som helst mer eller mindre om de står opp kl 05. Det er fortsatt en ustabil sykdom, det er fortsatt lite forutsigbarhet. Det ender med at du har et barn som er mer trett, kanskje ikke klarer å spise maten du forventet, ting tuller seg mer til. Så kan man si «DA LEGGER MAN BARNA KLOKKA 18 SÅ ER DE IKKE TRØTT DA!». Da har man plutselig, pga sykdom, fratatt barnet mulighet til fritidsaktivitet. Og da kommer likestillingsloven inn. Ingen forventer at et barn skal måtte legge seg kl 18 for å stå opp klokken 05 for å få tid til stabilisering/smøring av kremer osv. Har du et barn som krever mer tid enn FORVENTET for den alderen så har du KRAV på pleiepenger/utsatt starttid på jobb. Dette er jo ikke noe jeg noe finner på og det er ikke slik at NAV sier til folk med syke barn DERE 👏🏻👏🏻 BARE 👏🏻 LEVE 👏🏻 MED 👏🏻 MINDRE 👏🏻 SØVN!

  • Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (10 minutter siden):

Om ho er 11-12 uker nå.... Ja hva skal man si... 

Så nettopp på snappen hennes at du sa at de var på privat UL i uke 12, så hun må være over hvertfall. Men umulig å si hvor mye over da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (1 minutt siden):

Heldigvis er ikke det forventet av hverken leger, sykehuset eller staten som har bestemt at disse støtteordningene skal finnes. I tillegg er det ingen garanti for at de skal rekke noe som helst mer eller mindre om de står opp kl 05. Det er fortsatt en ustabil sykdom, det er fortsatt lite forutsigbarhet. Det ender med at du har et barn som er mer trett, kanskje ikke klarer å spise maten du forventet, ting tuller seg mer til. Så kan man si «DA LEGGER MAN BARNA KLOKKA 18 SÅ ER DE IKKE TRØTT DA!». Da har man plutselig, pga sykdom, fratatt barnet mulighet til fritidsaktivitet. Og da kommer likestillingsloven inn. Ingen forventer at et barn skal måtte legge seg kl 18 for å stå opp klokken 05 for å få tid til stabilisering/smøring av kremer osv. Har du et barn som krever mer tid enn FORVENTET for den alderen så har du KRAV på pleiepenger/utsatt starttid på jobb. Dette er jo ikke noe jeg noe finner på og det er ikke slik at NAV sier til folk med syke barn DERE 👏🏻👏🏻 BARE 👏🏻 LEVE 👏🏻 MED 👏🏻 MINDRE 👏🏻 SØVN!

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sushiii skrev (1 time siden):

Men hva gjør foreldre til barn med den sykdommen, som har en vanlig "8-4"-jobb de skal rekke?? De må jo bare tilpasse seg, stå opp tidligere for å rekke skole og jobb. Er nettopp derfor jeg synes det er så teit, når man klager over tidspress, og så går man bare hjemme og filmer seg selv hele dagen. Er jo også en veldig vanlig sykdom det der. 

 

Sprite skrev (1 time siden):

Da 👏🏼 står 👏🏼 man 👏🏼 tideligere 👏🏼 opp 👏🏼 med 👏🏼 hjelp 👏🏼 av 👏🏼 vekkerklokke 

 

Sprite skrev (47 minutter siden):

Skal man rekke ting som tar tid 👏🏼 STÅR 👏🏼 MAN 👏🏼 TIDELIGERE 👏🏼 OPP!!!!

Det er ganske mange foreldre som har redusert arbeidstid eller pleiepenger pga barns kroniske sykdommer. Mange sykdommer kan man ikke styre, og sitter man der med en uforutsigbar hendelse/anfall/whatever i det man skal reise til skole/bhg, er det ikke 👏🏻 Bare 👏🏻 Å 👏🏻 Stå👏🏻 Opp👏🏻 Tidlig👏🏻🫣

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (21 minutter siden):

Om ho er 11-12 uker nå.... Ja hva skal man si... 

Glemte at man kunne sjekke fra unnfangelse. Så gitt at den datoen stemmer så vet vi jo egentlig. Nå følte jeg meg veldig oppi privatlivet hennes og kommer til å få reklamer om graviditet og baby i flere mnd framover 😂

F06EBF68-1D77-4BF1-84A1-D2DD1029DBC2.jpeg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse damene begynner å bli veldig like, og veldig kjedelige. Akkurat som om de har stagnert. Og da må man jo ha noen påfunn for clickbait. SE smelles på tjukka og tenker at det vil kjøpe henne hvertfall tid og klikk i 6mnd+ til. Jeg orker ikke se noe mer melking av dette. Så nå slutter jeg å følge dama, for dette er allerede gått fra verre til verst. Men jeg logger ikke av her, for her er det mer action oss imellom😆 

  • Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plast skrev (5 minutter siden):

Jeg synes disse damene begynner å bli veldig like, og veldig kjedelige. Akkurat som om de har stagnert. Og da må man jo ha noen påfunn for clickbait. SE smelles på tjukka og tenker at det vil kjøpe henne hvertfall tid og klikk i 6mnd+ til. Jeg orker ikke se noe mer melking av dette. Så nå slutter jeg å følge dama, for dette er allerede gått fra verre til verst. Men jeg logger ikke av her, for her er det mer action oss imellom😆 

Er som en ny frk knutsen 🙈

Endret av TanteP
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plast skrev (9 minutter siden):

Jeg synes disse damene begynner å bli veldig like, og veldig kjedelige. Akkurat som om de har stagnert. Og da må man jo ha noen påfunn for clickbait. SE smelles på tjukka og tenker at det vil kjøpe henne hvertfall tid og klikk i 6mnd+ til. Jeg orker ikke se noe mer melking av dette. Så nå slutter jeg å følge dama, for dette er allerede gått fra verre til verst. Men jeg logger ikke av her, for her er det mer action oss imellom😆 

Der sa du det!!🙌🏻🙌🏻🙌🏻 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TanteP skrev (1 time siden):

Om ho er 11-12 uker nå.... Ja hva skal man si... 

Hun er vel rundt 14 uker på vei hvis hun ble gravid i begynnelsen av juni. Man regner svangerskapsuker fra første dag i siste mens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara,du burde ta til deg ditt eget råd å slutte og oppsøke både Jodel og KG.

For ett mas om "dere vet ikke alt..".

Vel,jeg tror faktisk du er blind på hvor mye du faktisk deler,og der det mangler noe gir du fortsatt nok drypp til at man enkelt kan "conect the dots" selv,nettopp på grunn av mengden info du selv velger å dele.

Og ikke alle valg er,eller fremstår som,spesielt gjennomtenkte,uansett hvordan det måtte føles for deg akkurat nå.

Slutt å del,eller slutt å oppsøk hva andre sier om deg.

Å være influencer er definitivt feil yrke å velge hvis man skal poste 14 forsvarstaler i uka..

  • Liker 18
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

J.. skrev (5 minutter siden):

Sara,du burde ta til deg ditt eget råd å slutte og oppsøke både Jodel og KG.

For ett mas om "dere vet ikke alt..".

Vel,jeg tror faktisk du er blind på hvor mye du faktisk deler,og der det mangler noe gir du fortsatt nok drypp til at man enkelt kan "conect the dots" selv,nettopp på grunn av mengden info du selv velger å dele.

Og ikke alle valg er,eller fremstår som,spesielt gjennomtenkte,uansett hvordan det måtte føles for deg akkurat nå.

Slutt å del,eller slutt å oppsøk hva andre sier om deg.

Å være influencer er definitivt feil yrke å velge hvis man skal poste 14 forsvarstaler i uka..

Ja, kanskje heller prøve å finne tilbake til den kreative delen hun hadde før. Da var jo postene moro, man kunne kjenne seg igjen i hverdagen osv osv. Er jo bare klaging og negativ holdning 😕

Å det sier man jo ikke for å være slem, det er tilbakemelding på jobben hennes. Før var jo innholde mer gjennomtenkt og gjennomført. Nå skiller hun seg ikke ut lenger, er jo bare posering bilder i bikini, fine klær, gravid mage eller spons. 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (7 minutter siden):

Ja, kanskje heller prøve å finne tilbake til den kreative delen hun hadde før. Da var jo postene moro, man kunne kjenne seg igjen i hverdagen osv osv. Er jo bare klaging og negativ holdning 😕

Å det sier man jo ikke for å være slem, det er tilbakemelding på jobben hennes. Før var jo innholde mer gjennomtenkt og gjennomført. Nå skiller hun seg ikke ut lenger, er jo bare posering bilder i bikini, fine klær, gravid mage eller spons. 

 

Nå er det utelukkende sutring,klaging og graviditet.

Fint lite interessant eller lokkende for folk flest.

Lett tjente penger,om man selger kropp eller sjel,er aldri lett tjente penger,å det vet faktisk alle.

Endret av J..
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 minutt siden):

Ja, kanskje heller prøve å finne tilbake til den kreative delen hun hadde før. Da var jo postene moro, man kunne kjenne seg igjen i hverdagen osv osv. Er jo bare klaging og negativ holdning 😕

Å det sier man jo ikke for å være slem, det er tilbakemelding på jobben hennes. Før var jo innholde mer gjennomtenkt og gjennomført. Nå skiller hun seg ikke ut lenger, er jo bare posering bilder i bikini, fine klær, gravid mage eller spons. 

 

Hun hadde kjempebra innhold før!

De redigerte bildene hun pleide lage sammen med Robin var gull! Hun brukte åpenbart mye tid både på planlegging og redigering av bildene!

Føler reklame tok over og ødela så mye for henne. Hun er jo en forferdelig kreativ person. Og åpenbart også hardtarbeidende. 
Men spons og reklame ødela hele kontoen føler jeg. Nå er anonsene prikk lik alle andre influencere. Noen ganger virker det ikke som hun prøver en gang. At hun bare tar sammarbeide for lettjente penger. 
Jeg skjønner jo fristelsen. Men for min del ble det slik at jeg mistet interessen. 
Jeg går og drømmer om at kontoen skal gå litt tilbake til det den var før en vakker dag. Underholdende, relaterbar og feelgood. 

Nå snoker jeg bare innom en gang i blant. Snappen sluttet jeg å sjekke. Var bare syting og klaging (fra en veldig priveligert person!!) der.
Men unner henne virkelig babyen hun har ønsket seg så lenge. Særlig mtp at de har hatt en tøff sommer med mye sykehus og sånn. En opptur i det hele

  • Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gasellen skrev (2 minutter siden):

Hun hadde kjempebra innhold før!

De redigerte bildene hun pleide lage sammen med Robin var gull! Hun brukte åpenbart mye tid både på planlegging og redigering av bildene!

Føler reklame tok over og ødela så mye for henne. Hun er jo en forferdelig kreativ person. Og åpenbart også hardtarbeidende. 
Men spons og reklame ødela hele kontoen føler jeg. Nå er anonsene prikk lik alle andre influencere. Noen ganger virker det ikke som hun prøver en gang. At hun bare tar sammarbeide for lettjente penger. 
Jeg skjønner jo fristelsen. Men for min del ble det slik at jeg mistet interessen. 
Jeg går og drømmer om at kontoen skal gå litt tilbake til det den var før en vakker dag. Underholdende, relaterbar og feelgood. 

Nå snoker jeg bare innom en gang i blant. Snappen sluttet jeg å sjekke. Var bare syting og klaging (fra en veldig priveligert person!!) der.
Men unner henne virkelig babyen hun har ønsket seg så lenge. Særlig mtp at de har hatt en tøff sommer med mye sykehus og sånn. En opptur i det hele

Ja skjønner at hun må ha reklame, men er som du sier alle reklamerer for de samme tingene. Spesielt trekløveren, samme rabatten og alt, bare hver sin dag. Så er veldig kjipt ja, føler samarbeidene hun hadde før var mer ting hun hadde valgt ut selv og gledet seg til å teste eller å dele med oss. Nå et det jo treningsklær, eget merke, twistshake, mystuff og myskin! usikker på om det heter det. Men de tingene går igjen absolutt hele tiden. Er sikkert de som betaler mest da... Savner også veldig de kreative innleggen med eller uten robin. Savner litt humor og ikke at alt er så serriøst hele tiden. Er jo helt slutt på det. Hun kunne jo også snakke om diverse ting og ta opp tema, men hun tar seg jo ikke tid til å snakke med følgerne sine. Hun kunne ha to spørsmålsrunde nå, men handlet kun om graviditeten. Virkelig den som står i fokus nå, skjønner det. Men kanskje utnytte det og lage humoristiske innlegg på ting man kan kjenne seg igjen som gravid og ikke bare syte. Hun kan jo gjøre så mye ut av det istede for å bare poste magebilder. Veldig fokus på babymagen overalt.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...