Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Til alle dere som sier det er så tidlig osv, så er det viktig å huske på at kroppen hennes tåler prevansjon dårlig, så er ikke nødvendigvis slik at de har planlagt dette 😊 Mange blir også gravide mye tidligere, noen med folk de ikke kjenner, og noen møter mannen i sitt liv mens de et gravide. Alt kan ikke alltid planlegges, men noen "uhell" er veldig velkommne alikevell ❤️ La nå de kose seg med en baby, og kanskje de kommende storesøsknene faktisk gleder seg, der vet dere ingenting om 😊

• Liker 14
  • Hjerte 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elleeenn skrev (1 minutt siden):

Det gikk fort ja! Greit å finne seg en ny mann å få barn med, når Robin ikke ønsket det🙄 

Så klart er det greit! Man finner ofte kjærlighet på nytt igjen og hun fant en som ønsket seg det samme som henne åpenbart. Så hva er problemet? 

• Liker 14
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo bikka 30år no da, greit å gjøre seg ferdig før man blir for gammel 😍 gratulerer med graviditeten til SE!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carnivorewoman skrev (1 minutt siden):

Bor ikke i Oslo bor i elverum. Leien her er dyr også som resten av hele Norge. Og huspriser har gått opp, siden du nokk kjøpte også ☺️ Vi flyttet ikke fra famile og venner og trygghet for å så sitte alene i jokk mokk lissom.

Er ikke så mange år siden vi kjøpte sist. Men ingen av våre venner er spesielt rike. De har vanlige jobber og nesten alle eier bolig og har barn...Ikke bor jeg i gokk heller, langt større plass enn Elverum i alle fall. Det hjelper i alle fall ikke å betale 2 husleier og bo hver for seg, da får man i alle fall ikke spart opp noe. Og du har enda god tid til å få unger selv om du er 30. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carnivorewoman
Criador skrev (3 minutter siden):

Er ikke så mange år siden vi kjøpte sist. Men ingen av våre venner er spesielt rike. De har vanlige jobber og nesten alle eier bolig og har barn...Ikke bor jeg i gokk heller, langt større plass enn Elverum i alle fall. Det hjelper i alle fall ikke å betale 2 husleier og bo hver for seg, da får man i alle fall ikke spart opp noe. Og du har enda god tid til å få unger selv om du er 30. 

Criador skrev (3 minutter siden):

Ca 5 år til tenker jeg. Mye kan hende da. Men trist å tenke på at det var enkelt å ha en trygg hjem , jobb osv på 90 talet frem til sån 2015 og sen bare gå ned over. Blir vanskeligere og vanskeligere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager da!

Det jeg ikke forstår er hvordan så mange mennesker klarer å henge seg så mye opp i en annen person som de ikke kjenner.

Jeg er helt for at kritikk skal gis der kritikk er nødvendig, men mange av sidene her inne er stappet med meninger og spekulasjoner om ting som ikke angår en selv.

Jeg skjønner det ikke...

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Ceccar skrev (43 minutter siden):

Dette er stemmer ikke. Hun fortalte følgerne sine at det var slutt mellom hun og Robin for under 1 år siden, men da hadde det allerede vært slutt siden vinteren før. Dette får vi jo også se på forrige sesong på bloggerene. 

Masse lykke til til Sara og kjæresten, unner henne dette💕

Jeg ønsker også SE og kjæresten lykke til ❤️ Heia kjærligheten ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Criador skrev (2 timer siden):

klart ikke hun tuller. Hvem booker inn proff fotograf for å tulle med sånt.. haha 😄 Nei jeg syns kanskje 1 år er litt kort tid, men hun har jo kjent fyren halve livet og vært sammen med han tidligere så.. :)

Hæ? Har de vært sammen 1 år?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker1998 skrev (2 timer siden):

Til alle dere som sier det er så tidlig osv, så er det viktig å huske på at kroppen hennes tåler prevansjon dårlig, så er ikke nødvendigvis slik at de har planlagt dette 😊 Mange blir også gravide mye tidligere, noen med folk de ikke kjenner, og noen møter mannen i sitt liv mens de et gravide. Alt kan ikke alltid planlegges, men noen "uhell" er veldig velkommne alikevell ❤️ La nå de kose seg med en baby, og kanskje de kommende storesøsknene faktisk gleder seg, der vet dere ingenting om 😊

Det finnes kondom da...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
Plengionika skrev (1 time siden):

Men i alle dager da!

Det jeg ikke forstår er hvordan så mange mennesker klarer å henge seg så mye opp i en annen person som de ikke kjenner.

Jeg er helt for at kritikk skal gis der kritikk er nødvendig, men mange av sidene her inne er stappet med meninger og spekulasjoner om ting som ikke angår en selv.

Jeg skjønner det ikke...

Det er åpenbart at du ikke forstår det, så du bør finne deg noe annet å irritere deg over. 

Det er helt sinnsykt at det i 2022 fortsatt finnes mennesker som ikke forstår at folk bryr seg om andre mennesker og hva de gjør, spesielt når vedkommende har typ i underkant av 400k følgere på sosiale medier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det så mye dømming her 😳😳 så klart skal man gratulerer når det er nye barn på vei !!!! Barn er en gave 💞 en uendelig stor gave !!!!!  Man kan dømme så mye man vil, men dette tullet til Sara blir bare dumt!  Døm heller meg, en tideligere narkotikamisbruker med 2 barn med 2 fedre…. barna bor hos meg…….( For trolla som vil vite det)  jeg har en ny mann som er en pappa for mine barn. Jeg har en viktig jobb som har bedre betalt en di fleste ,  jeg har laget meg et godt liv! Det kan alle!!!! Men når jeg ser alt det negative så tenker jeg at «jeg er glad jeg ikke fikk se dette skrevet om meg, når jeg var på vei tilbake til livet»  fy søren…. Det er mye som kan knekke et menneske! Vonde ord er harde ! For guds skyld, tenk over hva dere skriver om andre….. tenk om det var om deg !!!! 

Endret av 1anonymsjel
  • Liker 7
  • Hjerte 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Criador skrev (6 timer siden):

Har ikke vært der så kan bare uttale meg på det jeg har lest om Jodel og det er kun kritikk 😅 

Da bør du kanskje prøve det og danne din egen mening om produktet

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...