BunnyChester Skrevet 3. april 2021 #1041 Del Skrevet 3. april 2021 Twinkle~ skrev (3 timer siden): Er det flere som er spent på det nye klesmerket hennes?☺️ Ikke veldig. Og så lurer jeg på om det er et reelt merke, eller en type kolleksjon hos Kappahl etc? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 3. april 2021 #1042 Del Skrevet 3. april 2021 Twinkle~ skrev (6 timer siden): Er det flere som er spent på det nye klesmerket hennes?☺️ Nei jeg er absolutt ikke spent , kommer heller ikke til å kjøpe noe. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 4. april 2021 #1043 Del Skrevet 4. april 2021 BunnyChester skrev (10 timer siden): Ikke veldig. Og så lurer jeg på om det er et reelt merke, eller en type kolleksjon hos Kappahl etc? Reelt merke☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 4. april 2021 #1044 Del Skrevet 4. april 2021 Twinkle~ skrev (14 timer siden): Er det flere som er spent på det nye klesmerket hennes?☺️ Nei. Jeg har avfulgt henne for lenge siden og titter bare innom av og til. Jeg likte mye av det hun tok opp, men jeg orket ikke all reklamen. 90% av innholdet hennes er ren reklame. Jeg gadd ikke mer Kappahl, Wearefit og Renault Zoe... Jeg ble sliten i hodet av hele greia 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. april 2021 #1045 Del Skrevet 4. april 2021 (endret) Er det noen som tror på de gullkornene 5 åringen visstnok kommer med? Jeg tror helt ærlig ikke på det🙄 det har slått meg hver gang at det må være løgn. Det gjør bare at jeg blir mer oppgitt over SE egentlig..🤨 Endret 4. april 2021 av Smurfii Rettelse 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marthes Skrevet 4. april 2021 #1046 Del Skrevet 4. april 2021 Smurfii skrev (3 timer siden): Er det noen som tror på de gullkornene 5 åringen visstnok kommer med? Jeg tror helt ærlig ikke på det🙄 det har slått meg hver gang at det må være løgn. Det gjør bare at jeg blir mer oppgitt over SE egentlig..🤨 Nei. Det er vanlig av mammabloggere å finne på litt ting. Er ei med litt flere barn enn SE som en periode var veldig på det der. Veldig gjennomsiktig og tåpelig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. april 2021 #1047 Del Skrevet 4. april 2021 marthes skrev (24 minutter siden): Nei. Det er vanlig av mammabloggere å finne på litt ting. Er ei med litt flere barn enn SE som en periode var veldig på det der. Veldig gjennomsiktig og tåpelig. Forstå det de som kan, det blir rett og slett for dumt🤦♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 4. april 2021 #1048 Del Skrevet 4. april 2021 Smurfii skrev (5 timer siden): Forstå det de som kan, det blir rett og slett for dumt🤦♀️ Hva var det han sa da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 4. april 2021 #1049 Del Skrevet 4. april 2021 BethD skrev (45 minutter siden): Hva var det han sa da? Husker ikke ordrett hva hun skrev, han sa..men min første reaksjon var med engang «ikke søren at en 5 åring har sagt det ut av det blå»..🤷♀️ Titt og ofte skriver hun at han glimter til med gullkorn han obviously ikke har funnet på selv å si. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 5. april 2021 #1050 Del Skrevet 5. april 2021 De lekte noe, og SE gjorde stemmen sin mørk for å være politi. Da hadde sønnen sagt: mamma, du trenger ikke å være mann for å være politi. Damer kan også være politi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 5. april 2021 #1051 Del Skrevet 5. april 2021 Lubbetutt skrev (1 time siden): De lekte noe, og SE gjorde stemmen sin mørk for å være politi. Da hadde sønnen sagt: mamma, du trenger ikke å være mann for å være politi. Damer kan også være politi. 😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 5. april 2021 #1052 Del Skrevet 5. april 2021 Lubbetutt skrev (1 time siden): De lekte noe, og SE gjorde stemmen sin mørk for å være politi. Da hadde sønnen sagt: mamma, du trenger ikke å være mann for å være politi. Damer kan også være politi. 😂😂😂😂😂😂 Jaa særlig. Var det etterfulgt av en reklame for politihøyskolen eller noe ? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 5. april 2021 #1053 Del Skrevet 5. april 2021 Lubbetutt skrev (1 time siden): De lekte noe, og SE gjorde stemmen sin mørk for å være politi. Da hadde sønnen sagt: mamma, du trenger ikke å være mann for å være politi. Damer kan også være politi. Å du mener han ikke kan ha sagt det? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lubbetutt Skrevet 5. april 2021 #1054 Del Skrevet 5. april 2021 Orly skrev (5 minutter siden): Å du mener han ikke kan ha sagt det? Det har jeg ikke sagt. Jeg skriver bare det som SE sa, som et innspill til de som ikke hadde fått det med seg og lurte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 5. april 2021 #1055 Del Skrevet 5. april 2021 Smurfii skrev (På 4.4.2021 den 8.03): Er det noen som tror på de gullkornene 5 åringen visstnok kommer med? Jeg tror helt ærlig ikke på det🙄 det har slått meg hver gang at det må være løgn. Det gjør bare at jeg blir mer oppgitt over SE egentlig..🤨 Jaa jeg skjønner ikke hvor han henter det i fra iallefall..😯 Er så mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 8. april 2021 #1056 Del Skrevet 8. april 2021 Visst du har tid til å gå tur med hunden 3 ganger for dagen, så har du tid til å rydde og🙄. såååå travel kan ikke disse 3 bedriftene hennes være da heller 😛 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 8. april 2021 #1057 Del Skrevet 8. april 2021 Alex_rude skrev (1 time siden): Visst du har tid til å gå tur med hunden 3 ganger for dagen, så har du tid til å rydde og🙄. såååå travel kan ikke disse 3 bedriftene hennes være da heller 😛 Jeg tror at mye av rotet er pga overfloden av ting først og fremst via spons, men og kjøp. Huset er jo fylt til randen også kommer det stadig ekstreme mengder med feks klær. I tillegg til alle prosjektene hennes rundt i huset. Både oppussing og innspilling av reklame. Hun rydder jo ikke opp underveis ser det ut som. Men hun har jo ikke plass å rydde vekk ting heller for det er allrede FULT. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 8. april 2021 #1058 Del Skrevet 8. april 2021 Alex_rude skrev (4 timer siden): Visst du har tid til å gå tur med hunden 3 ganger for dagen, så har du tid til å rydde og🙄. såååå travel kan ikke disse 3 bedriftene hennes være da heller 😛 Tur med hunden kan ikke sammenlignes med rydding - hunden trenger tur, rydding kan tilsidesettes. Man prioriterer alltid å gå tur med hunden foran rydding - eller så kan man sende hunden på ferie (for alltid) hos noen andre. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 8. april 2021 #1059 Del Skrevet 8. april 2021 Alex_rude skrev (4 timer siden): Visst du har tid til å gå tur med hunden 3 ganger for dagen, så har du tid til å rydde og🙄. såååå travel kan ikke disse 3 bedriftene hennes være da heller 😛 litt tynn denne da? Har en supertravel jobb selv, men tur med hunden må vi få til 3 ganger til dagen. 2 korte og 1 lang. Kan ikke ta henne for det da........ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 8. april 2021 #1060 Del Skrevet 8. april 2021 MiominMio skrev (8 timer siden): litt tynn denne da? Har en supertravel jobb selv, men tur med hunden må vi få til 3 ganger til dagen. 2 korte og 1 lang. Kan ikke ta henne for det da........ Greien er at jo at hun har ikke TID til å rydde . Har hun TID til å ha hund da? Eller er det sånn at hun egentlig har masse tid🤪🤔🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå