Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram

Anonym1990.

Anbefalte innlegg

iansak skrev (15 minutter siden):

Det har alltid vært sånn. Husker når hun blogger for maaaaaange år siden så var det også slik så regner med det er ekte 😊

Da er det nok det. Takk for svar 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MammaLinda skrev (1 time siden):

Var det ikke forrige uke eller noe hun mente det var uforsvarlig å dra til hovedstaden på jobb? Men nå er det ok?

Det stemmer 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MammaLinda skrev (2 timer siden):

Var det ikke forrige uke eller noe hun mente det var uforsvarlig å dra til hovedstaden på jobb? Men nå er det ok?

Da var det et utbrudd i hjembygda hennes, så hun lot være å reise, av hensyn til de hun da skulle møte. Det var et godt valg. Om denne turen i dag var en «livsnødvendig» jobbreise, er fortsatt diskutabelt. Jeg ville ikke gjort det.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrer meg over at hun prøver å forsvare det som en "nødvendig jobbreise" når hun også sier at det var planlagt å ha shooten hjemme i utgangspunktet 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lubbetutt skrev (25 minutter siden):

Da var det et utbrudd i hjembygda hennes, så hun lot være å reise, av hensyn til de hun da skulle møte. Det var et godt valg. Om denne turen i dag var en «livsnødvendig» jobbreise, er fortsatt diskutabelt. Jeg ville ikke gjort det.

Ahaaa, da skjønner jeg😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lubbetutt skrev (2 timer siden):

Det er fortsatt utbrudd der hun bor. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julievalso på instagram (fantastisk dame, go follow🤩) ble reposter av Celeste Barber i går. Hun har 7,7 millioner følgere, og av den reposten fikk Julie 3-400 følgere. Så hvordan Sara Emilie har klart å få 345 000 følgere er et mysterium, uansett hvor mye hun sier hun er blitt repostet i utlandet...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (6 minutter siden):

Julievalso på instagram (fantastisk dame, go follow🤩) ble reposter av Celeste Barber i går. Hun har 7,7 millioner følgere, og av den reposten fikk Julie 3-400 følgere. Så hvordan Sara Emilie har klart å få 345 000 følgere er et mysterium, uansett hvor mye hun sier hun er blitt repostet i utlandet...

Annerledes var hun men eg lo ikke av sketchene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (2 timer siden):

Syns ikke disse to kan sammenlignes. Sara appellerer nok mye mer til utenlandske følgere - med mye tekst og letterboards på engelsk, samt pen og gjennomført profil.

Julie er kjempekul, men har mye poster med norsk tekst, og humoren tiltrekker seg nok et mer snevert publikum vil jeg tro.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her inne som syns det er litt rart at IG profilen for klesmerket hennes bare har litt over 7 tusen følgere når hun har snakket om deg på snapchat, instagram, flere influensere både store og små har delt profilen i story. Syns 7 tusen var fryktelig lite med tanke på så mange som følger henne overalt? 🤔🤔🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (2 minutter siden):

Noen her inne som syns det er litt rart at IG profilen for klesmerket hennes bare har litt over 7 tusen følgere når hun har snakket om deg på snapchat, instagram, flere influensere både store og små har delt profilen i story. Syns 7 tusen var fryktelig lite med tanke på så mange som følger henne overalt? 🤔🤔🤔

Er vel ikke så rart med tanke på hvor mange følgere hun har kjøpt til insta😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (18 minutter siden):

Sammenligner du dette med andre påvirkere sine sidebedrifter så vil jeg påstå at 7000 følgere på et halvt døgn er rimelig bra på en side som ikke har noe enda? Man kan ikke kjøpe seg følgere på Snapchat vel ?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite med 7.000? På ett døgn? Når hun har postet ett bilde der, som ikke handler om klær en gang? Synes det var mye, jeg..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, supermamz said:

Syns det er rart det allerde er så mange jeg 🤷‍♀️

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller virker det som at Robin er totalt likegyldig til henne? På hver eneste snutt han er med i enten i bakgrunnen, eller er med som «hovedperson», så ser det nesten ut som han irriterer seg over hele SE eksistens. 
SE nevnte i helgen at de har en dårlig periode nå, men har fulgt henne i over ett år, og han har vært like likegyldig hele veien..Håper for hennes del at det bare ser slik ut, og at det ikke er slik i virkeligheten.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nikamari skrev (1 time siden):

Er det bare meg, eller virker det som at Robin er totalt likegyldig til henne? På hver eneste snutt han er med i enten i bakgrunnen, eller er med som «hovedperson», så ser det nesten ut som han irriterer seg over hele SE eksistens. 
SE nevnte i helgen at de har en dårlig periode nå, men har fulgt henne i over ett år, og han har vært like likegyldig hele veien..Håper for hennes del at det bare ser slik ut, og at det ikke er slik i virkeligheten.

Kanskje han synes det blir litt mye ? Det snappes og filmes mye , ikke sikkert han er så komfortabel med det .

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...