Smurfii Skrevet 13. mars 2021 #1021 Del Skrevet 13. mars 2021 BunnyChester skrev (15 timer siden): Sååå enig. Jeg lurer på om utgiverne virkelig tjener så sykt godt på dette, siden de bokstavlig talt kaster bøker etter influencere som alt har sagt alt de har å si. Begynner å lure selv..🤦🏽♀️ Men helt ærlig, hva skal hun skrive om? At hun er Norges største mamma instagrammer? Som hun skryter av titt og ofte? Booooooring😒 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gasellen Skrevet 19. mars 2021 #1022 Del Skrevet 19. mars 2021 Jeg har en sånn uggen følelse for at de har dratt til foreldrene hennes uten Robin. Hun forklarte det som ett slags smittevernstiltak med barna ute fra barnehagen og at Robin jobber hver dag i Oslo og sånn (hun kan vel fremdeles bli smittet når hun er hjemom selv om han ikke er der? Dørhåndtak etc) greit nok. Kanskje ikke det er så dumt å gjøre det sånn som dette. Jeg bare håper at dette ikke er ett slags dekke over at de holder på å flytte ifra hverandre eller noe.. Synes det hele virker veldig rart. Som barn med to hjem som slet med å tilpasse meg det livet får jeg så vondt av "skillsmissebarn". Jeg håper ikke det er noe krøll på tråden her og at det er 100% smittevern sånn som hun sier. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_rude Skrevet 19. mars 2021 #1023 Del Skrevet 19. mars 2021 Gasellen skrev (1 time siden): Jeg har en sånn uggen følelse for at de har dratt til foreldrene hennes uten Robin. Hun forklarte det som ett slags smittevernstiltak med barna ute fra barnehagen og at Robin jobber hver dag i Oslo og sånn (hun kan vel fremdeles bli smittet når hun er hjemom selv om han ikke er der? Dørhåndtak etc) greit nok. Kanskje ikke det er så dumt å gjøre det sånn som dette. Jeg bare håper at dette ikke er ett slags dekke over at de holder på å flytte ifra hverandre eller noe.. Synes det hele virker veldig rart. Som barn med to hjem som slet med å tilpasse meg det livet får jeg så vondt av "skillsmissebarn". Jeg håper ikke det er noe krøll på tråden her og at det er 100% smittevern sånn som hun sier. Tviler på det .. men idiotisk å høre på forsvarstalene hennes på snap om hvorfor hun gjør dette. Hun ber folk passe på seg selv. Det var jo virkelig rette ræva som feis😅. Ikke vært ute for en mer dømmende og bedrevitende person enn hun der jeg som liker å passe på hva alle andre gjør. Nei no kaster HUN Stein i glasshus her🤪 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 20. mars 2021 #1024 Del Skrevet 20. mars 2021 Alex_rude skrev (4 timer siden): Tviler på det .. men idiotisk å høre på forsvarstalene hennes på snap om hvorfor hun gjør dette. Hun ber folk passe på seg selv. Det var jo virkelig rette ræva som feis😅. Ikke vært ute for en mer dømmende og bedrevitende person enn hun der jeg som liker å passe på hva alle andre gjør. Nei no kaster HUN Stein i glasshus her🤪 Noen ganger gjelder ikke korona reglene for Sara. Hun bor i Nittedal som har kjempe høye smittetall og utbrudd av muterende virus. Og velger å reise til Jevnaker som har mindre smitte, men har samma nedstengelsen pga at de er en del av viken. Folk oppfordres til å ikke reise ut av kommunene sine. Men det er ikke første gang Sara reiser bort når det frarådes 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 20. mars 2021 #1025 Del Skrevet 20. mars 2021 Hun gjør som hun vil. Det har hun alltid gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 21. mars 2021 #1026 Del Skrevet 21. mars 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruen92 Skrevet 25. mars 2021 #1027 Del Skrevet 25. mars 2021 Synes det er så rart at følgertallet hennes har stått stille lenge. Hun er jo med på alt mulig av prosjekter hun kan, og burde vel fått flere følgere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 28. mars 2021 #1028 Del Skrevet 28. mars 2021 Fruen92 skrev (På 25.3.2021 den 23.32): Synes det er så rart at følgertallet hennes har stått stille lenge. Hun er jo med på alt mulig av prosjekter hun kan, og burde vel fått flere følgere? Har sett det selv🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. april 2021 #1029 Del Skrevet 2. april 2021 (endret) Forkjemperen for naturlig kropp skal legge inn mer silikon 🤌 lol Endret 2. april 2021 av BethD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lullemor84 Skrevet 2. april 2021 #1030 Del Skrevet 2. april 2021 BethD skrev (8 minutter siden): Forkjemperen for naturlig kropp skal legge inn mer silikon 🤌 lol Hvilken dato var det da hun la ut det tro...? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. april 2021 #1031 Del Skrevet 2. april 2021 Lullemor84 skrev (6 minutter siden): Hvilken dato var det da hun la ut det tro...? 😂 Haha😂godt det bare var tull, ble oppgitt der!! Men det verste er jo at jeg ikke ble sjokkert 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 2. april 2021 #1032 Del Skrevet 2. april 2021 BethD skrev (2 timer siden): Haha😂godt det bare var tull, ble oppgitt der!! Men det verste er jo at jeg ikke ble sjokkert 🙄 Det sier nødvendigvis ikke så mye om SE, men om deg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 2. april 2021 #1033 Del Skrevet 2. april 2021 Leli7 skrev (17 minutter siden): Det sier nødvendigvis ikke så mye om SE, men om deg😊 Kanskje det, sier uansett en del om inntrykket jeg har fått av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meg.no Skrevet 2. april 2021 #1034 Del Skrevet 2. april 2021 Kledelig om hun også får normalisert lepper og øyevipper 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 2. april 2021 #1035 Del Skrevet 2. april 2021 Leli7 skrev (6 timer siden): Det sier nødvendigvis ikke så mye om SE, men om deg😊 Tror det sier mest om SE, ass. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 2. april 2021 #1036 Del Skrevet 2. april 2021 Meg.no skrev (3 timer siden): Kledelig om hun også får normalisert lepper og øyevipper Får hun aldri. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leli7 Skrevet 2. april 2021 #1037 Del Skrevet 2. april 2021 Minni75 skrev (5 timer siden): Tror det sier mest om SE, ass. Jeg tok aprilspøken med en gang, men det er nok fordi jeg er så smart🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BunnyChester Skrevet 3. april 2021 #1038 Del Skrevet 3. april 2021 Så kleint når mamma-influencere kommer med oppfunnede gullkorn barna har sagt, bare for å ha en unnskyldning til å starte opp et tema som man vet gir klikk og "cred". Og så får man skutt inn litt skjult selvskryt også da. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supermamz Skrevet 3. april 2021 #1039 Del Skrevet 3. april 2021 BunnyChester skrev (1 time siden): Så kleint når mamma-influencere kommer med oppfunnede gullkorn barna har sagt, bare for å ha en unnskyldning til å starte opp et tema som man vet gir klikk og "cred". Og så får man skutt inn litt skjult selvskryt også da. så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GhostHug Skrevet 3. april 2021 #1040 Del Skrevet 3. april 2021 Er det flere som er spent på det nye klesmerket hennes?☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå