anonyma123 Skrevet 17. august 2022 #4961 Del Skrevet 17. august 2022 Sprite skrev (3 timer siden): Kjøper absolutt ALDRI noe som helst som disse reklamerer for. Aldri. Kommer aldri til å gjøre det heller Ikke jeg heller. Av to årsaker. De irriterer meg og alt ser billig og lettantennelig ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonyym97 Skrevet 17. august 2022 #4962 Del Skrevet 17. august 2022 Orly skrev (4 minutter siden): Det gikk jaggu fort Hun har jo hatt lyst på et barn til leeenge! Og de blir jo bare eldre så hvorfor ikke nå? De har jo vært sammen tidligere og kjenner hverandre godt, ikke noe problem det 🥰 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 17. august 2022 #4963 Del Skrevet 17. august 2022 elskersommer skrev (4 timer siden): Pga covid??🤣🤣🤣 Det skjønner ikke jeg. De hadde jo så mange på venteliste også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 17. august 2022 #4964 Del Skrevet 17. august 2022 What? Er hun gravid hun og? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 17. august 2022 #4965 Del Skrevet 17. august 2022 Criador skrev (6 minutter siden): What? Er hun gravid hun og? Jepp😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunfl0wer Skrevet 17. august 2022 #4966 Del Skrevet 17. august 2022 Gratulerer så mye til Sara❤Ett barn er gode nyheter og man burde klare å være glad på deres vegne! 13 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2022 #4967 Del Skrevet 17. august 2022 Jeg liker SE veldig godt. Hun har mye i livet sitt hun viser frem som er inspirerende og viktig at man deler. Imponert over Careless og hva hun har fått til selv med ME. Men jeg tror ikke hun er gravid, tror hun tuller med følgerne sine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 17. august 2022 #4968 Del Skrevet 17. august 2022 Sunfl0wer skrev (Akkurat nå): Gratulerer så mye til Sara❤Ett barn er gode nyheter og man burde klare å være glad på deres vegne! Helt enig, forstår godt at de vil ha et barn sammen. Så er jo bare sjukt koslig for dem. ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 17. august 2022 #4969 Del Skrevet 17. august 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Jeg liker SE veldig godt. Hun har mye i livet sitt hun viser frem som er inspirerende og viktig at man deler. Imponert over Careless og hva hun har fått til selv med ME. Men jeg tror ikke hun er gravid, tror hun tuller med følgerne sine. Det er veldig spesielt da... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowrrpowrr Skrevet 17. august 2022 #4970 Del Skrevet 17. august 2022 Lill skrev (Akkurat nå): Jeg liker SE veldig godt. Hun har mye i livet sitt hun viser frem som er inspirerende og viktig at man deler. Imponert over Careless og hva hun har fått til selv med ME. Men jeg tror ikke hun er gravid, tror hun tuller med følgerne sine. Hæ? Er vel ikke noen som tuller om en graviditet... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Criador Skrevet 17. august 2022 #4971 Del Skrevet 17. august 2022 klart ikke hun tuller. Hvem booker inn proff fotograf for å tulle med sånt.. haha 😄 Nei jeg syns kanskje 1 år er litt kort tid, men hun har jo kjent fyren halve livet og vært sammen med han tidligere så.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venke 87 Skrevet 17. august 2022 #4972 Del Skrevet 17. august 2022 supermamz skrev (4 minutter siden): Det er veldig spesielt da... Hvorfor skulle hun tulle om det ? 🤔.😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kariny Skrevet 17. august 2022 #4973 Del Skrevet 17. august 2022 It was someone on her comments on Instagram commenting his full name 😂. Now I got curious .. if someone knows just in case the name let me know 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2022 #4974 Del Skrevet 17. august 2022 Criador skrev (1 minutt siden): klart ikke hun tuller. Hvem booker inn proff fotograf for å tulle med sånt.. haha 😄 Nei jeg syns kanskje 1 år er litt kort tid, men hun har jo kjent fyren halve livet og vært sammen med han tidligere så.. profesjonell fotograf? Jeg ser bare IG story. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattedama Skrevet 17. august 2022 #4975 Del Skrevet 17. august 2022 Flowrrpowrr skrev (6 minutter siden): Hæ? Er vel ikke noen som tuller om en graviditet... Hun sier ikke noe om graviditet på IG story? Bare viser frem en mage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 17. august 2022 #4976 Del Skrevet 17. august 2022 Ååh, jeg satt faktisk å tenkte på det i dag! At hun var gravid 😅 (Det ligger i feed nå) Så koselig! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mhjo Skrevet 17. august 2022 #4977 Del Skrevet 17. august 2022 Lill skrev (Akkurat nå): Hun sier ikke noe om graviditet på IG story? Bare viser frem en mage? Det står «baby 2023» og «vi gleder oss til å møte deg@😀 du må bla til reels, og ikke bare det første som kommer opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 17. august 2022 #4978 Del Skrevet 17. august 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Hun sier ikke noe om graviditet på IG story? Bare viser frem en mage? Hun har laget et innlegg på insta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. august 2022 #4979 Del Skrevet 17. august 2022 Lill skrev (2 minutter siden): Hun sier ikke noe om graviditet på IG story? Bare viser frem en mage? Sjekk feeden 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anim92 Skrevet 17. august 2022 #4980 Del Skrevet 17. august 2022 Malindalin skrev (Akkurat nå): Ååh, jeg satt faktisk å tenkte på det i dag! At hun var gravid 😅 (Det ligger i feed nå) Så koselig! 😍 Jeg og, etter at hun snakket oppussing på snap 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå