tonyv Skrevet 8. august 2022 #4761 Del Skrevet 8. august 2022 Psykolillmissy skrev (47 minutter siden): Noen som «vet» som vil sende meg pm om det? Har lurt lenge nå og har så lyst å vite hva de fleste andre vet 😅🫣 Jeg også. Føler så med henne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushiii Skrevet 8. august 2022 #4762 Del Skrevet 8. august 2022 Psykolillmissy skrev (1 time siden): Noen som «vet» som vil sende meg pm om det? Har lurt lenge nå og har så lyst å vite hva de fleste andre vet 😅🫣 Veldig mange som vet det, fordi hun la ut et avslørende bilde på Instagram. Men alt man skriver her blir slettet, så.. Er vel meningen at folk skal være nysgjerrig og følge med, så får hun flere klikk og penger. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 8. august 2022 #4763 Del Skrevet 8. august 2022 Sushiii skrev (46 minutter siden): Veldig mange som vet det, fordi hun la ut et avslørende bilde på Instagram. Men alt man skriver her blir slettet, så.. Er vel meningen at folk skal være nysgjerrig og følge med, så får hun flere klikk og penger. Hvilket bilde var avslørende? det har jeg ikke sett🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 8. august 2022 #4764 Del Skrevet 8. august 2022 Send gjerne pm til meg med hva som har skjedd dersom noen vet. Jeg er så stressa for at det er noe alvorlig med en av ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 8. august 2022 #4765 Del Skrevet 8. august 2022 Hattifnatten skrev (6 timer siden): Synes det var en god prioritering! Er så enig med deg.. folk overlever i ett noe rotete hus og ikke fullt møblert🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doffenhardaua Skrevet 9. august 2022 #4766 Del Skrevet 9. august 2022 Heartgirl skrev (På 15.6.2022 den 18.44): Hun har tydelig sagt at hun angrer på silikonen, og advarer jenter å gjøre det. Bare det i seg selv sier mye om at hun er en jordnær og flott influenser ❤️ At hun bruker sminke og vipper er det mange som gjør. Det er ikke bare influensere. De fleste jeg kjenner sminker seg, og noen har vipper også. Noen jeg kjenner har også extension i håret fordi de har så tynt hår at håret blir pistrete og tynt når de får lengre hår. Angrer tydeligvis ikke nok til å fjerne de da … 🙈🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemor1982 Skrevet 9. august 2022 #4767 Del Skrevet 9. august 2022 Sushiii skrev (8 timer siden): Veldig mange som vet det, fordi hun la ut et avslørende bilde på Instagram. Men alt man skriver her blir slettet, så.. Er vel meningen at folk skal være nysgjerrig og følge med, så får hun flere klikk og penger. Kan jo begynne å lure på om hun la ut det avslørende bildet med vilje.... 🤷♀️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coleus Skrevet 9. august 2022 #4768 Del Skrevet 9. august 2022 Lillemor1982 skrev (42 minutter siden): Kan jo begynne å lure på om hun la ut det avslørende bildet med vilje.... 🤷♀️ Nei. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia88 Skrevet 9. august 2022 #4769 Del Skrevet 9. august 2022 Doffenhardaua skrev (3 timer siden): Angrer tydeligvis ikke nok til å fjerne de da … 🙈🙈 Ja er jo bare å dra å legge seg i narkose å skjære dem ut🤪 drit i om hun har silikon, puppene er fine.. tar hun dem ut blir det hengepupper, å da må hun ha løft osv. å det er faktisk ganske omfattende! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 9. august 2022 #4770 Del Skrevet 9. august 2022 Har hun fått kreft eller noe?:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9. august 2022 #4771 Del Skrevet 9. august 2022 trachea skrev (2 minutter siden): Har hun fått kreft eller noe?:( Hvor i all verden kommer den ideen fra? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 9. august 2022 #4772 Del Skrevet 9. august 2022 Tessa12 skrev (Akkurat nå): Hvor i all verden kommer den ideen fra? Siden hun (igjen i dag) skriver at livet og hverdagen er snudd på hodet. Jeg begynte bare å tenke at noe veldig alvorlig har skjedd henne. Var det så rart å tenke slik da? Er jo flere unge som får kreft 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tullerikke Skrevet 9. august 2022 #4773 Del Skrevet 9. august 2022 trachea skrev (4 minutter siden): Siden hun (igjen i dag) skriver at livet og hverdagen er snudd på hodet. Jeg begynte bare å tenke at noe veldig alvorlig har skjedd henne. Var det så rart å tenke slik da? Er jo flere unge som får kreft Hun skrev vel at det er noe som aldri går over, så lite sannsynlig det er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 9. august 2022 #4774 Del Skrevet 9. august 2022 trachea skrev (8 minutter siden): Siden hun (igjen i dag) skriver at livet og hverdagen er snudd på hodet. Jeg begynte bare å tenke at noe veldig alvorlig har skjedd henne. Var det så rart å tenke slik da? Er jo flere unge som får kreft Dette gjelder ikke henne. Og hun forteller når hun/de er klare for det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trachea Skrevet 9. august 2022 #4775 Del Skrevet 9. august 2022 Tessa12 skrev (9 minutter siden): Dette gjelder ikke henne. Og hun forteller når hun/de er klare for det. Ser ikke helt poenget med å legge ut kryptiske meldinger/innlegg/snaps daglig dersom hun/de ikke er klare for å fortelle. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 9. august 2022 #4776 Del Skrevet 9. august 2022 trachea skrev (20 minutter siden): Ser ikke helt poenget med å legge ut kryptiske meldinger/innlegg/snaps daglig dersom hun/de ikke er klare for å fortelle. Og det er opp til oss om hvor nysgjerrige og hva vi skal stikke nesa vår borti. Er ikke en menneskerett å vite absolutt alt som skjer heller. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru G Skrevet 9. august 2022 #4777 Del Skrevet 9. august 2022 MiominMio skrev (26 minutter siden): Og det er opp til oss om hvor nysgjerrige og hva vi skal stikke nesa vår borti. Er ikke en menneskerett å vite absolutt alt som skjer heller. Hun er vel avhengig av følgere, så ikke så rart om man lurer. Tullete å legge ut slike kryptiske meldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2022 #4778 Del Skrevet 9. august 2022 elskersommer skrev (11 timer siden): Er så enig med deg.. folk overlever i ett noe rotete hus og ikke fullt møblert🙂 Det er så sant og jeg man er ikke avhengig av og ha møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2022 #4779 Del Skrevet 9. august 2022 trachea skrev (1 time siden): Siden hun (igjen i dag) skriver at livet og hverdagen er snudd på hodet. Jeg begynte bare å tenke at noe veldig alvorlig har skjedd henne. Var det så rart å tenke slik da? Er jo flere unge som får kreft Det er ikke vår oppgave å spekulere i hva som har skjedd. Hvis hun ikke vil fortelle det så er det SE sitt eget valg. Respekter valget hennes. Hun gjør rett i at hun skjermer seg selv fra og fortelle ukjente følgere om hva det er. Vi har ikke noe med og sitte og spekulere i hva som har hendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 9. august 2022 #4780 Del Skrevet 9. august 2022 Sushiii skrev (12 timer siden): Veldig mange som vet det, fordi hun la ut et avslørende bilde på Instagram. Men alt man skriver her blir slettet, så.. Er vel meningen at folk skal være nysgjerrig og følge med, så får hun flere klikk og penger. Det var ufint skrevet når du tror meningen er at SE vil at folk skal være nysgjerrige og få flere klikk og penger. Kanskje noe heter for å respektere at SE ikke vil del hva det er med gud og hvermann og vi har ingen krav til og vite hva som har skjedd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå